Jump to content

Marc87

Membru
  • Content Count

    413
  • Joined

  • Last visited

About Marc87

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Motocicleta
    Honda CBR 1100XX

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Vreau si eu un cric pt cbr-ul meu Eu am trecut de la v4 la l4 si sincer imi e dor de vfr, avea feeling fain motorul si suna misto de tot. La ce preturi au vfr-urile gen. 4-5 nu merita sa le vinzi, eu am dat-o cu 1800 eu si era mega bibilita.
  2. Salut, Pe cricul central, scrie in manual, pe care iti recomand sa-l downloadezi.
  3. Salut, Vezi ca generatia ta are o problema de fabrica cu "Fuel Pressure Regulator" , dupa 2002 l-au upgradat. Citeste aici: https://www.cbrxx.com/engine-airbox-exhaust-fuel-delivery/20194-fuel-pressure-regulator.html Am si eu o problema, mai exact comportamentul motocicletei pana in aprox. 3000 rpm, parca nu trage motorul liniar are usoare intreruperi si ceva rateuri aproape insesizabile pe accleratie, dupa 3000 rpm functioneaza normal. E vorba de modelul 2008. Am cumparat-o cu modificare pe evacuare, are o singura toba, ecu stock si filtru de aer tot stock, e nou abia ce l-am schimbat. Ma gandesc ca nu are ce sa fie de la bujii, motorul are 15.000 km, facea asa si cand am cumparat-o la 9000 km. De atunci i-am anulat sonda lambda si merge semnificativ mai bine, dar tot oscileaza la relanti si nu merge tocmai rotund. Eu m-am gandit ca e de la evacuare, ca e diferenta destul de mare fata de stock, iar ecu e cel din fabrica. A experimentat cineva cu power commander si harta pt o singura toba?
  4. Nu este spart, e turnat asfalt nou, tocmai ce am fost intr-o tura, recomand. traseul de mai jos e drum nou de la A la B https://www.google.com/maps/dir/Baia+Mare,+Romania/Iacobeni/@47.5871261,24.3335956,9.96z/data=!4m19!4m18!1m10!1m1!1s0x4737dc70b4206f37:0x30914e534fa9d1dd!2m2!1d23.5849881!2d47.6567387!3m4!1m2!1d24.0240507!2d47.9103811!3s0x4737b1ac97e72263:0x2ae8e1a0584d8b19!1m5!1m1!1s0x4735eb1a598b9b27:0x3637903ccb729c20!2m2!1d25.316667!2d47.433333!3e0
  5. salut, un pret si poze pentru HONDA CBR 1100 XX. merci.
  6. salut, e foarte ok, tocmai ce a fost asfalatat, cu exceptia unor poduri la care inca lucreaza. am fost saptamana asta si il recomand, singura sugestie e sa o iei pe la Borsa-Sighet-Baia Mare have fun
  7. Pune asa ceva prin 2020 si vine superbec sa-ti explice ca pui anthichitati pe bicicleta
  8. Am avut pe VFR un set de Angel GT, nu au vrut sa se consume nici dupa 3 sezoane ) 20k km+ pe urma le-am dat jos, inca mai mergeau un sezon. Pe ploaie n-am avut niciodata probleme cu ele. Acum am pus ceva mai moale si sunt mai multumit, bridgestone battlax bt 16 pro.
  9. Nustiu ce sa zic Nu pot sa zic ca-mi place cum arata VFR-ul are lumini foarte ok din fabrica, ce nu te-a multumit la ele?
  10. E tare Kubica, pilotul meu favoirit! Mi-ar placea sa revina in F1, a facut curse spectaculoase.
  11. Depinde pe unde te dai cu motorul si in ce conditii. Daca te dai cu el pe plaja, e clar ca nu e indicat un filtru sport. Atat timp cat mergi pe drumuri ok si cureti periodic filitru ala, atunci nu o sa ai probleme, eu in curat anual si e ok. La carburatie e mai complicata treaba, dar daca ai injectie nu pot sa garantez ca o sa simti o diferenta.
  12. Eu zic K&N, mai ales daca ai evacuare custom. Am curatat si sincronizat carburatoarele, facute confom manual si aveam un punct mort in mid rpm, asta cu filtru oem stock. Cum am pus K&N s-a schimbat treaba, trage liniar de jos pana sus, asa ca tragi tu concluzia. Asta a a fost acum 3 ani...anul asta am dat iar jos carburatoarele sa le curat si sincronizez...guess what, nu era mai deloc mizerie dupa filtru, deci nu-i atat de tragic daca cureti anual filtru ala si-l dai cu spray pt filtre sport.
  13. Am inteles ce ai punctat si din unele puncte de vedere ai dreptate, citesc sectiunea forumului dar rareori postez, printre altele ma uit la F1 de vreo 20 de ani, nu-s retard, pot sa inteleg ce se intampla in F1. Revenind la ale noastre, tu ziceai ca o cursa trebuie sa fie spectaculoasa, pai unde a fost spectacolul duminica? E adevarat ca si alte curse sunt boring, dar asta le depaseste pe celelate...tot rezumatul cursei e la boxe unde castiga cei mai buni strategi si mecanici, ce treaba are asta cu pilotii si cu masinile? Nu asta e F1 in esenta? Legat de accidente, pai cate steaguri rosii au fost de-a lungul timpului la Monaco? Cate accidente pe iesirea de la boxe sau fix in prima curba de la start, cate masini efectiv blocate in acul de par dinaintea tunelului? Accidente grave la iesirea din tunel unde ai aproape 300 Km/h si in prima secunda esti orbit de soare...nu inteleg despre ce accidente la 100 Km/h vorbesti; numa acolo cati puteau da coltul, tu zici ca circuitul protejeaza pilotii, eu sunt de parere ca masinile fac asta...si pana la urma nu trebuie sa mori ca sa-ti ratezi viata, sa ne gandim doar la Schumi. Monaco are rata de safety care de 80% +, mai trebuie completat ceva? Este un circuit de indemanare si dexteritate, balls and skills, e adevarat...dar in egala masura e si de noroc, da ce conteaza toate astea daca cursa e boring si 2 din 3 spectatori adorm in fata TV-ului? ) Ca sa nu ma lungesc, pot spune ca prefer un circuit ca cel din Turcia (Istambul Ring), modern, mult mai safe ca Monaco si clar mai fun, de Hockenheim nici nu are sens sa incep discutia ca numa ne lungim. P.S astia de la Honda cred ca-si fac sepuku de rusine
  14. Ce mizerie de grand prix...pai astia asteapta sa mai crape careva ca sa poata retrage "circuitul" asta obosit? Nu era foarte complicat sa ne luam adio de la inca un tanar, Wherlein sa zica merci ca a pupat doar bariera si nu a fost pupat la randul lui de alta/alte masini...iar comisarii aia pe traseu...nici n-are sens sa incep. Ce sa mai zic, epic fail, nu tu depasiri, spectacol, numai riscuri. De departe cel mai boring circuit din calendar, pana si Hungaroring e fain in comparatie cu asta. Inteleg ca la Monaco au avut loc curse epice de-a lungul anilor...dar actualemente este un circuit depasit, masinile de acum sunt prea rapide pentru ce ofera strada aia cu parapeti... Bine ca au scos circuite faine din calendar dar au pastrat mizeria asta, trist.
×
×
  • Create New...