dinu codrut Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 Încă odată va salut cu respect pe toți. Am și eu o problema zic eu... Azi am încercat sa pornesc motocicleta, este vb de o Honda 929. . Încercat.. A pornit normal la 2000 de ture cu acel soc electronic după care am așteptat ca de obicei sa încălzească apa sa scadă turația cum era de obicei la 1500.... Spre ghinionul meu a scăzut la 1000 de ture și se aude un clanțanit înăuntrul ei. Am încercat sa măresc puțin relantiul de la acea rotița de pe partea stânga a mobrei acolo sub carene și nimic.... Îl dau cum ar veni a maxim acel surubel si turația rămâne tot la 1000 și oscilează asa. Precizez ca nu am mai mers cu ea din octombrie. I-am curățat și bujiile și tot la fel. Când o accelez nu are nici un fel de problema. Va mulțumesc frumos camarazi și va sunt recunoscător pentru fiecare bun sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Februarie 23, 2021 Share Postat Februarie 23, 2021 salut, la 1000 rpm nu e ideal dar nu e departe de normal, nu ar trebui sa scoata sunete ciudate. cablul de relanti poate sa fi sarit de pe pozitie si practic sa invarti in gol, verifica sa nu mearga prea usor. daca tragi de maneta de ambreaj, mai auzi acel sunet? pune aici o filmare sa ne facem o idee mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dinu codrut Postat Februarie 25, 2021 Autor Share Postat Februarie 25, 2021 salut am reușit sa rezolv problema. Mufă sonzorului de la filtrul de aer și cea de la rampa de injectoare aveau condens în ele. Le-am curățat și acum totul este la normal. Mulțumesc frumos pentru timpul acordat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.