patrick1 Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 Aşa se face o garnitură de chiulasă armată în zona de flacără: Fără sticlă de şampanie Ce care nu ştiu asta, plătesc la alţii sau aruncă motocicletele din "lipsă de piese de schimb". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 Dupa ce s-au rebucsat cilindrii cu camasi Skoda,nu s-a mai potrivit garnitura clingherit/ Cu,asa ca am ramas la curu gol doar in clingherit...ani de zile,fara probleme.Motor abuzat;Dupa primul ciclu termic,restrans chiulasa,doar atait.Mai zilele noastre,un clingherit de 3mm,lubrefiat cu-n silicon termic cu particule de Cu pt chiulase,restrans,si se bucifereaza cu 90-100 km/h paralel cu contemporaneitatea,satisfacubil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 1 minute ago, turanoid said: un clingherit de 3mm Şi ai socotit ce raport de compresie îţi mai rămâne după aşa ceva? (+2mm) 69 x 69 x 3,14 / 4 x 2 = 7,5 cmc (adăugat la volumul chiulasei de 31 cmc) Mie îmi iese 7,5:1 în loc de 9:1. Motor "leşinat". Mda ... "Nu la oricine merge Simson-ul" - ar fi fost un titlu de topic mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Septembrie 28, 2021 Share Postat Septembrie 28, 2021 Nu trebuie uitat ca avem colegi nu doar inventivi,innovatori etc.in mecanica aplicata ,ci si alchimisti in domeniul combustibililor .))) Dupa 1 puzzle de piese adunate,aranjate,imbinate ,vine si 1 hokus-pokus privind lichidul asortat,dedicat datator de viatza. ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 29, 2021 Admin Share Postat Septembrie 29, 2021 La 28.09.2021 la 2:31, _Raul_ a spus: La topicuri de genul ai doua variante: - intri in hora deliriumului - iei in balon pe toata lumea Din respect pentru diversitatea culturala, incerc sa ma opresc aici cu trollingul. Dar natura nu ma lasa, asa ca trec la varianta doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 9 ore, turanoid a spus: Dupa ce s-au rebucsat cilindrii cu camasi Skoda,nu s-a mai potrivit garnitura clingherit/ Cu,asa ca am ramas la curu gol doar in clingherit...ani de zile,fara probleme.Motor abuzat;Dupa primul ciclu termic,restrans chiulasa,doar atait.Mai zilele noastre,un clingherit de 3mm,lubrefiat cu-n silicon termic cu particule de Cu pt chiulase,restrans,si se bucifereaza cu 90-100 km/h paralel cu contemporaneitatea,satisfacubil. Experienta mea cu garnituri mai groase decat prevedea legea nu a fost una cu final fericit. Maxim 2mm putam sa introduc fara sa am probleme cu reglarea tachetilor. Odata cu ridicarea chiulasei cu un mm tijele impingatoare se dovedesc prea scurte, sau mai bine zis surubul tachetului nu este destul de lung, asezam piulita pe partea opusa, sub tachet pentru a recupera inaltimea aparuta. Si problema nu este doar asta ci faptul ca se modifica unghiul de impingere al tachetului pe coada supapei ceea ce duce la o solicitare in plus al culbutorilor, am gasit un culbutor spart la unul dintre Simson-uri care este foarte posibil sa fi avut aceasta cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Versiune alternativă la On 9/28/2021 at 2:31 AM, _Raul_ said: La topicuri de genul ai doua variante: - intri in hora deliriumului - iei in balon pe toata lumea este să nu cumperi motocicletă de la România pentru că există probabilitatea ca unii să fi avut deja "idei" (cu sechele de la mecanizarea agriculturii) şi au umblat prin ele (adică le-au f.tut). Valabil uneori şi la cele din Italia. Neamţul este educat să nu "se bage" unde nu se pricepe (şi unde nu-i fierbe oala), românul a fost însă obligat să "se descurce", cu sau fără opinci. Motiv pentru care preferă motociclete (mai) "virgine" şi de pe "dincolo". Şi implicit cu golirea buzunarelor, prin orice metodă. Principiu valabil şi la alte bunuri şi bunătăţi. Majoritatea foarte discutabile. Însă conţinutul sticlei de şampanie rămâne valabil. Deci, nu avea gusturi rele On 9/27/2021 at 7:34 PM, m72story said: Domnul Dudau În rest, au mai fost ceva încercări entuziaste dar tot sugrumate periodic, după principiul de la Coloana Infinitului (Brâncuşi). Aşa că s-a aprobat /copiat Simson SR2 (Carpaţi) şi Zundapp KS 50 (Mobra). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 14 minute, patrick1 a spus: Versiune alternativă la este să nu cumperi motocicletă de la România pentru că există probabilitatea ca unii să fi avut deja "idei" (cu sechele de la mecanizarea agriculturii) şi au umblat prin ele (adică le-au f.tut). Valabil uneori şi la cele din Italia. Neamţul este educat să nu "se bage" unde nu se pricepe (şi unde nu-i fierbe oala), românul a fost însă obligat să "se descurce", cu sau fără opinci. Motiv pentru care preferă motociclete (mai) "virgine" şi de pe "dincolo". Şi implicit cu golirea buzunarelor, prin orice metodă. Principiu valabil şi la alte bunuri şi bunătăţi. Majoritatea foarte discutabile. Însă conţinutul sticlei de şampanie rămâne valabil. Deci, nu avea gusturi rele A se observa gatul, facut exact si cu preczie pentru o garnitura manufactura. Buchetul imperial si perlele aristrocratice, pai cine a zis ca batranii aveau gusturi rele, nu ziceau