meme1988 Postat August 25 Autor Share Postat August 25 On 8/23/2024 at 11:40 AM, Kagemusha said: Hai, că văd că a dispărut cel care trebuia să-ți dea informațiile la zi. Nu sunt propietar de Diavel, dar am avut două Monster (acum numai unul, la fiul meu), întreținute la reprezentanță. Manopera cred că este la nivelul oricarui service moto la nivel de reprezentanță, iar dacă ești client fidel ai reduceri la piese și manoperă. Te fac însă la două chestii: piesele de schimb și consumabilele OEM, care sunt foarte scumpe, și uleiul/filtrele, pe care le facturează cu 40-50% mai mult decât le găsești la magazin. Când mergem la revizie, noi fie folosim uleiul și filtrele cumpărate personal (oricum nu suntem fani Motul), sau eventual schimbăm uleiul acasă. Acum, partea bună: la București, cel puțin, este cel mai bun mecanic Ducati din țară la ora la care vorbim. Pe lângă pasiune, omul merge anual în Italia la instructaj/recalificare și știe tot despre motocicletele acestui brand. Iar la o revizie, chiar verifică și face tot ce trebuie. Mai jos o poză după factura la revizia unui coteț de anul acesta: Numai bine! Arigatō Kagemusha! Bănuiesc că acest mecanic este încadrat la Ducati, aka mototehnica București. Când zici un coteț de anul acesta, te referi la un diavel 1260 sau la un alt model de anul acesta, ori e factura de la monstrul vostru? Am vorbit și eu cu cei de la București și mi-au spus: service ulei și filtre + altele diavel 1260s, "1000 Ron, 1000 și ceva în funcție de ce trebuie făcut. Un chit curele undeva pe la 150 euro, iar dacă trebuie sa le faci pe toate, ulei, filtre, curele și verificare si/sau reglaj supape, 700, max 800 de euro." Am zis bine, hai să rotunjim la 1000 E. Merci mult încă o dată pentru informații! Ride safe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kagemusha Postat August 27 Share Postat August 27 (editat) Salutări! On 8/25/2024 at 2:22 PM, meme1988 said: Bănuiesc că acest mecanic este încadrat la Ducati, aka mototehnica București. Da,Iulian este numele lui. On 8/25/2024 at 2:22 PM, meme1988 said: Când zici un coteț de anul acesta, te referi la un diavel 1260 sau la un alt model de anul acesta, ori e factura de la monstrul vostru? La Monster mă refer. Ideea generală este că manopera este la fel, indiferent de model, iar piesele sunt scumpe. Dar, cum au scris câțiva colegi mai înainte, când iei un Ducati trebuie să știi la ce să te aștepți. Altă inginerie cu care te agață este faptul că mesajul de pe display despre service nu se poate reseta decât la ei. Cu ce te poți scoate parțial, este să te duci cu uleiul și filtrul cumpărate dinainte și să-ți cureți singur lanțul dacă nu ai două mâini stângi. Astfel salvezi 200-400 lei. La reviziile mari, la distribuție sau supape, nu ai ce face pentru că piesele sunt scumpe și nu ai de unde să le iei mai ieftin. Sper să te ajute. Numai bine! Editat August 27 de Kagemusha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat August 27 Share Postat August 27 Hera’ sa uit…. daca ai bulit vreo comp care are legatura cu partea electrica a moto si care la service ajunge in contactat cu testerul o pot identifica daca a venit de pe o mobra furata!!! Deci grija de pe unde luati shuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Streetfighter2008 Postat Octombrie 9 Share Postat Octombrie 9 Hmmm, ca posesor de Ducati de mai bine de 20 ani, pot spune doar atat: am fugit si voi fugi intotdeauna de reprezentanta Ducati. Slava domnului ca au aparut alternative, nu dau nume sa nu se interpreteze Iulian este bun..pana intr-un punct. Iar problema mare la reprezentanta este ca se lucreaza pe repede inainte. Am vazut ce inseamna o servisare de furca la Ducati ( dupa 1000 km a inceput sa planga iar un amortizor ) si una intr-un alt service din Bucuresti. Concluzia: NU EXISTA TERMEN DE COMPARATIE. Plus ca la Ducati, acum, revizia inseamna ulei Motul, adica cea mai mare nenorocire pentru motocicleta, chestiune pur financiara. ( asta nu are neaparat treaba cu reprezentanta din Bucuresti ) Problema celor de la Ducati Bucuresti este ca vor sa vanda masiv si nu odata mi-au scos "bolnave" anumite piese primind recomandarea sa le schimb, pe costuri de mii de euro. La Constanta baietii sunt un pic mai chill. Dar exista alternativa in Bucuresti si nu trebuie sa faci credite ca sa intreti o motocicleta Ducati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.