Jump to content

ioio_viola

Membru
  • Content Count

    296
  • Joined

  • Last visited

About ioio_viola

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    TM
  • Carnet moto din
    2016
  • Motocicleta
    Triumph Tiger 800
  • Numar Moto
    TM -- MIV

Recent Profile Visitors

267 profile views
  1. le-a pus un prieten pe un V-strom si a zis ca Pirelli Rally Str sunt mai ok decat AA ...
  2. spatele la Pirelli Scorpion Rally STR m-a tinut 13.700km . tot felul de drumuri din Ro pana in Tajikistan si in apoi. fata inca o am, am peste 15k cu ea si inca e ok. sunt foarte ok cauciucurile . inainte de astea am avut Metzeler Karoo Street, dupa 3.000 km nu am mai avut aderenta cu ele. Pirelli sunt mult peste ca aderenta, eu zic sa ramai pe Pirelli. Zgomotul e acelasi la ambele modele.
  3. sa dau si eu un feedback despre Tiger 800 XCA 2018: am luat motocicleta de noua in Mai 2018 de la Motoboom. Foarte de treaba Ciprian, patronul. De atunci si pana acum am facut 39.000 km. plusuri : tinuta de drum foarte buna on si off road. garda la sol foarte ok. Saua incalzita isi merita toti banii cand ploua sau e rece afara. Tempomatul la drum lung e aur, mai ales ca am avut ture lungi si orice moment in care iti mai poti odihni incheietura de la mana dreapta e binevenit. Toba Arrow suna bestial daca ii scoti db killer-ul. La drum lung l-am pus la loc. Farurile cu LED sunt ce trebuie, proiectoarele te fac vizibil in orice moment al zilei. Furca fata reglabila faca viata mai usoara cand vrei sa mergi offroad sau mai agresiv pe curbe pe asfalt. Priza de incarcare de langa contact e foarte utila la drum lung. minusuri : dupa prima revizie de 800km motocicleta are tendinta sa moara cand tragi ambreiajul, mai ales in oras, dar am patit si in afara. Am rezolvat sa nu mai moara asa des setand maneta de ambreiaj pe pozitia 3. Cel mai nasol e cand moare pe offroad si risti sa-ti faca o frana de motor unde nu te astepti. - manca ulei, Motul 7100 il papa de numa numa, ultimile 2 schimburi mi-am comandat Castrol din Germania si e mai ok cu el, mai manca, dar nu asa mult ca si Motul - se pare ca nivelul uleiului din furca din fabrica nu a fost cum trebuie. Recomand sa faceti revizia la fiecare 10k km si la furca sa nu patiti ca mine prin tari straine sa fiti nevoiti sa servisati furca - discurile de frana fata si-au facut joc in prinderi si in oras mai ales si simte foarte urat cand franezi, are o bataie care apoi se simte la plecare (nu se schimba pe garantie desi este garantie 2 ani, prea multi km) - de ceva vreme motorul merge sacadat intre 3-4000 de ture. se pare ca se duc discurile de ambreiaj sau ceva de genul, cel mai probabil nici asta nu se v-a schimba pe garantie - in cutiile laterale originale intra apa - un minus din punct de vedere al soft-ului, nu poti trece in mers din mod on orad in mod offroad pana nu te opresti pe loc. Per total o motocilceta buna, dar cu anumite probleme care nu ai vrea sa le ai la un motor nou. Daca nu as fi toata ziua pe moto, probabil l-as fi dus inapoi la Motoboom si ziceam ca-l iau inapoi doar cand totul merge ok.
  4. ciclop? spray de curatat carburatorul am luat eu de curand
  5. bun, am unde sa vin cand vreau sa plec in Africa :D. Partea cu stan-urile am reusit sa o fac cu info de pe net, Africa pare mai dificila...
  6. am eu ceva de genul de la lidl, da-mi pm si vedem ce putem rezolva.