ca merg sa ia bautura ci ca se duc sa repare Simsonul, altfel nu mai plecam la iarba verde... _Fiti amabila doamna, dupa ce imi fac garnitura o primiti retur? Promit sa o tin la loc uscat si racoros si nu prea multa lumina, nici macar nu o zgudui. Incerc sa montez un cadru de Duna pe Simson, sunt niste virgule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Mofturi..culbutori,tije,milimetri...compresie...uite cum se masoara compresia;lasi avansul la 3,5-3,8mm ,dai o carja...apoi in functie de distanta fata de locul unde slapul revine la sol,sti cum esti...daca e doar la un metru,esti pe mediocru;peste gard la vecini-good to go;daca nu-l mai gasesti,esti pe racing.Apoi se readuce avansul la 3mm,daca esti pe avans fix. Daca esti pe avans fix,ai nevoie de compresie mai cu bun simt pentru a tine stresul mecanic la nivel moderat.Asta o jonglezi din garnituri,in fct de ce piston ai;La noi asta a fost cheia succesului la anduranta;regula de 3 simpla;3mm avans,3mm garnitura(colapseaza cand se restrange chiulasa),3 carje max,la rece.Daca n-a luat-o la a 3-a,reincepi ciclul,cu 3 injuraturi.S-au pus si pastile intre culbutori/supape.Aprindere Bosch,carb de Minsk,ochelari de schi second hand.Utilizator zilnic; naveta ,vara-iarna,uneori chiar 80km dus-intors,sf de sapt. 2-300 km...10+ani. Asa e, nu oricine merge cu Simsonul...eram Ghost Rider pe 3 judete,baby!;mai ales noaptea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 12 minute, turanoid a spus: Mofturi..culbutori,tije,milimetri...compresie...uite cum se masoara compresia;lasi avansul la 3,5-3,8mm ,dai o carja...apoi in functie de distanta fata de locul unde slapul revine la sol,sti cum esti...daca e doar la un metru,esti pe mediocru;peste gard la vecini-good to go;daca nu-l mai gasesti,esti pe racing.Apoi se readuce avansul la 3mm,daca esti pe avans fix. Daca esti pe avans fix,ai nevoie de compresie mai cu bun simt pentru a tine stresul mecanic la nivel moderat.Asta o jonglezi din garnituri,in fct de ce piston ai;La noi asta a fost cheia succesului la anduranta;regula de 3 simpla;3mm avans,3mm garnitura(colapseaza cand se restrange chiulasa),3 carje max,la rece.Daca n-a luat-o la a 3-a,reincepi ciclul,cu 3 injuraturi.S-au pus si pastile intre culbutori/supape.Aprindere Bosch,carb de Minsk,ochelari de schi second hand.Utilizator zilnic; naveta ,vara-iarna,uneori chiar 80km dus-intors,sf de sapt. 2-300 km...10+ani. Asa e, nu oricine merge cu Simsonul...eram Ghost Rider pe 3 judete,baby!;mai ales noaptea... The Ghost of Macon Jones (Joe Bonamassa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 18 minutes ago, turanoid said: dai o carja...apoi in functie de distanta fata de locul unde slapul revine la sol,sti cum esti...daca e doar la un metru,esti pe mediocru;peste gard la vecini-good to go;daca nu-l mai gasesti,esti pe racing.Apoi se readuce avansul la 3mm,daca esti pe avans fix. Pentru asta s-a şi montat magnetou pe Simson (deşi ai şi dinam): ca să nu ai scânteie şi să nu sari peste gard la vecini la o "cârjă" de-a ta prea anemică. Cu scânteie care să nu te dea pe tine peste cap (sau peste gleznă) - ci pe el (doar dacă i-o tragi vârtos). Dar între timp s-au descoperit şi ceva tranzistori care pot fi comandaţi cu întârziere monostabilă (şi anulare de avans) măcar la pornire. Nu cu regula de 3 în 1 (garnituri), asta merge la plicuri de ness. Alţii au raport de compresie de 12/1, nu 7,5/1. Şi nu musai cu nitrometan Asta la 150cmc /cilindru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turanoid Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Am aclimatizat eu un Duna la Simsonul vecinului.Daca dau de el,fac o poza azi -maine.Sti ca tre sa ti cont de decalajul dintre centrul rotilor.Si rigidizat un pic suspensia pe atas(bara de torsiune),altfel atelajul se comporta ca o barca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Septembrie 29, 2021 Autor Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 4 minute, turanoid a spus: Am aclimatizat eu un Duna la Simsonul vecinului.Daca dau de el,fac o poza azi -maine.Sti ca tre sa ti cont de decalajul dintre centrul rotilor.Si rigidizat un pic suspensia pe atas(bara de torsiune),altfel atelajul se comporta ca o barca. Nu stiu, nu am folosit niciodata Simsonul cu atas, ce sa mai spun despre adaptarea atasului de Duna pe Simson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 29, 2021 Share Postat Septembrie 29, 2021 Acum 10 ore, patrick1 a spus: În rest, au mai fost ceva încercări entuziaste În ce an era asta? Că Fiat 850 costa nou 36000 lei în '66, +30 k mi se pare enorm pt o . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Septembrie 30, 2021 Share Postat Septembrie 30, 2021 21 hours ago, ENEOS said: În ce an era asta? Că Fiat 850 costa nou 36000 lei în '66, +30 k mi se pare enorm pt o . Nu ştiu prin ce an era ... dar prin anii '70+ o Dacia 1300 costa spre 70.000 de lei şi nu era material de aviaţie de la I.A.R. Probabil că de asta era o motocicletă - prototip "astronomică" şi nu un RT (Reichstyp-Motorräder). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.