Robert.adrian Postat Septembrie 23, 2021 Share Postat Septembrie 23, 2021 Salut! Am o problema cu cross-ul meu,un Suzuki rm250 2timpi de prin 2000, Se ineaca pe decelerare sau când sta mai mult la relanti,am reglat carburatorul ,am schimbat bujia,și nu stiu ce ii mai fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 24, 2021 Autor Share Postat Septembrie 24, 2021 Nu pot sa îl descarc online Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 24, 2021 Autor Share Postat Septembrie 24, 2021 Salut,am reușit sa îl descarc pana la urma,acum voi încerca să aflu care este problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 La 23.09.2021 la 23:25, Robert.adrian a spus: Salut! Am o problema cu cross-ul meu,un Suzuki rm250 2timpi de prin 2000, Se ineaca pe decelerare sau când sta mai mult la relanti,am reglat carburatorul ,am schimbat bujia,și nu stiu ce ii mai fac Mareste relantiul un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 9 minute, zo10000 a spus: Mareste relantiul un pic. Am încercat, dar in zadar, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 7 minute, patrick1 a spus: adică ai dereglat carburatorul, la care ai intervenit (cu talent?) înainte de a te osteni să descarci şi să citeşti manualul (de service) pentru a înţelege (măcar) cum funcţionează (carburatorul). Ramâne deci soluţia clasică românească (să cumperi alt carburator), pe ăsta probabil că l-ai f.tut (tu sau şi predecesorul). Restul ... Exista chit de reparatie carburator dacă nu știai, și plus de aia dacă nu stiam sa reglez un carburator,puneam alta întrebare "cum se reglează carburatorul"... Si am gasit si problema.... Era din bujie,deoarece cea care a fost pe ea când am achizitionat-o s-a ancrașat si am comandat de pe net una care acolo era compatibila dar in realitate nu,era putin mai scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 14 minute, patrick1 a spus: Cu siguranţă că bujia era puţin mai scurtă (5mm este puţin), poate şi nivelul din carburator. Atât tipul bujiei şi valoarea nivelului constant din carburator sunt specificate de către proiectant în "service manual". Dacă îl citeşti (înainte de a pune mâna). Mai puţin specificaţii (directe) privind lungimea bujiei http://www.timesert.com/html/sparkplugreach.html Nah' dacă tot faci d'astea, nu uita că se ancrasează şi filetul din chiulasă ... Am pus bujia de la motocross-ul precedent ,acela fiind un kawasaki kx 250 2 timpi ,și functioneaza in parametrii ,dar cu bujia pe care am cumparat-o nu funcționează cum trebuie,poate fi și nivelul din carburatorul,fiindcă nu am capac transparent cu gradații sa îl pot regla ca la carte,eu l-am reglat cat mi s-a părut mie,asa am făcut și la celalalt motocross si nu am avut probleme Acum 40 minute, patrick1 a spus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 5 minute, patrick1 a spus: ? Dacă ai un ştuţ cu furtun sub camera de nivel constant din carburator, cu şurub - robinet, la ce crezi că serveşte? La golire? De chestia asta nu știam, o sa încerc La motocross-ul pe care l-am avut ,nu avea chestia aceasta Acum 3 ore, zo10000 a spus: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 12 minute, patrick1 a spus: ? Dacă ai un ştuţ cu furtun sub camera de nivel constant din carburator, cu şurub - robinet, la ce crezi că serveşte? La golire? Ai? Da,am acel furtun cu surub Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 1 minut, patrick1 a spus: Dacă la "jgoal" ai învăţat ceva despre principiul vaselor comunicante, ai furtun transparent pe acel ştuţ, cu un capăt în sus şi deschizi şurubul - robinet ... Bingo? Mersi mult pentru informație, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 10 minute, patrick1 a spus: Bingo atunci / cum se citeşte nivelul? Dacă tot m-ai luminat,luminează-ma pana la sfârșit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert.adrian Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 16 minute, patrick1 a spus: Ridici pe verticală capătul liber de la furtunul transparent care pleacă de la ştuţul de sub carburator (sau montezi alt furtun transparent acolo), deschizi surubul - robinet de sub camera de nivel de la carburator 1-2 ture, deschizi robinetul rezervorului de benzină şi vei observa cum coloana de benzină din furtunul transparent incepe să urce până la un anumit nivel, ca reper faţă de marginea de sus a capacului carburatorului. Acela din furtun este şi nivelul din cameră (principiul vaselor comunicante). Măsori (pe verticală) distanţa dintre cele două (nivel - capac) şi o compari cu datele fabricantului privind nivelul prescris. Dacă diferă, faci corecţiile necesare pe lamela plutitorului până corespunde exact nivelul astfel măsurat cu cel din carte (service manual). E ceva de lucru dar altfel iese adică altceva, care poate fi bun sau prost Şi nu uita să închizi surubul - robinet. Mersi chiar o sa imi fie de ajutor,nu numai mie,dar și altora care trebuie sa regleze carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.