Sergiu2006 Postat Iulie 14, 2023 Share Postat Iulie 14, 2023 Ma gândeam sa imi achiziționez un cross 2t 125 din anii 99-05.Merita sa mai achiziționezi un asemenea model sau e o povara financiara? Se mai găsesc piese? Eu ma gândeam la un cr 125 sau yz 125 Astept păreri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andr3y Postat Iulie 14, 2023 Share Postat Iulie 14, 2023 Salut! Pana la a te gandi la partea financiara, care intr-adevar poate fi o problema, gandeste-te la partea legala. Crossurile sunt motociclete de curse, care se folosesc exclusiv pe un circuit special amenajat. Deci nu sunt omologate pentru circulatia pe drumuri publice, si nici nu se pot inmatricula/inregistra. Intr-adevar, poti merge linistit pe coclauri, dar pentru asta trebuie sa ajungi intai acolo cu motocicleta pe o platforma. Daca nu ai cum sa o transporti, si te opreste politia in timp ce te deplasezi catre padure, te alegi cu dosar penal. Si posibil sa-ti confiste si motocicleta. Daca asta nu e o problema pentru tine, tine cont ca la un cross asa vechi, sunt sanse foarte mari sa nu fie intr-o stare foarte buna. Piese se gasesc, dar pot ajunge sa coste destul de mult reparatiile. Costa si mentenanta: fiind motociclete de curse (deci pretentioase), au alt regim de operare si alte tolerante ale componentelor, asa ca intervalele de service sunt mult mai scurte. De exemplu, daca te uiti in manualul de service pentru un cross, ai sa vezi ca intervalele de mentenanta recomandate sunt exprimate in numar de curse/competitii sau ore. E indicat sa folosesti ulei 2T bun, care poate trece de 100 RON/litru. Asta daca vrei sa te bucuri de ea mult si fara probleme. P.S.: As fi ipocrit sa nu mentionez ca am fost si eu fix in situatia ta, cu mai bine de 10 ani in urma, dar atunci erau alte vremuri, si acum am alta minte in cap. :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu2006 Postat Iulie 15, 2023 Autor Share Postat Iulie 15, 2023 Acum 21 ore, Andr3y a spus: Salut! Pana la a te gandi la partea financiara, care intr-adevar poate fi o problema, gandeste-te la partea legala. Crossurile sunt motociclete de curse, care se folosesc exclusiv pe un circuit special amenajat. Deci nu sunt omologate pentru circulatia pe drumuri publice, si nici nu se pot inmatricula/inregistra. Intr-adevar, poti merge linistit pe coclauri, dar pentru asta trebuie sa ajungi intai acolo cu motocicleta pe o platforma. Daca nu ai cum sa o transporti, si te opreste politia in timp ce te deplasezi catre padure, te alegi cu dosar penal. Si posibil sa-ti confiste si motocicleta. Daca asta nu e o problema pentru tine, tine cont ca la un cross asa vechi, sunt sanse foarte mari sa nu fie intr-o stare foarte buna. Piese se gasesc, dar pot ajunge sa coste destul de mult reparatiile. Costa si mentenanta: fiind motociclete de curse (deci pretentioase), au alt regim de operare si alte tolerante ale componentelor, asa ca intervalele de service sunt mult mai scurte. De exemplu, daca te uiti in manualul de service pentru un cross, ai sa vezi ca intervalele de mentenanta recomandate sunt exprimate in numar de curse/competitii sau ore. E indicat sa folosesti ulei 2T bun, care poate trece de 100 RON/litru. Asta daca vrei sa te bucuri de ea mult si fara probleme. P.S.: As fi ipocrit sa nu mentionez ca am fost si eu fix in situatia ta, cu mai bine de 10 ani in urma, dar atunci erau alte vremuri, si acum am alta minte in cap. :)) NU e problema de politie,am pădurea lângă casa. Am un buget de 2000 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.