RaoulN55 Postat Martie 25, 2022 Share Postat Martie 25, 2022 20220321_163451.mp4 Salutare! Am un Yamaha XT600e care nu a fost pornit de cativa ani. Am schimbat bateria, bujia si cateva sigurante, si asta e rezultatul. Aveti vreo idee? Ce ar putea fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 25, 2022 Share Postat Martie 25, 2022 Verifica daca da scanteie, din filmare nu pare ca ar da. Vezi daca vine si benzina in cilindri, poate ai carburatorul infundat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaoulN55 Postat Martie 25, 2022 Autor Share Postat Martie 25, 2022 Acum 36 minute, Kristian K a spus: Ai tras socul? Da, l am tras! Acum 39 minute, AdrianB1 a spus: Verifica daca da scanteie, din filmare nu pare ca ar da. Vezi daca vine si benzina in cilindri, poate ai carburatorul infundat. Am verificat bujia si nu prea are scanteie, nu stiu dece fiind noua. Scuze da nu ma pricep! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaoulN55 Postat Martie 25, 2022 Autor Share Postat Martie 25, 2022 Acum 16 minute, patrick1 a spus: Poate că de asta Orice. Pardon, cam circa aproximativ ... orice Misto schema, ahahaha nu prea inteleg. Ma rog, mersi de raspuns! Oricum trebuie dusa la service, dar voiam sa vad si parerile vostre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 25, 2022 Share Postat Martie 25, 2022 Dacă "nu prea are scânteie" nici nu prea are cum să pornească! Dar nici cine știe ce compresie nu pare să aibă... Iar dacă benzina e aia cu care a fost lăsată acum câțiva ani n-o să pornească nici cu scânteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 26, 2022 Share Postat Martie 26, 2022 (editat) @RaoulN55 Asa face orice XT daca sta mai mult de 2 luni Sunt 3 chestii care trebuie sa le faci 1. Curent de la baterie de masina 2. Rezervor cu benzina minim 50% in el, ideal plin 3. Problema in 90% din cazuri - nu ai benzina in camera plutitorului. Se usuca daca sta mult (chiar daca inchizi robinetul/robinetii la a mea - 3AJ) Desfaci surubul de drenaj de la capacul plutitorului, cam jumatate, lasi sa curga cam 50-100 ml de benzina si il strangi la loc. O iei de la capat cu datul la buton. Daca nu merge cu surubul deschis pe jumatate, il desfaci de tot si lasi sa susuie benzina. Prima data cand mi s-a intamplat asta i-am dat tarcoale 3 ore (noob tehnic, recunosc). Incerc sa iti pun o poza cu carburatorul si surubul in cauza Later edit: Ignora numerele si liniile alea rosii, nu imi apartin, este o poza de pe net. Surubul ce te intereseaza pe tine este cel indicat de sageata galbena. Vezi ca au material de doi lei in ele si crestatura de fabrica este anemica. Sanse mari sa ii rotunjesti marginile si sa mananci moarte cu scosul lui. Iti recomand sa il scoti de tot (robinetul inchis) si sa ii adancesti santul pentru surubelnita cu o panza de bomfaier. O sa iti prinda bine pe viitor. Editat Martie 26, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RaoulN55 Postat Martie 26, 2022 Autor Share Postat Martie 26, 2022 Acum 44 minute, _Raul_ a spus: @RaoulN55 Asa face orice XT daca sta mai mult de 2 luni Sunt 3 chestii care trebuie sa le faci 1. Curent de la baterie de masina 2. Rezervor cu benzina minim 50% in el, ideal plin 3. Problema in 90% din cazuri - nu ai benzina in camera plutitorului. Se usuca daca sta mult (chiar daca inchizi robinetul/robinetii la a mea - 3AJ) Desfaci surubul de drenaj de la capacul plutitorului, cam jumatate, lasi sa curga cam 50-100 ml de benzina si il strangi la loc. O iei de la capat cu datul la buton. Daca nu merge cu surubul deschis pe jumatate, il desfaci de tot si lasi sa susuie benzina. Prima data cand mi s-a intamplat asta i-am dat tarcoale 3 ore (noob tehnic, recunosc). Incerc sa iti pun o poza cu carburatorul si surubul in cauza Later edit: Ignora numerele si liniile alea rosii, nu imi apartin, este o poza de pe net. Surubul ce te intereseaza pe tine este cel indicat de sageata galbena. Vezi ca au material de doi lei in ele si crestatura de fabrica este anemica. Sanse mari sa ii rotunjesti marginile si sa mananci moarte cu scosul lui. Iti recomand sa il scoti de tot (robinetul inchis) si sa ii adancesti santul pentru surubelnita cu o panza de bomfaier. O sa iti prinda bine pe viitor. Multumesc mult pentru raspuns! Inca o intrebare este normal sa mi curga benzina din robinet cand dau robinetul pe OFF cum ai trimis tu in poza. In teorie asa trebuia sa fie inchis, si cand il dau pe ON nu curge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 26, 2022 Share Postat Martie 26, 2022 (editat) Da-mi un mesaj privat cu nr tau de telefon si hai sa ne auzim pe telefoane maine. Mai rapid si mai eficient. Ori sunt garniturile de cauciuc duse, ori nu au fost montate corect la o remontare, ori au fost montate gresit alte componente ale robinetului la remontare (capacul cu simbolurile on/off/res). Tine cont ca vb din amintiri de min 10 ani, cam atat a trecut de cand am desfacut singura data robinetii la Tenere. Daca ai dubii in privinta robinetului, am gasit in piata la chioscul de piese pt mobre rusesti si chinezesti super robinetii la cateva zeci de lei. Dpmdv mai buni decat cei japonezi (site de plastic duble, etc). Ajung maine pe la garaj si le fac o poza daca dau peste ei. Editat Martie 26, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.