twbro54l Postat Martie 17, 2022 Share Postat Martie 17, 2022 Astăzi am decis să verific compresia la viroaga mea veche. Cilindrul 1, 0 Bari. Cilindrul 2, 7,5/8 Bari. Concluzia? S-a slăbit șurubul axului cu came și mi-a rupt locul cheiței! Acum când am băgat lanterna prin cilindru (încă nu l-am demontat) nu am văzut nimic spart și nimic rupt sau semne pe piston. Eu deja am înlocuit axul fiindcă unul la mână era rupt, și doi, era atât de uzat încât mă tăia/agăța la Colțuri (asta am văzut după ce l-am dat jos) și acum urmează să pun distribuția, dar întrebarea mea este următoarea. Este posibil să scot așa compresie mică pe cilindrul 2 datorită faptului că eu am umblat la supape și le-am mai strâns? Sau să fie și axul ăsta uzat? Nu am verificat acum supapele să știu valorile lor dar înainte le-am făcut la 0.13mm evacuare și 0.8mm admisie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
twbro54l Postat Martie 18, 2022 Autor Share Postat Martie 18, 2022 10 hours ago, patrick1 said: Valve clearance (intake): KALT 0,07-0,12 MM. Valve clearance (exhaust): KALT 0,12-0,17 MM. Scuze 0.08mm.. Nu mai puteam edita! Am pus și distribuția, pe cilindrul cu daună scot 7 Bari (față) și pe celălalt 7.5 Bari (spate). Asta în contextul în care eu am o-ringurile plesnite capacelor de la supape și nici garnitură nu am la ele (încă). Asta înseamnă că am supapele reglate în parametri, nu? (Încă nu am verificat cu lera, valorile supapelor dat fiind faptul că în 30 de minute plec la serviciu ) Am rezolvat. Motorul pornește la sfert și nu are nici-o problemă în afară de câteva Garnituri și o-ringuri care trebuie înlocuite. A scos fum albastru primele 20 de minute datorită faptului că a mers pe un piston cu compresia 0 și supapele deschise (mă mir că nu a bubuit pistonul/supapele, posibil să fie motorul fără interferență). La concluzia asta am ajuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Martie 28, 2022 Share Postat Martie 28, 2022 La 17.03.2022 la 22:56, twbro54l a spus: Astăzi am decis să verific compresia la viroaga mea veche. Cilindrul 1, 0 Bari. Cilindrul 2, 7,5/8 Bari. Concluzia? S-a slăbit șurubul axului cu came și mi-a rupt locul cheiței! Acum când am băgat lanterna prin cilindru (încă nu l-am demontat) nu am văzut nimic spart și nimic rupt sau semne pe piston. Eu deja am înlocuit axul fiindcă unul la mână era rupt, și doi, era atât de uzat încât mă tăia/agăța la Colțuri (asta am văzut după ce l-am dat jos) și acum urmează să pun distribuția, dar întrebarea mea este următoarea. Este posibil să scot așa compresie mică pe cilindrul 2 datorită faptului că eu am umblat la supape și le-am mai strâns? Sau să fie și axul ăsta uzat? Nu am verificat acum supapele să știu valorile lor dar înainte le-am făcut la 0.13mm evacuare și 0.8mm admisie. faci admisia 0,1 si evacuarea 0.15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.