nxucata Postat Mai 2 Share Postat Mai 2 cine are suzuki rmz 250 in 2t poate sa imi zica si mie cum si ce produse trebuie sa folosesc ca sa il intretin? as vrea sa aud despre ulei si alte chestii de le pot folosii acasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 2 Share Postat Mai 2 Buna ziua, caciula, ca stapanul n-are gura... Suzuki RMZ = 4 timpi Suzuki RM = 2 timpi. Daca nu stii nici ce ai, cum ar putea cineva sa te ajute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nxucata Postat Mai 4 Autor Share Postat Mai 4 On 5/2/2024 at 10:09 PM, mircea.cazachevici said: Buna ziua, caciula, ca stapanul n-are gura... Suzuki RMZ = 4 timpi Suzuki RM = 2 timpi. Daca nu stii nici ce ai, cum ar putea cineva sa te ajute? da , acum am observat ca e rm , fostul propietar imi zisese ca e rmz in 2t , sunt incepator asa ca nu stiu prea multe chestii , imi pare rau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Mai 4 Share Postat Mai 4 Ca la orice 2T. Filtrul de aer curatat si dat cu ulei de filtru sau cu spray de filtru la 2-3 iesiri, uleiul in cutie schimbat cu ulei de moto (10-40 de moto sau direct ulei transmimise moto) la fiecare 5-6 iesiri, ulei bun de amestec 2% in benzina, verificat compresia la piston si la sub 8,5 sau chiar 9 sa fie schimbat pistonul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...