Sari la conținut

Cross 2t parere


Sergiu2006
 Share

Postări Recomandate

Salut!

 

Pana la a te gandi la partea financiara, care intr-adevar poate fi o problema, gandeste-te la partea legala.

Crossurile sunt motociclete de curse, care se folosesc exclusiv pe un circuit special amenajat. Deci nu sunt omologate pentru circulatia pe drumuri publice, si nici nu se pot inmatricula/inregistra.

Intr-adevar, poti merge linistit pe coclauri, dar pentru asta trebuie sa ajungi intai acolo cu motocicleta pe o platforma.

Daca nu ai cum sa o transporti, si te opreste politia in timp ce te deplasezi catre padure, te alegi cu dosar penal. Si posibil sa-ti confiste si motocicleta.

 

Daca asta nu e o problema pentru tine, tine cont ca la un cross asa vechi, sunt sanse foarte mari sa nu fie intr-o stare foarte buna. Piese se gasesc, dar pot ajunge sa coste destul de mult reparatiile.

Costa si mentenanta: fiind motociclete de curse (deci pretentioase), au alt regim de operare si alte tolerante ale componentelor, asa ca intervalele de service sunt mult mai scurte.

De exemplu, daca te uiti in manualul de service pentru un cross, ai sa vezi ca intervalele de mentenanta recomandate sunt exprimate in numar de curse/competitii sau ore.

E indicat sa folosesti ulei 2T bun, care poate trece de 100 RON/litru.

 

Asta daca vrei sa te bucuri de ea mult si fara probleme.

 

P.S.: As fi ipocrit sa nu mentionez ca am fost si eu fix in situatia ta, cu mai bine de 10 ani in urma, dar atunci erau alte vremuri, si acum am alta minte in cap. :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 21 ore, Andr3y a spus:

Salut!

 

Pana la a te gandi la partea financiara, care intr-adevar poate fi o problema, gandeste-te la partea legala.

Crossurile sunt motociclete de curse, care se folosesc exclusiv pe un circuit special amenajat. Deci nu sunt omologate pentru circulatia pe drumuri publice, si nici nu se pot inmatricula/inregistra.

Intr-adevar, poti merge linistit pe coclauri, dar pentru asta trebuie sa ajungi intai acolo cu motocicleta pe o platforma.

Daca nu ai cum sa o transporti, si te opreste politia in timp ce te deplasezi catre padure, te alegi cu dosar penal. Si posibil sa-ti confiste si motocicleta.

 

Daca asta nu e o problema pentru tine, tine cont ca la un cross asa vechi, sunt sanse foarte mari sa nu fie intr-o stare foarte buna. Piese se gasesc, dar pot ajunge sa coste destul de mult reparatiile.

Costa si mentenanta: fiind motociclete de curse (deci pretentioase), au alt regim de operare si alte tolerante ale componentelor, asa ca intervalele de service sunt mult mai scurte.

De exemplu, daca te uiti in manualul de service pentru un cross, ai sa vezi ca intervalele de mentenanta recomandate sunt exprimate in numar de curse/competitii sau ore.

E indicat sa folosesti ulei 2T bun, care poate trece de 100 RON/litru.

 

Asta daca vrei sa te bucuri de ea mult si fara probleme.

 

P.S.: As fi ipocrit sa nu mentionez ca am fost si eu fix in situatia ta, cu mai bine de 10 ani in urma, dar atunci erau alte vremuri, si acum am alta minte in cap. :))

NU e problema de politie,am pădurea lângă casa. Am un buget de 2000 euro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...