Alelena Postat Aprilie 21 Share Postat Aprilie 21 Bună seara, deranjez și eu cu o întrebare, poate găsesc un răspuns Dețin un motocross caroserie husqvarna iar motorul este TM racing 125 ,2t însă de la un timp a început să consume apa din radiator și să o amestece cu uleiul și face o spuma albicioasa, pe care trebuie sa o scot când motorul este cald, altfel se face ca cimentul. Întreb acum care ar putea fi problema la acesta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 21 Share Postat Aprilie 21 Ppresetupa de la pompa de apa. Nu mai merge cu motorul pana nu o rezolvi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alelena Postat Aprilie 22 Autor Share Postat Aprilie 22 Mulțumesc frumos, o voi înlocui și pe aceea, inițial m am gândit ca poate este vorba despre garniturile de la chiuloasa etc. 🫣 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Aprilie 22 Moderatori Share Postat Aprilie 22 Acum 11 minute, Alelena a spus: Mulțumesc frumos, o voi înlocui și pe aceea, inițial m am gândit ca poate este vorba despre garniturile de la chiuloasa etc. 🫣 Chiulasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alelena Postat Aprilie 22 Autor Share Postat Aprilie 22 Autocorectorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 23 Share Postat Aprilie 23 Fiind in 2T, nu are chiuloasa, ci doar capac. Iar daca ar fi ciupite simeringurile de la capac, ar baga apa in piston si ar scoate-o pe evacuare. Singurul loc prin care ajunge in cutie e pe la axul pompei de apa, pe la presetupa. E de bine, deoarece costa si mai putin si ai si de munca mai putin la schimbarea unei presetupe decat la desfacerea unui motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Moderatori Kristian Postat Aprilie 23 Moderatori Share Postat Aprilie 23 Acum 4 minute, mircea.cazachevici a spus: Fiind in 2T, nu are chiuloasa, ci doar capac. Iar daca ar fi ciupite simeringurile de la capac, ar baga apa in piston si ar scoate-o pe evacuare. Singurul loc prin care ajunge in cutie e pe la axul pompei de apa, pe la presetupa. E de bine, deoarece costa si mai putin si ai si de munca mai putin la schimbarea unei presetupe decat la desfacerea unui motor. Mircea,macar tu sa scrii corect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Aprilie 23 Share Postat Aprilie 23 Tx. Daca ai folosit un cuvant in mod gresit ani de zile, e greu .... chiuloasa-chiulasa, semering-simering....Le recunosc pe toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alelena Postat Aprilie 24 Autor Share Postat Aprilie 24 Vă mulțumesc frumos pentru răspunsurile oferite! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.