zo10000 Postat August 17, 2023 Share Postat August 17, 2023 (editat) Salutare De curand am achizitionat o ciudatenie de motor, Moto Guzzi California 1100 din 2001. Motorul classic Moto Guzzi in V transversal, ambreiaj uscat, transmisie pe cardan, injectie fara sonda lambda, frana combinata cu repartitor hidraulic in functie de incarcare, jante cu spite in exterior, filtru de ulei inauntru in baie. Mai sunt posesori de Moto Guzzi big block? As dori sa aflu experiente de la posesori, probleme intampinate/ rezolvari, modificari, etc. Eu l-am cumparat tocmai din cauza ca e mai ciudat decat majoritatea si are solutii ingineresti mai rare si sa am ce repara :)) Cele care mi-au atras atentia e repartitorul de frana, filtru in baie si comutatorul de frana spate, care e un senzor de presiune. Pe fata e comutator clasic. Dar mai sunt si alte dracovenii pe ea Drumuri bune! Editat August 17, 2023 de zo10000 detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat August 17, 2023 Autor Share Postat August 17, 2023 M-am inregistrat pe wildguzzi. Sunt intr-adevar multe discutii tehnice. Pana acum am facut si eu reglajul supapelor si sincronizat admisiile. Si pana acum imi place mult dihania La simplitatea lucrarilor nu stiu ce sa zic. La al meu chiar si roata din spate e destul de complicat de dat jos ca sa nu mai zic de un schimb de ambreiaj. In rest e destul de accesibil de lucrat la el, n-are carene si prea multe chestii care sa-ti fie in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.