Bujia9 Postat 5 ore în urmă Share Postat 5 ore în urmă Va salut! Am inlocuit bateria la al meu Suzuki GS500F din 2007. Toate bune si frumoase, torn acid in fiecare celula pana la nivelul maxim, astept sa iasa bulele de aer, curat dupa ce pun dopurile. Las bateria sa stea cateva ore, iar apoi vreau sa o incarc. O pun pe incarcatoru de baterii de moto (luat de la Lidl) si imi apare mesajul error, iar mai apoi 0.0V. Zic nu se poate, verific cu multimetru. Asez acele de la multimetru pe borne, in partea de sus unde ar face contact suruburile cu care se prind cablurile la moto. 0.0V. Am zis poate trebuie sa mai astept sa isi faca acidu treaba. Dar ma gandesc sa masor in alt loc, si anume am bagat acele in gaurile de la borne, atingand partea de jos a acestora. 12.6V. Pfew ce usurare! Totusi inapoi pe incarcator aparea tot 0V. Pun bateria pe moto, fac o tura de vreo ora si ceva, cu opriri, porniri, totu bine. Ajung inapoi in oras o opresc in fata casei si dupa 5 minute vreau sa pornesc. Pun contactu totul normal se aprinde bordu, faru, apas butonu de pornit motoru se aude un click si se stinge tot. Invart cheia on-off. Nimic. Ridic scaunu, scot suruburile de la borne, ridic si bornele sa nu mai fie in contact cu bateria, pun la loc. Aceeasi problema, invart la on se aprinde bordu, dau de buton sa pornesc se aude un click si se stinge tot. Am impins moto pana la un prieten in apropiere si acum caut pe cineva care a avut problema asta sau ceva asemanator. Tin sa mentionez ca in timpul cand mergea moto la ralanti am masurat bateria si era catre 13V si turata in jur de 4000-5000rpm avea catre 13,5V. Ce sa fie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pierrotlefou Postat 1 oră în urmă Share Postat 1 oră în urmă Baterie noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.