Ktm200excSibiu Postat Iunie 30 Share Postat Iunie 30 (editat) Buna!Am un ktm 200exc din 2005 si am cateva intrebari: 1.Daca cilindrul a fost bucsat mai merge inca o data bucsat? 2.Daca am avut piston cota D si vreau sa il schimb cu altul acceasi cota dar nou ar fi vreo problema?Pistonul vechi avea compresia destul de buna 16 17 dar momentan nu doresc schimbarea cilindrului sau rebucsarea acestuia. 3.Daca ii dau power valvul jos pentru a il curata ce trebuie sa schimb la el? Mentionez ca este primul meu motor si m am incumetat sa il fac singur pentru a economisi bani.Apreciez orice raspuns!Multumesc! Editat Iunie 30 de Ktm200excSibiu greseli gramaticale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iunie 30 Share Postat Iunie 30 Salut, Desi am detinut doar EXC 250-300, nu 200, nu cred ca e diferenta. Astfel: 1. Bucsat? In ce sens? Cilindrii de EXC au nikasil pe interior, adica un material extremd e dur, dar casant. Daca proprietarul anterior a bucsat cilindrul doar facand la strung o bucsa de dimensiunea potrivita, dar din fonta moarta, aia nu tine. Bucsarea se poate repeta, ca doar alezezi cilindrul si ii bagi bucsa la cald. Insa trebuie sa fie bucsa speciala, nikasilata, gen asta. https://piesemotor.ro/cilindruchiuloasa/10022-Bucsa-cilindru-KTM-EXC-SX-XC-W-250-2T-07--11-LA-Sleeves-09310639.html Sau mai exista o varianta, renikasilarea cilindrului tau. dar cred ca aia se face doar pe cilindru original, nu pe unul deja bucsat. Insa da telefon si aici, isi da si omul cu parera daca se mai poate face ceva: https://www.motoardeal.ro/cilindripistoane/2681-renikasil-cilindru-2-timpi.html A treia varianta e sa iei cilindru nou cu tot cu piston. 3600 lei. https://ktmexc.ro/index.php?route=oem/ktm#y=46363&m=46377&f=48936 2. Piston cota D? Eu nu am auzit de asa ceva, poate doar aftermarket. KTM-ul face doar A, B, C. Oricum, trebuie masurat cilindrul. Il duci la un atelier mecanic ce are multimetru de interior (in general cele ce fac planeitatea la chiulase de masini ar avea asa ceva). Si acolo il masori, vezi sa nu fie ovalizat. Si vezi ce dimensiune are si cilindrul, iar pe pistonul cota D citesti ce dimensiune are. Diferenta intre dimensiune cilindrului si a pistonului nu trebuie sa fie mai mare de 4 sutimi de mm. Cat despre compresie....16-17, esti sigur? La un 250, de exemplu motorul nou are compresia de 12-13. Iar cand ajunge la compresia de 9 trebuie schimbat pistonul. La un 200, compresie de 16...mi se pare enorm. Mai masoara odata si cu alt compresmetru si verifica in manualul de reparatie intre cat si cat trebuie sa fie. 3. La powervalve se schimba oringurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.