Robyb Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 As avea nevoie de un service la rotile cu spite am nevoie sa verifice cineva spitele ( stranse daca e cazul) sa schimb cauciucurile ( le am deja) si un echilibrat. Poate recomanda cineva un service / om ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) Acum 1 oră, Robyb a spus: As avea nevoie de un service la rotile cu spite am nevoie sa verifice cineva spitele ( stranse daca e cazul) sa schimb cauciucurile ( le am deja) si un echilibrat. Poate recomanda cineva un service / om ? * Echilibrat roti acasa cu scula de la Louis sau in curte la poligonul moto Cons Auto (deschizi poarta mare de metal daca e inchisa, prima cladire mare pe dreapta, o sa vezi service-ul acolo si intrebi de Caius). https://goo.gl/maps/mxc1j35B87qNQ9KQ9 Telefonul omului este cel care apare si pe G Maps - zero sapte 46 noua noua noua 5 trei trei. Ideal sa te coordonezi cu el inainte, pe WhatsApp. * Rotile simple/clasice cu spite (Yamaha Tenere) le duc mereu la spitat aici, la intrarea pe Telegrafului (Pta Badea Cartan): Daca ai roti cu spite complexe, Serbia (Belgrad, parca Mille il cheama) sau Polonia. Mile Belgrad = +381 64 288 06 09 Tipul din Polonia este asta https://www.facebook.com/search/top?q=centrowanie%2C renowacja kół "oldmotory" Sebastian il cheama. Un tip f serios, parolist si profesionist. Mai ieftin si mai ok de lucrat cu el decat cu sarbul, dpmdv. Din pacate, si nu mai detaliez motive si mentalitati poloneze, lucreaza numai cu adrese din Polonia, neprimind/expediind roti din/in afara Poloniei. Local poti sa iei legatura si cu Cristi Stelia. Nu stiu daca Grossvater (Sorin) mai face roti. Prin Cristi am ajuns la el, dar asta se intampla acum ff multi ani. Nu l-am evitat pe Sorin la faza cu Serbia si Polonia. Pur si simplu mi-a fost mult mai la indemana / in drum. Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioio_viola Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 daca mergi pe Telegrafului sa mergi cu roata jos si fara guma pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) Acum 23 minute, ioio_viola a spus: daca mergi pe Telegrafului sa mergi cu roata jos si fara guma pe ea. Da, corect, am uitat sa mentionez asta si faptul ca este atelier de biciclete. Batranul de acolo este mai grumpy un pic de fel, dar face treaba buna. Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) Acum 31 minute, patrick1 a spus: Dacă ai ceva ureche muzicală ... iți poți acorda singur spițele după sunet (concept DIY): Ca om care a trecut prin procesul asta, filmul de mai sus este nonsens de internet bun de facut trafic pentru o chiftea de soia. In realitate: - ai spite gripate dupa care stai cu zilele sa se degripeze, lasate la inmuiat in fel de fel de chimicale - nipluri cu margini uzate pe care cheia de spite aluneca - surse aproape inexistente de chei de spite - spite care se rup cand te pui pe ele - (in caz ca ai 1 sau mai multe spite rupte in mers sau in procesul de centrare) trebuie ori sa gasesti surse de spite la bucata, sa dai banii pe seturi full sau sa faci spite din electrozi de inox (si pentru asta iti trebuie un frezor sa iti faca presa, o menghina serioasa si filiere = macar un garaj basic) - dupa care ajungi la cea mai spinoasa problema care nu este reglajul egal ci reglajul egal al spitelor + tensiunea corecta si egala in toate. In conditiile in care ai experienta pe motoare comuniste ma mir ca ai postat asa ceva. Singurul lucru bun ce poate fi invatat din filmuletul de mai sus este ca daca ai o roata care merge de capul ei si spitele sunt dezacordate sonor este timpul sa mergi cu ele la un spiter. Spitatul de roti este meserie in sine nu motiv de content irealist. Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 16, 2022 Autor Share Postat Mai 16, 2022 Mersi @Raul, ioio_viola aveti idee unde pot demonta/monta cauciucurile ? roti de enduro 21/17 nimic special. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Mai 16, 2022 Share Postat Mai 16, 2022 (editat) Vezi ca ti-am scris mai sus - vulcanizarea de la Cons Auto. La Tenere imi montez/demontez cauciucurile in garaj, fiindca nu am nevoie de echilibrare. In locul tau as face la fel. Iti trebuie doar o anvelopa uzata de masina, pe post de suport, sa nu pui rotile pe jos, niste detergent de ferestre si un compresor chinezesc. La Cons Auto am mers cu rotile de Crosstourer dupa ce mi-au venit de la reglat din Polonia. Pentru ele aveam nevoie de echilibrare. Editat Mai 16, 2022 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Mai 17, 2022 Autor Share Postat Mai 17, 2022 Mersi Raul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gexy Postat Mai 23, 2022 Share Postat Mai 23, 2022 Pun si eu o intrebare, roata de enduro cu aprocimativ 10 spite rupte mai merita sa o repar sau sa ma orientez pe alta? vb de roata spate pe 18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Mai 24, 2022 Share Postat Mai 24, 2022 Daca sunt doar spitele alea, merita. O roata completa e mult mai scumpa decat 10 spite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.