Sari la conținut

Compresie Yamaha Virago 535


Postări Recomandate

Astăzi am decis să verific compresia la viroaga mea veche. Cilindrul 1, 0 Bari. Cilindrul 2, 7,5/8 Bari.

Concluzia? S-a slăbit șurubul axului cu came și mi-a rupt locul cheiței! Acum când am băgat lanterna prin cilindru (încă nu l-am demontat) nu am văzut nimic spart și nimic rupt sau semne pe piston. Eu deja am înlocuit axul fiindcă unul la mână era rupt, și doi, era atât de uzat încât mă tăia/agăța la Colțuri (asta am văzut după ce l-am dat jos) și acum urmează să pun distribuția, dar întrebarea mea este următoarea. Este posibil să scot așa compresie mică pe cilindrul 2 datorită faptului că eu am umblat la supape și le-am mai strâns? Sau să fie și axul ăsta uzat? Nu am verificat acum supapele să știu valorile lor dar înainte le-am făcut la 0.13mm evacuare și 0.8mm admisie.

1DEB96BA-9335-4528-9ABC-50104A9566BE.jpeg

49809844-8E9D-461D-B83A-C880DB622C89.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 hours ago, patrick1 said:

:moron:

Valve clearance (intake): KALT 0,07-0,12 MM.

Valve clearance (exhaust): KALT 0,12-0,17 MM.

Scuze 0.08mm.. Nu mai puteam edita!

Am pus și distribuția, pe cilindrul cu daună scot 7 Bari (față) și pe celălalt 7.5 Bari (spate). Asta în contextul în care eu am o-ringurile plesnite capacelor de la supape și nici garnitură nu am la ele (încă).

Asta înseamnă că am supapele reglate în parametri, nu? (Încă nu am verificat cu lera, valorile supapelor dat fiind faptul că în 30 de minute plec la serviciu :( 

Am rezolvat. Motorul pornește la sfert și nu are nici-o problemă în afară de câteva Garnituri și o-ringuri care trebuie înlocuite. A scos fum albastru primele 20 de minute datorită faptului că a mers pe un piston cu compresia 0 și supapele deschise (mă mir că nu a bubuit pistonul/supapele, posibil să fie motorul fără interferență). La concluzia asta am ajuns.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
La 17.03.2022 la 22:56, twbro54l a spus:

Astăzi am decis să verific compresia la viroaga mea veche. Cilindrul 1, 0 Bari. Cilindrul 2, 7,5/8 Bari.

Concluzia? S-a slăbit șurubul axului cu came și mi-a rupt locul cheiței! Acum când am băgat lanterna prin cilindru (încă nu l-am demontat) nu am văzut nimic spart și nimic rupt sau semne pe piston. Eu deja am înlocuit axul fiindcă unul la mână era rupt, și doi, era atât de uzat încât mă tăia/agăța la Colțuri (asta am văzut după ce l-am dat jos) și acum urmează să pun distribuția, dar întrebarea mea este următoarea. Este posibil să scot așa compresie mică pe cilindrul 2 datorită faptului că eu am umblat la supape și le-am mai strâns? Sau să fie și axul ăsta uzat? Nu am verificat acum supapele să știu valorile lor dar înainte le-am făcut la 0.13mm evacuare și 0.8mm admisie.

1DEB96BA-9335-4528-9ABC-50104A9566BE.jpeg

49809844-8E9D-461D-B83A-C880DB622C89.jpeg

faci admisia 0,1 si evacuarea 0.15

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...