Jump to content

Recommended Posts

help..

am cumparat acum cateva luni o honda 929 si avea instalat un power comander acolo... zilele trecute ma mancat pe mine.. sa umblu la butoanele alea cum am vazut pe youtube... dupa care am spalat-o sa o bag in garaj. la vreo ora am pornit-o mergea “prost” ca si cum mergea in 2’3  pistoane si murea motorul

ieri am schimbat bujiile, am verificat bobinele daca dau scânteie, dădeau. 

am montat totul la loc a  pornit la sfert dupa care se oprea

am dereglat oare power comanderu acela.. sau ce sa intamplat? 

orice sfat bun mi-ar fi de folos.

multumesc. 

precizez ca acele liniuțe ce apar la power comander cand pun contactul acum nu mai sunt la poziția care era inainte sa umblu eu ‘’mesteru

Link to post
Share on other sites

Sfatul e sa o duci la un mecanic care se pricepe. Ca daca tot iti bagi degetele asa si nu stii ce faci, o strici si mai rau. Mecanica nu se invata pe youtube, cu atat mai mult electronica. Din ceea ce spui tu, e destul de greu de diagnosticat

Link to post
Share on other sites
Acum 21 ore, yo4hgx a spus:

Scoate PC si pune instalatia pe direct. Functie de rezultat o sa stii unde e problema.

problema e ca nefiind priceput nu stiu.  stau si la ‘tara’ si imi e cam costisitor sa ajung pe la oras cu ea pe platforma. 

azi am ridicat rezervorul, am identificat mufele de la power dar nu le-am vazut pe cele ale instalației, alea ce trebuie bagate inapoi. ... nici n-am vazut cand a fost montat ca era acolo cand am cumparat motocicleta  

Link to post
Share on other sites
La 15.11.2020 la 21:09, dinu codrut a spus:

precizez ca acele liniuțe ce apar la power comander cand pun contactul acum nu mai sunt la poziția care era inainte sa umblu eu ‘’mesteru

Adică fie că ai dereglat "carburatorul" (harta din power comander), fie că ai udat fişele şi bobinele la spălat.

Ultimele se usucă în mod natural

Pentru prima "boacănă" poate te ajută asta:

http://www.firebladezone.com/powercommander.php?nommenu=Power Commander

 

"Boutons du Power Commander

Il est possible de modifier la courbe d'essence grâce aux boutons (3) directement sur le boîtier. Ce réglage permet d'enrichir ou d'appauvrir la courbe d'essence en tous points, mais sur de grandes plages et dans des valeurs limites (-10 à +10%) pour éviter les risques d'endommagement du moteur, par une personne non initiée."

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...