Robert26 Posted January 1 Share Posted January 1 Salutare colegi și la multi ani! Acum În prag de an nou ma confrunt cu o problema la jucăria mea, Linhai Worker 300 4x2. Problema se manifesta in felul urmator: Atv intrerupe in mers după ce trec cu acceleratie de sfertul cursei, daca il scot la liber se tureaA normal doar in mers face asa. Am procedat in felul urmator: Schimbat bujia, curățat carburator, am scos mufa la soc, reglat carburator, schimbat bobina inducție și atv-ul tot asa se comporta. Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ce să-i mai fac? Va multumesc de intelegere! Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted January 1 Share Posted January 1 Acum 2 ore, Robert26 a spus: ce să-i mai fac? Schimbă (dacă ai cu ce) şi CDI-ul. Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 1 Author Share Posted January 1 O sa incerc si cu alt cdi, ma gândeam sa nu fie de la soc fiind electric sa fi rămas blocat. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted January 1 Share Posted January 1 Acum 52 minute, Robert26 a spus: sa nu fie de la soc Posibil, dacă: Acum 5 ore, Robert26 a spus: curățat carburator este o afirmaţie falsă. Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 2 Author Share Posted January 2 Azi am mai curățat carburatorul încă odată, am verificat distribuția (era sărit de la punct) am facut jocul la supape și la fel face.. Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted January 2 Share Posted January 2 Nu cumva ai găsit joc mare la o supapă? Adică strâmbă și nu mai închide pe scaun. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted January 2 Share Posted January 2 Acum 2 ore, Robert26 a spus: Azi am mai curățat carburatorul încă odată, am verificat distribuția (era sărit de la punct) am facut jocul la supape și la fel face.. Dacă presupusul şoc electromagnetic blocat mişcă (deschide şi revine), rămâne CDI-ul. Condensatorii chinezeşti din aprindere (şi nu numai) îşi pierd capacitatea nominală după o vreme şi energia disponibilă pentru scânteie scade la creşterea turaţiei. De asemenea, defectarea redresorului-regulator (tensiune prea mare, peste 15V) duce la blocarea CDI-urilor de curent continuu (conţin un circuit de protecţie a invertorului intern). Deci, măsoară şi tensiunea generată pe linia de alimentare dacă ai CDI de tip DC. Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 3 Author Share Posted January 3 15 hours ago, john17 said: Nu cumva ai găsit joc mare la o supapă? Adică strâmbă și nu mai închide pe scaun. Nu, jocul pe admisie era normal însă evacuarea era strânsă la maxim. 13 hours ago, easy ride on! said: Dacă presupusul şoc electromagnetic blocat mişcă (deschide şi revine), rămâne CDI-ul. Condensatorii chinezeşti din aprindere (şi nu numai) îşi pierd capacitatea nominală după o vreme şi energia disponibilă pentru scânteie scade la creşterea turaţiei. De asemenea, defectarea redresorului-regulator (tensiune prea mare, peste 15V) duce la blocarea CDI-urilor de curent continuu (conţin un circuit de protecţie a invertorului intern). Deci, măsoară şi tensiunea generată pe linia de alimentare dacă ai CDI de tip DC. Interesant este ca pe liber se tureaza normal, doar in sarcina nu merge bine. Quote Link to post Share on other sites
pinnochio Posted January 4 Share Posted January 4 Toba înfundată?Filtru aer murdar? Sau trage aer fals între carburator și motor.Ai schimbat bobina,dar fișa a rămas cea veche? Poate să fie fișa plesnită. Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 4 Author Share Posted January 4 Finala a fost schimbată cu una sport și atunci era ok nu era infundata, azi ii schimb carb și revin cu noutăți. Quote Link to post Share on other sites
Cosminhar Posted January 4 Share Posted January 4 Salut Ai un scurt pe instalatie Scoate mufele de la senzori up si daw de pe vutie si ai sa vezi ca merge Am patit la fel... Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 4 Author Share Posted January 4 Salut, am incercat si varianta asta și din pacate face la fel. Ma gandesc ca o fi altceva de la instalație. Quote Link to post Share on other sites
pinnochio Posted January 4 Share Posted January 4 (edited) Salut, ce piesa e vutia? Postul lui Cosminhar mă refer. Edited January 4 by pinnochio Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 4 Author Share Posted January 4 Se referea la cutia de viteze colegul. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted January 5 Share Posted January 5 La 03.01.2021 la 12:58, Robert26 a spus: Interesant este ca pe liber se tureaza normal, doar in sarcina nu merge bine. Normal. În sarcină contează fiecare scânteie produsă, nu merge cu scânteie din 2 în 2 cicluri sau din 3 în 3. În gol (şi la vale) şi cu bicicleta merge să pedalezi doar din când în când şi "iei turaţie". Ştiai? Culoarea izolatorului bujiei (dacă ştii să o "citeşti") îţi poate spune totul. Quote Link to post Share on other sites
Robert26 Posted January 10 Author Share Posted January 10 Problema rezolvată, pini cdi-ului nu mai stăteau bine in mufa iar din cauza vibratiilor când intrăm pe off road acestia se miscau și nu mai făceau bine contact iar scânteia era slabă și nu la fiecare rotație a motorului. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.