Jump to content

pierrotlefou

Membru
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

About pierrotlefou

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Bandit GSF 1250 GT + Kawasaki J300
  • Club
    Sniper

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bandit GSF 650

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. Kymco nu este o "chinezarie". Chiar daca este produsa in Taiwan.
  2. Nu dezinformam. Actele pentru RAR sunt intr-adevar cele pe care le mentionezi. Ca s-o inmatriculeze, trebuie s-o ia de la zero. Mai are nevoie in afara de RAR si de multe alte documente (https://www.wall-street.ro/articol/Auto/237958/actele-necesare-pentru-inmatricularea-auto-modificari-costuri-si-etape.html#gref) chiar daca este vorba de un moped.
  3. Asta a fost foarte demult. Eu am avut moped din 2010 si de atunci era nevoie de carte RAR.
  4. Nu putea sa-l inscrie la primarie fara RAR. Deci e tare dubioasa afacerea. Ca sa-l duci la RAR iti trebuie multe acte, inclusiv contractul de vanzare-cumparare, dovada intrarii in tara etc. Daca vrei sa experimentezi, cumpara-l
  5. Eu nu am sugerat asta. M-am intrebat daca nu este vreo eroare in anunt. Daca nu, inseamna ca motocicleta aia a fost exploatata intensiv. Si asta necesita o intretinere foarte buna. Oricum, o motocicleta necesita o intretinere buna!
  6. 61150 km in 3 ani inseamna 60km /zi, 330 zile/an. S-a circulat la greu cu ea. Ca sa nu spun ca "asta DA, performanta"... Sau poate e o eroare in anunt. Succes!
  7. Daca intrebarea nu este la mishto, inseamna ca imaturitatea este crasa. Atunci nu ma mai mira imbecilii care-si gonesc la miezul noptii gioarsele cu tobe zgomotoase...
  8. Apreciez onestitatea si asumarea situatiei. Imi cer scuze daca am fost dur, mai ales ca sunt constient ca nu am cum sa ridic piatra. E un semn de alerta pentru fiecare din noi. Sper sa se termine cu bine pentru tine. Iti tin pumnii! Sincer!
  9. Ar fi de ras, insa e de plans. Nu vreau sa ridic piatra, insa in momentul in care sunt toate sansele ca acolo sa fie un control, nu faci totul pentru a face probabilitatea sa devina realitate. Trebuie sa fii dobitoc. Trecand peste faptul ca daca te duci sa bei, nu te mai urci pe motor. Dar cum sunt atatia imbecili, mai ales astia care de cand a venit vara se dau cu motoarele noaptea pe bulevarde, cu tobele lor sparte si in slapi, macar unul va fi pieton o vreme. Desi ar merita mult mai multi, evident, nu doar cei pe 2 roti. P.S. Ce ordonat a fost avand in vedere cum si-a lasat casca si manusile la trecere...
  10. Ca utilizator de Kawasaki, confirm ca singurul punct negativ e spatiul de sub sa. Insa am un top-case si acum totul e perfect. Este foarte bun la drum lung (tocmai ce-am folosit azi A3), excelent in oras. Il prefer motocicletei, insa doar in oras si in timpul saptamanii. Pentru restul, exista Bandit Daca vrei sa vezi scuterul, ne putem vedea (contact via MP). Despre import, poate e mai bine sa te uiti in Germania. Exista un user care se ocupa de asta la un pret foarte decent.
  11. Never say "I'm sorry"... Versiunea de 300cmc a aparut in 2017, are revazut motorul, design-ul, bordul etc. Si sigur este Euro4 (250cmc cred ca a ramas Euro3). Nu stiu daca vei gasi in Ro (si in banii astia), iar importul implica cautari si costuri, dar sunt convins ca ti-ai facut temele. Daca exista alte optiuni pe langa Yamaha, poti incerca un Kawasaki J300. Prietenii stiu de ce... Succes!
  12. O asemenea evolutie a km nu trebuie interpretata ca ceva neobisnuit. Eu am cumparat scutere cu km foarte mic in ciuda faptului ca erau detinute de catre proprietari de ani buni. Si nu au fost manarite. Experienta imi spune ca multi isi iau scutere bune, dar dupa ce ies putin in trafic renunta. Explicatii destule: nu se simt in siguranta, nu vor sa riste sa se strecoare printre masini, nu prea vor sa infrunte ploaia (e nevoie de niste protectii), trec rapid la motocicleta, prefera sa revina la masina etc. Eu nu am genul asta de probleme si chiar vanez genul asta de situatii, pentru ca poti da peste ocazii foarte bune. Carte de service nu prea sa practica.in Romania. E pacat, dar nu indispensabil. Oricum, verificarile se pot face usor. Si depinde si de cine vinde Spor la vanzare!
×
×
  • Create New...