Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 15, 2022 Share Postat Ianuarie 15, 2022 Salut! Dețin de 1 luna de zile un ktm 250 sx f din 2017 și în timp ce motocicleta staționează am observat ca pornește fără motiv pompa de benzina, ca atunci când pornești motorul. În aceasta dimineața am stat lângă ea și a pornit de 10 ori fără sa o ating iar furtunele de combustibil sunt în stare buna și fără scurgeri sau transpirații de benzina. Nu știu dacă este normal și dacă face și pe timpul nopții pt ca nu am ramas fără baterie. A mai întâlnit cineva problema aceasta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 15, 2022 Share Postat Ianuarie 15, 2022 Doar dacă ai contactul principal defect (permanent conectat) care alimentează releul pompei de benzină (şi acela defect) care porneşte (aleatoriu) pompa de benzină. Sau dacă ai avut şoareci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 Salut! Astăzi am rămas fără baterie și cred ca pompa s a ars pe timpul nopții. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 2 minutes ago, Ciprian Andrei 18 said: Salut! Astăzi am rămas fără baterie și cred ca pompa s a ars pe timpul nopții. Bateria se poate încărca pe un redresor extern, dacă nu a îngheţat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 Am pus o după la încărcat și pompa nu pornește, nu știu cum funcționează contactul principal. Motocicleta este Cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 Numai dacă apelezi la o reprezentanţă /service la cineva care ştie ce e pe acolo sau ai service manual clar cu diagrama electrică reală pentru modelul tău. Sunt felurite versiuni de echipament electric şi la unele comanda pompei de benzină vine direct din "CDI", la altele prin releu extern care o alimentează. Însă cu contactul principal deconectat nu ar trebui să ai scurgeri de curent şi nici alimentare /comandă spre nimic. Un moto-cross ar trebui să aibă o arhitectură simplă (fără lumini, bla, bla). Are cheie de contact? Acela este contactul principal, dacă există. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 Nu are contact cu cheie. O sa fac proba cu releul. Sa vad dacă funcționează pompa sau e releul defect. Dacă are releu sau e direct din calculator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 Şi cum îl porneşti sau opreşti? Nu are măcar un comutator on/off pe ghidon? Poze pot să văd pe net, dar atât. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 (editat) Nu are cross urile nu au. Și nu vad nici unde am releul sau dacă are. Editat Ianuarie 16, 2022 de Ciprian Andrei 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 3 minutes ago, Ciprian Andrei 18 said: Și nu vad nici unde am releul sau dacă are. Sub şea ar trebui să fie (dacă are). 5 minutes ago, Ciprian Andrei 18 said: Nu are cross urile nu au. Nu se poate. Au un "killer", fie buton, fie comutator. Ori aşa Ori aşa la cele cu pornire la kickstarter (pedală). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 Am găsit releul e in alt loc. Și e unul singur. Crosurile nu au decât buton de pornire și care taie aprinderea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 Acela poate fi alt releu (de pornire /demaror dacă are aşa ceva). E ciudat să nu existe un comutator principal când are baterie (şi pompă de benzină electrică). Probabil şi electromotor de pornire. Nah' ... KTM Dacă nu are nici releu /pompa de benzină atunci defectul este în "CDI", probabil că s-a carbonizat /străpuns tranzistorul de comandă sau circuitele lui, intern. Asta dacă nu ai fire roase de şoareci care fac contact la masă pe undeva şi pornesc pompa Care pompă este alimentată permanent cu plus din baterie Şi (probabil) alimentată cu minus din "CDI" doar atunci când primeşte impulsuri de rotaţie de la "trigger coil" (cititor de aprindere). Asta în mod "normal". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 La început și eu m am mirat ca nu are un contact général,dar aparent crosurile nu au. Am testat și releul cum am văzut în clipul atașat și nu s a auzit nici un click(îmi amintesc ca înainte se auzea înainte sa plece pompa). Am încercat sa dau și curent pompei și nu a pornit. Deci e posibil sa fie stricate ambele? Nici nu pot sa ajung la un service sa o pun pe un tester. Nu am văzut nici unde sunt siguranțele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 Siguranta principala ar trebui sa fie in "starter relay". E putin probabil sa fie stricate ambele. O lampa de control sau un multimetru? Aici gasesti ceva orientativ, p.264: https://drive.google.com/file/d/1TEnIf3dgdwvNHFL8ZQIUhB7EtLpbg2wG/view Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian Andrei 18 Postat Ianuarie 16, 2022 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2022 Am verificat și eu în seara asta manualul și de abia acum am văzut unde sunt siguranțele. Maine o sa le verific. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Ianuarie 16, 2022 Share Postat Ianuarie 16, 2022 Bine ca mai si citesti manualul (daca il ai). Releul (dacă l-ai nimerit pe cel pentru pompa de benzină) şi pompa le poţi verifica uşor prin alimentare la 12V. Însă (atenţie!) unele versiuni pot avea diode antiparalel pe înfăşurări şi astea nu pot fi alimentate oricum (nu se poate inversa + cu -). Diodele antiparalel au rolul de a suprima tensiunile autoinduse la deconectare dar se pot străpunge uneori. Toate circuitele electronice de comandă pe sarcini inductive sunt prevăzute cu aşa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.