Jump to content

pierrotlefou

Membru
  • Content Count

    188
  • Joined

  • Last visited

About pierrotlefou

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Bandit GSF 1250 GT + Kawasaki J300
  • Club
    Sniper

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bandit GSF 650

Recent Profile Visitors

222 profile views
  1. Seamana cu o bicicleta cu motor. Alte detalii relevante aici https://www.motoservices.com/essai-scooter/Honda-Super-Cub-C125-Vintage-Attitude-TEST.htm
  2. Mda, formula cunoscuta. Sper totusi ca nu e pe carburatie...
  3. Well done! Foarte frumos showroom-ul. Uitandu-ma mai atent, Sym si Kymco daca nu sunt frati, sunt siguri veri... Eu tot la Jet "m-as baga"... Sunt curios sa cunosc "Happy End"-ul :))) Poti sa confirmi daca Jet 200 (sau 169cmc pour les connaisseurs) e cu racire lichid sau aer, cu injectie sau carburatie?
  4. De acord. Am experimentat asa ceva si nu atat mizeria, cat matuirea in timp genereaza probleme. La fel de adevarat. C1 a fost un experiment bun, sortit esecului (cilindree mica, roti minuscule, procedura complicata pentru plecare etc.). A fost totusi copiat. Cam complicat sportul asta... Pana la urma, trebuie avut incredere in constructor. Stie el ce face...
  5. Cam toate amortizoarele sunt reglabile (pretensionarea arcului). Deci probabil ca e o scapare. Racirea pe lichid e de preferat, mai buna eficienta. Insa va fi nevoie de schimbarea regulata a antigelului. Racirea cu aer are un electro-ventilator, in Bucuresti risti sa fie pornit tot timpul (vara). Protectia la vant si la ploaie este data mai ales de parbriz. Modelul Jet ofera sigur o protectie mai buna. Daca se vrea husa, e bine sa fie una adaptata modelului, deci mai scumpa. La Symphony merge bine una universala. Care nu se poate folosi la Jet, deoarece risti sa ti-o ridice curentii de aer direct in fata. Cam complicat sportul asta...
  6. Voiam sa spun ca ABS-ul este optional la SH300i. Din ce stiu, la SH150i vine standard. Modelele Honda SH se gaseau pana anul trecut la dealerii din RO. Uitandu-ma in urma, prefer trendul actul de scuter/maxi-scuter. Spre deosebire de Sym Symphony, Kymco People, Piaggio Liberty etc. pe care "stai ca pe WC" Am stat si eu cativa ani buni pe diverse modele Legat de CBS, inseamna ca nu era dual? Adica functiona doar pentru combinatie full frana spate / partial frana fata?
  7. GSX1250FA chiar nu a avut evolutii, nici macar cosmetice, spre deosebire de GSF 1250 S/SA si 1250 N, care au mai avut mici modificari: naked-ul a aparut cu un far romboidal si la pachet cu indicatoarele de la GSX(/GSR), carenat-ul a aparut cu o masca putin modificata ce integra niste prize de aer false. Toate au primit din cand in cand o vopsea pe motor (ba neagra, ba argintie, ba cromata). Si cand a venit Euro 4, au decis sa nu le mai produca...
  8. Diferenta mica de putere se explica usor deoarece: - motorul de la modelul de 200cc, este de fapt de 169 cmc (comparat cu cel de 125cc care este chiar 125cmc) - in functie de model, unele sunt racite cu apa (cele de 125cmc), celelalte cu aer (169cmc) - modelul de 169cmc cred ca foloseste motorul ce exista si pe Kymco People (aceiasi gaselnita de 200cc si motorul de 169cmc, motor racit cu aer) si posibil cu carburatie (desi daca e Euro 4 este sigur injectie) https://www.sym-romania.ro/ Modelul Symphony este aparut in 2011 (sau chiar mai devreme), seamana cu alte modele, printre care cu Kymco People S. Modelul Jet pare mai recent. Eu cred ca Sym foloseste cam aceleasi componente ca si Kymco, inclusiv design-ul. Scuterele cu roti de 16" prezinta avantaje pentru drumurile din Bucuresti, si sunt preferate in Italia. Cele cu roti de 14" sunt ceva mai elegante. Eu le-am testat pe ambele, sunt confortabil cu ambele. Diferenta majora este legata de