Jump to content

pierrotlefou

Membru
  • Content Count

    282
  • Joined

  • Last visited

About pierrotlefou

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Bandit GSF 1250 GT + Kawasaki J300
  • Club
    Sniper

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bandit GSF 650

Recent Profile Visitors

484 profile views
  1. Hahahahahaha. Nu e AVC, e tastatura AZERTY. 53à = 530, 2à = 20 etc. Asta deoarece cifra zero e pe aceiasi tasta cu "à", insa pentru a tasta "0" trebuie folosit Shift+0
  2. Welcome in AZERTY club (2à = 20). Cat despre curiozitatea legata de ce se intampla in provincie, simt ca e o frustrare fata de realitatea ca prin vestul tarii, cei ce conduc administratia au inteles ca trebuie sa faca treaba. Si chiar fac. Si din varii motive, inca nu se folosesc garduri. Sunt convins ca niste borduri inalte (gen linia lui 41) ar fi suficiente acolo... Asta inseamna ca e nevoie de mobilizare pentru unicul tur din Bucuresti.
  3. Macar esti hotarat. Daca filtering am vazut in alte tari, deplasat pe linia de tramvai, nu am vazut. Si de ce 2 roti cu motor ar fi prioritare? In plus, gandeste-te ce inseamna sa derapezi pe linii cu configuratia actuala (garduri sau borduri). Eu am avut o experienta neplacuta cu liniile de tramvai intr-o intersectie, din acel moment sunt si mai atent. Nu consider ca sunt o tampenie, avand in vedere haosul din Bucuresti. Nu sunt o solutie ideala, insa pana se vine si cu alte masuri complementare, sunt un rau necesar. Sa nu credem ca in alte orase (din cele citate) lumea ar fi mult mai civilizata. Dar sunt un cap peste Bucuresti. Pot sa confirm experienta din Cluj, Oradea pe partea de servicii. In aceste 2 orase se poate plati biletul pe loc, parcarea prin SMS etc. La Bucuresti, sunt inca la Compania Municipala Parking Bucuresti S.A., cu angajati ce nu prea au auzit de tichet. Exemplele date au incercat sa arate ca in alte orase lucrurile au inceput sa se miste intr-o directie buna. Sa vedem ce se va intampla la Bucuresti cu "sarma ba, sarma...".
  4. Faina scula! Spor la vanzare! P.S. Ai un PM pentru partea luminile de pozitie/frana din Top Case.
  5. Si asa aflam cat de mare este clubul Suzuki Bandit... Spor la vanzare!
  6. Vad ca esti hotarat cu Vespa... Spor la vanzare, e un super pret!
  7. Welcome to Romania... Ca sa-ti faci mana, poti sa mergi sa vezi orice motocicleta ti se pare mai rasarita.
  8. Ca utilizator de Bandit (initial de 650, dar cel cu carburatoare, si acum de 1250) pot sa spun ca este o motocicleta buna. Nu este deloc usoara (aia de 650 are aproape 240kg), insa suficient de manevrabila. Consumul este decent, depinde cat de grea ai mana Parbrizul devine necesar de la un punct in colo, lipsa lui iti va tempera elanul si te va ajuta sa-ti faci mana. Oricum, poti sa rulezi cu 110-120 fara sa obosesti prea mult. Optiunea ABS este un mare plus, mai ales daca esti la inceput (o spun din proprie experienta caci cea de 650 nu avea). Cateva remarci legate de anuntul de pe OLX: - motocicleta nu este inmatriculata, tu trebuie sa te ocupi -> de aflat daca are RAR-ul facut, te scuteste de o mare bataie de cap - de vazut provenienta si ce istoric are -> nimeni nu poate sa-ti garanteze km, insa nu trebuie plecat de la premisa ca toate sunt traficate - de verificat totusi cauciurile (DOT) si lantul, plus ce altceva a mai fost schimbat (macar lichidele) - oglinzile nu sunt cele originale, arata chiar urat - e bine ca are crashbar, mai ales ca nu e usurica - pretul este decent, banuiesc ca se poate negocia. Daca te urci pe ea si nu ai talpile perfect lipite, s-ar putea ca saua sa fie ridicata (are posibilitatea de repozitionare, e foarte usor). Daca te duci s-o vezi, spune-i ca vrei s-o vezi cu motorul rece. Succes!
  9. Avand in vedere ca am auzit de istoria cu motorul de Africa Twin DCT chiar de la fericitul proprietar, nu pot decat sa mai adaug +1 pentru Marcel. Stiu ca la momentul venit, voi putea apela cu incredere.
  10. Sunt curios cate din pozele din acest topic sunt facute de catre membrii acestui forum...
  11. Daca mai este de actualitate, poate fi o optiune foarte buna. Banuiesc ca merge si o mica negociere. Singura complicatie intervine la rezervorul separat de ulei. Dar nu e un capat de tara.
×
×
  • Create New...