  7. Tajikistan - Sa fi vazut fericirea pe chipul nostru cand am dat de munti in vama . Dupa ce am trecut vama, am revenit la viata dupa atata stepa. Am ajuns seara in Dushanbe si a doua zi avem zi de pauza, schimbat ulei la moto si alte cele. Norocul nostru a fost ca am vorbit cu https://www.facebook.com/bikehousedushanbe/ sa putem face schimbul la ei. Am primit informatii pretioase pe unde sa mergem, unde sa dormim, unde sa alimentam... Foarte de treaba Azik!! Din info de la el am evitat sa trecem un pas care inca era plin de noroi, am aflat a doua zi de la un grup de rusi si un neamt cu sotia pe un GS care au trecut pe acolo ca era foarte nasol drumul. Tot datorita lui si rusilor am facut si Wakhan corridor desi noi vroiam de la Khorog sa o taiem spre Kyrgystan . Drumul cu asflat nou la inceput a devenit tot mai rau. am trecut la ceva urme de asfalt pana la 100% gravel, cu portiuni lungi de pietris de rau unde nu puteai merge decat pe margine unde nu era asa mult, altfel motocicleta fugea in toate directile . nu era deloc comfortabil sa te bucuri de peisaj incercand sa tii moto in picioare. Ce as face daca as mai avea ocazia sa merg in Tajikistan: mi-as aloca mai mult timp. daca as avea finantele necesare as inchiria o motocicleta din Tajikistan sau Kyrgystan si as face mai multe trasee, sa vad cat mai mult posibil din muntii lor si as sta mai mult sa ma bucur de peisaje
  8. da da, pozele sunt din Taji si Kyrgy . Ce sa zic, tura a fost pe repede inainte, dar a meritat tot efortul. 13700km in 24 de zile. Am mers cat mai repede la Istanbul, apoi am luat coasta Marii Negre pana la aproape de Poti(Georgia). Foarte frumoase peisajele si drumuri foarte bune in mare parte in Turcia. Apoi am mers spre Tibilisi in care nu am mai intrat din cauza traficului infrnal din Georgia. Oricat "filtram" noi pe toate partile, tot ne strecuram foarte greu. Am trecut in Cecenia, Daghestan si am mers pana sus in Astrakhan. Drumurile in Rusia in afara de 24 de km au fost excelente, chiar prea buna incat am luat si o "amenda" de 50$ fiecare pentru depasire pe linia continua. Ne-au filmat dintr-o masina nemarcata in mers :))) . Dar la cate reguli de circulatie am incalcat pana acolo consideram echitabila "pedeapsa". Din Astrakhan a inceput distractia. Drumul pana la Atyrau e dezastru. Un rus cu un GS si-a rupt ceva brat de la suspensia spate. Atyrau - Beyneu e decent. Din Beyneu pana in granita e dezatru iar. Vama cu Uzbekistan e "in the middle of nowhere", in desert, in caldura. Noroc ca turistii sunt tratati altfel si sunt bagati in fata. Ne-am tiganit cu cei de la customs ca nu avem "temporary import vehicle" document pentru federatia rusa. Noi am crezut ca ne cere mita, dar de fapt cand am intrat in Kyrgystan la intoarcere ne-a facut vamesul de acolo. Rusii din Cecenia nu ne-au facut desi ne-au interogat vre-o 3 ore... Pana la urma am reusit sa plecam fara sa dam nimic . In Uzbekistan ca si in Kazashtanul de sud nu ai nimic de vazut. Desert (sau stepa) cat vezi cu ochii, din cand in cand cate un grup de camile, cai sau vaci. Totusi cred ca Uzbecii sunt cei mai saraci din zona. Revin cu impresile despre Taji si Kyrgy mai tarziu.
  9. "reclama"pentru fanii JL99 https://www.olx.ro/oferta/vand-ceas-sector-jorge-lorenzo-IDccxrr.html
  10. @Kosh cum adica legalizata la ambasada? nu e deajuns o imputernicire in limba tarilor prin care trec cu stampila firmei?
×
×
  • Create New...