ss_hellrider Postat Martie 31, 2021 Share Postat Martie 31, 2021 Salutare tuturor posesorilor de Dnepr, Ural, M72, K750! o firma importanta de piese VAZ (Lada),adica cei care produc si pistoanele de cea mai buna calitate pt motoarele noastre(Autotehnology) si-au anuntat intentia sa produca in masa arbori FORJATI (nu turnati) cu o cursa marita de 88mm(in loc de 68mm original), plus dorinta de a mai produce si alte piese pe viitor, daca este fezabil.... Haide-ti sa participam in numar cat mai mare la sondajul lor, si sa le aratam ca vrem piese de cea mai buma calitate. Pentru aceste motociclete care ne fac viata frumoasa ,dar zilele amare din cauza calitatii pieselor.... prezentarea.... https://www.youtube.com/watch?v=dMRXEQKdJxw si sondajul.... https://www.survio.com/survey/d/W7E2A0U7A0J4H8J0W Scuze! nu ma pricep sa fac intrarea directa pe site... poate ma ajuta cineva... multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 1, 2021 Share Postat Aprilie 1, 2021 De curiozitate te intreb: Ai mers cu DNEPR-ul si ai avut senzatia ca ar putea mai mult si este tinut in loc de o cursa scurta a vibrochenului? Pentru ca eu nu am avut aceasta senzatie si niciodata nu am fost dezamagit de calitatea arborelui motor, de altele da. Si daca lungesti cursa ce faci cu restul pieselor: pistoanele, cilindrii, chiulase, tijele împingătoare, harta distributiei si a axei cu came.... deci cam tot motorul. Piesele de calitate precum pistoane , segmenti si cilindrii se gasesc in Polonia si China, la preturi bune. Daca vor sa faca ceva de ce ne mai inreaba? _Ati mai fost la New York? Nu, dar am mai vrut. Citire dupa radio Erevan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 Arata mumos dar nu cred ca e forjat. Pentru forjare trebuie niste matrite ...mai multe , deoarece deformarea este destul de ampla ...trebuie forjor , ceea ce este si mai greu de gasit... Nu cred ca prin forjare se poate obtine in mod economic , un prefabricat care ulterior sa poate fi aschiat la aspectul din filmulet.... 99.99% CNC/ ceva centru de prelucrare...deci un drugalau mare de fer si acces la un centru de prelucrare.... Deci pot sa faca oricand oricate , si la orice pret. ...nu se vad urme de echilibrare pe pufosenie, ca si cum ar fi iesit perfect echilibrat dupa prelucrare... Alte mase , alta volanta , alta geometrie /alti cilindrii pistoane.....complicat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Aprilie 5, 2021 Share Postat Aprilie 5, 2021 (editat) Discutia poate fi mult mai ampla de atat daca vreti sa mergem mai departe: Combustibilii au evoluat, cerintele de ecologie au determinat producatorii gen rafinarii sa adauge mult alcool in prelucrarea hidrocarburilor, si din aceasta cauza benzina de astazi arde violent, rapid si nu lasa reziduri, nu este ceea ce alimentau ei in anii 30-40-50 cand benzina superioara era destinata aviatiei. Dupa cum ati obsevat producatorii de motoare (aia care au mai ramas cu ardere interna) se orienteaza catre cursa mica si alezaj mare. Vremurile cand fetele incercau sa obtina putere din cursa mare sunt cam apuse, faceau asta pentru ca prelucrarile, echilibrarile, materialele bune erau rare si nu pentru toata lumea, uleiurile in acee vreme erau doar pentru armata si organele statului. Imi povesteau Teodorestii ca in anii 40 mergeai cu uleiul uzat la cooperativa, il puneai intr-un butoi si culegeai de deasupra, ceea ce se decanta era prost, ceea ce era deasupra era bun. Uleiul nou era doar pentru cine trebuia. A nu fi inteles gresit, si mie imi plac motoarele cu cursa lunga, cine nu iubeste un NSU OSL 601 sau un Sloper? Dar una-i una, alta-i alta! Cand au renuntat la a mai desena motoare cu supape laterale si au inteles ca motoarele OHV aduc dupa sine si beneficiul turatiilor inalte au fost restrictionati de cursa lunga. O cursa lunga inseamna o masa mare in miscare, o echilibrare deficitara, o constructie si respectiv o solicitare deosebita a pistonului care va trebui sa parcurga o distanta mare intre PMI si PMS rezulta centrare deficitara in alezajul cilindrului. Editat Aprilie 5, 2021 de m72story Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.