prezenta ABS-ului si chiar a CBS-ului. Insa pentru ultima, trebuie verificat ca este dual CBS, adica fiecare frana duce la o actiune combinata: levierul stanga (frana spate) trebuie sa actioneze (o parte din) frana fata si levierul dreapta (frana fata) trebuie sa actioneze (o parte din) frana spate. Cand e vorba de un scuter, eu as fi interesat de: motor pe injectie, ABS, racire lichid, conceptie cat mai moderna (se reflecta in ergonomie, structura de rezistenta, capacitatea de stocare). Bordul fixat pe cadru sau pe ghidon nu prezinta mare diferenta, te obisnuiesti rapid. Cilindree minim 125cmc, diferenta intre 125cmc si 150cmc/169cmc este insesizabila. Poate un "adevarat" 200cmc are performante sporite. Unul de 300cmc este clar peste. Honda SH este o optiune buna, si acolo sunt diferente importante: SH150i are sigur ABS, sistem stop-start, warning. SH300i nu are nimic din toate astea, insa are un motor de aproape 2 ori mai mare. Succes.
  9. Eu am un HJC IS-MAX II, nu este foarte silentioasa. Flip-up-ul il folosesc strict la oprit in trafic cand e cald afara. In rest, sta inchis, viziera coborata. Personal apreciez a doua viziera (ochelarii de soare), iti permit sa te protejezi de soarele puternic. Evit sa merg cu ea ridicata, nu e facuta pentru (curentul de aer genereaza o presiune imensa) si nu e recomandata in caz de incident (mandibula neprotejata). HJC IS-17 este versiunea integrala a castii HJC IS-MAX II. Aceiasi combinatie RPHA 70 cu RPHA 90. Pentru cei interesati de ochelarii de soare, mecanismul de la RPHA este practic (jos, in partea stanga), spre deosebire de cealalta pereche care necesita o anumita dexteritate.
  10. Istoricul pentru motociclete: Euro 1 - introdusa in 1999 Euro 2 - introdusa in 2003 Euro 3 - introdusa in 2006 Euro 4 - introdusa in 2017, a inceput de fapt in 2016, dar a fost lasat un an de tranzitie datorita stocurilor existente (derogare pentru motocicletele Euro 3 produse in 2015 si eventual in 2016)
  11. O singura remarca: RPHA11 este versiunea pentru motociclete sport. In plus, nu are "ochelari de soare". RPHA 70 compenseaza aceasta lipsa si este adaptata unei pozitii tipice motocicletelor street/touring. RPHA 90 este versiunea flip a RPHA 70 (care este o casca integrala).
  12. Tot la GSX 1250 FA te vei opri
  13. Pai in primul rand cea care este cea mai adaptata conformatiei capului. Eu am incercat multe, pana la urma tot HJC este cea mai confortabila pentru mine. HJC a crescut mult in calitate. Eu folosesc una de 3 ani si nu am ce sa-i reprosez. +1 Chiar asta ma tenteaza
  14. Detalii? E bine, omul cat traieste, invata...
  15. Salut, Good choice GSX. Daca dai o cautare pe forum, vei gasi un model care a fost propus la vanzare (l-am vazut personal). Pe scurt, este o mica evolutie a unui Bandit GSF 1250 SA si diferentele sunt minime: - farul specific (seamana cu Hayabusa) - bordul (tip GSX-R) care integreaza si indicatorul de treapta de viteze - carenajul putin diferit (si mai complet) fata de un GSF 1250 SA - un ventilator in plus pentru racire (datorita carenei) Modelul de 1250 cmc nu a cunoscut evolutii tehnologice pe toata durata productiei. Singurele modificari au fost estetice (mai mult sau mai putin reusite). Ba chiar au preferat ca in momentul impunerii normei Euro4 sa nu mai produca modelul (si derivatele sale). Preturile sunt aceleasi ca si ale unui Bandit GSF 1250 SA, ramane sa vezi cu ce optionale il gasesti: top case, side cases, toba schimbata si cam atat. Cat despre resoftare in vederea consumului, nu stiu daca gasesti asa ceva in RO si daca merita. Resoftarea este mai degraba la stilul de condus (o spun din proprie experienta) Eu am un GSF 1250 GT, care este aproape identic cu ce cauti tu (inclusiv side case-urile). Putem discuta in MP.
×
×
  • Create New...