Razvan1110 Postat Iunie 3 Share Postat Iunie 3 Mă gândesc să îmi iau un Ktm Sxf250 2010, e și aproape de mine, arată bine; are facturi cu ce a cumpărat și schimbat vânzătorul. Piston, Ambreiaj, etc. Prețul este de 2500€ Am observat ca el i-a pus și e-start, nu contează asta.. Eu îl vreau pentru plimbări, eu stau în zona Constanța, câmpie, îl vreau pentru drumuri lungi, plimbări, o urcare două mai mici, dar în general pentru viteză deoarece merg pe drumuri agricole sau câmpuri, nu mi-aș lua Enduro, să dau mai mulți bani în plus și să nu am nevoie neapărat de o suspensie mai moale, etc. Nu fac hard Enduro, nici măcar soft deci nu mă gândesc la Enduro.. M-am orientat spre o variantă în 4t deoarece merge mai ușor turat, la mai mulți km ar fii mai ieftină întreținerea. În primul rând 4t consumă mai puțin decât 2t, alt factor care m-a influențat, + ca e mai stabil la viteze mai mari deoarece are mai multe piese în mișcare.. Eu am 15 ani, 168 cm înălțime și aproximativ 60kg, credeți ca mi s-ar potrivi? Apropo am experiență pe 2 roți cat de cat… Aș vrea și alte păreri cu alte motoare dacă aveți, însă eu m-am axat pe Cross pentru ce voi face eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 3 Share Postat Iunie 3 Daca te-ai axat pe cross, asta este. Sa stii ca si pe drum relativ drept conteaza suspensiile. Adica o sa te cam arunce in stanga, in dreapta sau in sus cand dai de o mica denivelare, bolovan, etc. Asa e cross-ul, e facut pentru sarituri, nu pentru confort. Si poate o sa ai bataturi in palma cand te dai jos de pe el, din cauza vibratiilor mari in ghidon. Restul dezavantajelor gen ambreiaj ce agata mai repede sau racire deficitara, lipsa ventilatorului, nu cred ca o sa te afecteze la campie. Avantajul cu directia mai stabila pe 4T e corect, din cauza greutatii mai mari pe fata a motorului 4T. Nu inteleg cum i-a pus e-start la cross.Ar trebui sa schimbe instalatia electrica cu totul, din cate stiu eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan1110 Postat Iunie 4 Autor Share Postat Iunie 4 Da.. și mie mi s-a părut ciudat ca are e-start, o să îl întreb cum a făcut, apropo dacă vrei să vezi și tu anunțul să îmi dai o părere cum arata : https://www.facebook.com/share/3esK5PFDKJ9rehSZ/?mibextid=79PoIi Mi se pare ca arată destul de bine, plus ca el încă se plimba cu el deci este un plus, înseamnă ca merge bine, o să îl verific bine când ma duc oricum, eu zic ca arată bine cel puțin din poze. Mulțumesc de părere! Acum 2 minute, Razvan1110 a spus: Da.. și mie mi s-a părut ciudat ca are e-start, o să îl întreb cum a făcut, apropo dacă vrei să vezi și tu anunțul să îmi dai o părere cum arata : https://www.facebook.com/share/3esK5PFDKJ9rehSZ/?mibextid=79PoIi Mi se pare ca arată destul de bine, plus ca el încă se plimba cu el deci este un plus, înseamnă ca merge bine, o să îl verific bine când ma duc oricum, eu zic ca arată bine cel puțin din poze. M-am gândit și la un Ktm Excf250 sau Excf300, dar nu știu ce să zic, nu am nevoie neapărat să îl înmatriculez + ca nici nu am vârsta necesară pentru a îl conduce pe strada, chiar dacă nu ar strica un far și o răcire mai bună, suspensie mai bună, cred ca pentru ce vreau eu nu prea se merită banii în plus la Enduro.. Un Enduro care să arate cat de cat bine ca acest cross sare puțin de 3000€.. Mulțumesc de părere! Acum 2 minute, Razvan1110 a spus: Da.. și mie mi s-a părut ciudat ca are e-start, o să îl întreb cum a făcut, apropo dacă vrei să vezi și tu anunțul să îmi dai o părere cum arata : https://www.facebook.com/share/3esK5PFDKJ9rehSZ/?mibextid=79PoIi Mi se pare ca arată destul de bine, plus ca el încă se plimba cu el deci este un plus, înseamnă ca merge bine, o să îl verific bine când ma duc oricum, eu zic ca arată bine cel puțin din poze. M-am gândit și la un Ktm Excf250 sau Excf300, dar nu știu ce să zic, nu am nevoie neapărat să îl înmatriculez + ca nici nu am vârsta necesară pentru a îl conduce pe strada, chiar dacă nu ar strica un far și o răcire mai bună, suspensie mai bună, cred ca pentru ce vreau eu nu prea se merită banii în plus la Enduro.. Un Enduro care să arate cat de cat bine ca acest cross sare puțin de 3000€.. Mulțumesc de părere! Acum 2 minute, Razvan1110 a spus: Da.. și mie mi s-a părut ciudat ca are e-start, o să îl întreb cum a făcut, apropo dacă vrei să vezi și tu anunțul să îmi dai o părere cum arata : https://www.facebook.com/share/3esK5PFDKJ9rehSZ/?mibextid=79PoIi Mi se pare ca arată destul de bine, plus ca el încă se plimba cu el deci este un plus, înseamnă ca merge bine, o să îl verific bine când ma duc oricum, eu zic ca arată bine cel puțin din poze. M-am gândit și la un Ktm Excf250 sau Excf300, dar nu știu ce să zic, nu am nevoie neapărat să îl înmatriculez + ca nici nu am vârsta necesară pentru a îl conduce pe strada, chiar dacă nu ar strica un far și o răcire mai bună, suspensie mai bună, cred ca pentru ce vreau eu nu prea se merită banii în plus la Enduro.. Un Enduro care să arate cat de cat bine ca acest cross sare puțin de 3000€.. Mulțumesc de părere! Salut, am revenit cu o nouă întrebare; dacă merg cu acest cross în regim de hobby ( 3-4h pe weekend in fiecare săptămână) și nu merg cu el turat, să îl forjez, etc. Cam cat m-ar ține pistonul? Am tot auzit ca se uzează setul repede și nu aș vrea să schimb în prima lună setul.. Proprietarul mi-a zis ca motorul are 360h și ca va schimba setul cat de curând, de-asemenea mi-a spus ca pistonul rezista la acest model (Sxf250 2010) pana la și 450h, dar mi se pare extrem de mult, știu ca contează mult cum mergi cu el, dar aveți vreo idee, cam m-ar tine pe mine un piston? Salut, am revenit cu o nouă întrebare; dacă merg cu acest cross în regim de hobby ( 3-4h pe weekend in fiecare săptămână) și nu merg cu el turat, să îl forjez, etc. Cam cat m-ar ține pistonul? Am tot auzit ca se uzează setul repede și nu aș vrea să schimb în prima lună setul.. Proprietarul mi-a zis ca motorul are 360h și ca va schimba setul cat de curând, de-asemenea mi-a spus ca pistonul rezista la acest model (Sxf250 2010) pana la și 450h, dar mi se pare extrem de mult, știu ca contează mult cum mergi cu el, dar aveți vreo idee, cam m-ar tine pe mine un piston? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.