MG55 Postat Octombrie 27, 2021 Share Postat Octombrie 27, 2021 Salut! Tocmai am instalat kitul electric pe un model offroad si nu stiu cum sa l leg la alternator Alternatorul are 3 fire(negru, albastru, galben) Negrul si albastrul sunt legate la bobina de inductie iar galbenul este liber. Rog pe cei cunoscători sa ma ajute. Atasez o poza pentru detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MG55 Postat Octombrie 27, 2021 Autor Share Postat Octombrie 27, 2021 2 minutes ago, VyXxer said: Poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2021 Admin Share Postat Octombrie 27, 2021 Ce înseamnă "kitul electric"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MG55 Postat Octombrie 27, 2021 Autor Share Postat Octombrie 27, 2021 11 minutes ago, l.u.v said: Ce înseamnă "kitul electric"? Motocicleta nu avea lumini asa ca am cumparat tot cablajul, far, stop, semnalizari 1 minute ago, MG55 said: Motocicleta nu avea lumini asa ca am cumparat tot cablajul, far, stop, semnalizari https://vmracing.it/prodotto/impianto-elettrico-semplificato-completo/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MG55 Postat Octombrie 27, 2021 Autor Share Postat Octombrie 27, 2021 2 hours ago, patrick1 said: 1. Lipsă nume model motocicletă offroad (nu sunt toate la fel) 2. Din link-ul (furnizat de tine): "N.B : PER UN CORRETTO MONTAGGIO DEL PRODOTTO CONSULTARE LE ISTRUZIONI NELLA NOSTRA AREA DOWNLOAD" Aici (3 fire, albastru, negru, galben) ori ai o aprindere tip Motoplat (cu electronica interioară şi conectare directă la bobina de inducţie exterioară) şi cu iesire de AC între firul galben şi masă, ori îţi lipseşte CDI-ul extern şi este altă versiune electrică. Neclar ce ai acolo. Firul negru pare a fi legat la (ca) masă (poza ta). Dacă ai ieşire de AC (galben / negru=masă) din magnetou (nu e alternator) -atunci ai nevoie de un regulator AC (paralel) şi nu unul DC (redresor) ca cel din kit-ul (de lumini) din reclamă. Dacă foloseşti totuşi kit-ul (din reclamă) cu redresor-regulator DC (monofazat) îţi va trebui un fir separat de masă flotantă (plus roşu şi minus flotant, verde?) spre becuri. Complicat ... pentru că masa DC (minus) va fi diferită de masa AC. Iar dacă duliile becurilor sunt legate (mecanic şi electric) la şasiu (masa AC a magnetoului) va trebui să le izolezi, cumva ... Din "istruzzioni montaggio ... pdf": [l’impianto ha due cavi di entrata corrente da statore uno di colore giallo e uno blu. ... 1) COLLEGAMENTO CON STATORE 1 FILO attaccate il cavo del vs statore (cel galben de la statorul din poză?) al cavo giallo del nostro impianto elettrico e poi attaccate a “massa” quindi a telaio o motore il cavo Blu del nostro impianto elettrico. la prova per vericare l’esatto funzionamento è tenere collegati i collegamenti sopra scritti, staccare i due poli della batteria tampone ed accendere la moto e vericare che (ad elevato numero di giri) si accendano le luci . se cosi fosse lo statore produce corrente e il circuito funziona correttamente 2) COLLEGAMENTO CON STATORE 2 FILI assicuratevi che dal vs statore escano almeno 15/16 volt in corrente alternata, dopo esservi assicurati di questo collegate casualmente i due cavi del nostro impianto elettrico al vostro statore montato sulla moto la prova per vericare l’esatto funzionamento è tenere collegati i collegamenti sopra scritti, staccare i due poli della batteria tampone ed accendere la moto e vericare che (ad elevato numero di giri) si accendano le luci . se cosi fosse lo statore produce corrente e il circuito funziona correttamente. diversamente invertire il collegamento dei cavi fra statore ed impianto. 3) COLLEGAMENTO CON STATORE 3 FILI Prendere il tester e a motore acceso misurare in volt alternata qual’è la combinazione dei due cavi che produce piu corrente. trovata la combinazione il terzo cavo non in uso isolarlo e prendere la procedura collegamento come statore con 2 li.] Pe scurt: firul galben de la magnetou (ieşire AC) se leagă la firul galben de la kit (intrare 1 AC) iar firul albastru de kit (intrare 2 AC) se legă la masă (şasiu). Dar fără nicio altă masă ulterioară (nici baterie, nici becuri, nici comutatoare). Multe multumiri pentru informatii! 1.Referitor la model.... husqvarna wr125 din 2004. 2.Voi masura si tensiunea in firele magnetoului (dupa instructiunile magazinului care vinde kitul). Apoi puând toate informatiile cap la cap voi lega instalatia electrica la magnetou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 27, 2021 Admin Share Postat Octombrie 27, 2021 Ți-am editat acum, dați titluri cât mai sugestive și în topic scrieți toate informațiile, dacă vreți să vi se livreze și răspunsuri serioase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MG55 Postat Octombrie 27, 2021 Autor Share Postat Octombrie 27, 2021 30 minutes ago, l.u.v said: Ți-am editat acum, dați titluri cât mai sugestive și în topic scrieți toate informațiile, dacă vreți să vi se livreze și răspunsuri serioase! Scuze! Adevărat, cam ambiguu formulat Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.