Jump to content

pierrotlefou

Super Membru
  • Content Count

    563
  • Joined

  • Last visited

About pierrotlefou

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Bandit GSF 1250 GT + Kawasaki J300
  • Club
    Sniper

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bandit GSF 650

Recent Profile Visitors

963 profile views
  1. Nu va mai bateti gura degeaba. Toate postarile acestui pusti sunt indolente si nu facem decat sa ne pierdem timpul cu sfaturi de bun simt, in speranta ca va constientiza situatia. Sunt convins ca va reusi sa apara pe Tik Tok cu nazbatii pe 2 roti, din categoria "Tragedie pe sosea" (sau pe camp)...
  2. Eh, nu e la prima abatere. Desi la varsta lui ma asteptam sa stie ca un indicator de viteza cu indicatii pana la 140km/h nu inseamna viteza maxima, nu ma suprinde sa viseze sa se dea pe camp cu un 125cmc. Cu speranta ca daca ii scoate parbrizul sa atinga viteze ametitoare. Ca de obicei, ne batem gura degeaba. Si nu mi-e neaparat de el, cat de parinti si cei pe care ii poate nenoroci pana isi ia permisul. Asa ca, pune mana pe carte si lasa prostiile.
  3. As spune ca in jur de 100km/h. Insa cu o crestere lenta dupa 80km/h. Si nu uita ca parbrizul ala imens va mai reduce putin viteza maxima. Acum daca e cu vant din spate sau in cadere libera, sigur vei prinde mai mult.
  4. Sincer, nu vad interesul pentru aceasta corectie. Fiecare este liber sa faca ce vrea si sa ceara cat vrea cand isi vinde motorul. Sunt pe deplin de acord ca informatia pe care ai furnizat-o este extrem de pertinenta, pana la urma, mecanismele cerere-oferta regleaza situatia. Avand in vedere ca vanzatorul e la inceput, are timp sa-si tabaceasca pielea. Si sa treaca prin furcile caudine ale forumului
  5. Eu zic ca cea mai buna investitie este un DOOM (dar nu jocul).
  6. Faut pas exagérer non plus... Masina e eleganta, chiar daca (uneori) capricioasa. Mi-a ramas mintea la 300SE pe care l-ai postat. Sunt de acord ca schema de culori a tapiteriei e discutabila, dar banuiesc ca a vrut s-o asorteze cu culoarea caroseriei. La fel si farurile/stopurile care nu mai sunt cu portocaliu la semnalizatoare.
  7. Schön... Si pomana curata. Nici astea nu sunt de aruncat. Vopsite in alb si gata si primul pas pentru o masina de curse. Cat despre cele originale, erau forma de eleganta à la Mercedes. La cate seturi ai acum, poti sa le asortezi cu costumul si ceasul
  8. Schön! Cand o sa fiu mare (jupân), una dintr-aia o sa-mi iau.
  9. Din ce stiu eu, la o masina nu conteaza doar motorul. Problemele legate de acest model sunt in special pe motorizarea Diesel si sunt legate de: - "auxiliarele" motorului: turbo, injectoare, pompa de inalta presiune, fulia alternatorului etc. (motorul in sine nu are probleme, asa cum ai mentionat) - electronica: martorii diverselor optiuni se aprind ca si bradul de Craciun, si nu degeaba - sistemul SBC, abandonat incepand cu 2006 Daca a fost intretinuta cum trebuie, riscurile se reduc. Important este ca esti pasionat si ca stii cum sa rezolvi micile probleme. Noi sa fim san
  10. Eu zic sa nu rastalmacim. Am spus clar ca am vorbit, nu ca am auzit. Depinde pe ce forumuri cauti. Pana la urma, fiecare e liber sa faca ce vrea. Succes! Si mie tot la un W126 imi statea gandul. Este unul abandonat chiar in zona in care locuiesc, in scurt timp rugina isi va definitiva capodopera. Si e mare pacat. Si ca tot vorbim de W126: https://piataauto.md/Stiri/2020/06/I-a-apartinut-Ambasadei-Suediei-din-Moldova-un-Mercedes-Benz-W126-in-stare-foarte-buna-se-vinde-in-Chisinau/
  11. Cand citesc acest topic, ma incearca sentimente contradictorii: de admiratie pentru pasiunea lui l.u.v. si de nedumerire vazand ca s-a legat la cap cu una din cele mai putin fiabile Mercedes-uri. Am vorbit cu niste domni mari utilizatori de Mercedes, exact acest model, si-mi spuneau ca niciodata nu vor mai folosi Mercedes, deoarece acest model le-a scos peri albi. Lista de probleme de care s-au izbit era lunga cat o zi de post si erau frustrati ca au fost folositi pe post de cobai... Revenind, pasiunea e cea mai importanta, si daca exista si fondurile necesare pentru a o intretine (si pasi
  12. Monumentala... Eu zic s-o lasi mai moale. Mai ales ca ai iesit in evidenta de la inceput, avand in vedere cum suna titlul. Dar e greu in invatamant... Revenind la subiectul discutiei, daca iti faceai temele si cautai putin pe forum, ai fi gasit niste sugestii care ti-ar fi permis sa incepi cu dreptul. Daca tot vrei sa recapitulezi, ai deja niste puncte clare: baterie, curatat lant (nu-ti trebuie unelte), cauciuri, combustibil, schimb ulei. Pentru primele 3 toata lumea e de acord, pentru urmatoarele doua exista dezbateri. Le transezi cum crezi de cuviinta. Succesuri!
  13. Foarte frumos. Si curajos, pentru ca a cam trebuit sa alergi. Si eu am facut TA + TF, insa fiecarei portiuni i-am dedicat 1 zi. Ma intereseaza aplicatia folosita (eu folosesc Strava). Si, evident, VMax
×
×
  • Create New...