sebigansca Postat Ianuarie 24, 2007 Share Postat Ianuarie 24, 2007 Salut Cam e cazul sa imi schimb si cu cauciucurile si nu stiu de care sa imi iau m-am uitat asa informativ pe internet si am vazut ca sunt o groaza de modele la dimensiunile astea a mea a venit incaltata cu metzler, dar eu sunt incepator si nu pot spune ca pot sa imi dau seama daca sunt bune sau nu, cat am mers s-au comportat f bine si nu am avut senzatia de reactii adverse voi ce recomadati ? ce marca/ model ? pp ca nu e cazul sa intreb daca noi sau sh, nefiind diferenta f mare de pret la dim astea si inca o intrebare , ulei am inteles ca tb 10W40 sau 10W50 nu ? care e diferenta intre ele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 haideti oamenilor, sigur aveti o parere despre anumite modele, de ce sa o nu o impartasiti si altora 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-DINU Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 haideti oamenilor, sigur aveti o parere despre anumite modele, de ce sa o nu o impartasiti si altora 10x 0765398541 Gabi, are un cauciuc nou metzler pt gpz. 120X70X16 parca. da nu stiu mai multe detalii. daca ai cosmo da-i un bip. numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 pentru vara e recomandat pentru motorul tau sa mergi cu w50, rezista mai bine la temperatura si in functie de nr de km ai motorului, pana in cca 40000km merge f bine cu 10w, dupa care poti sa treci la 15w Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...