Jump to content

pierrotlefou

Membru
  • Content Count

    267
  • Joined

  • Last visited

About pierrotlefou

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Motocicleta
    Bandit GSF 1250 GT + Kawasaki J300
  • Club
    Sniper

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Bandit GSF 650

Recent Profile Visitors

448 profile views
  1. Sunt drumuri si drumuri. Dar baza de calcul este "o masina la doua-trei ore". Oamenii sunt saritori si deschisi, insa nu prea cunosc masinariile pe 2 roti. Decat pe ale lor, niste chestii vechi, deci simple, sovietice sau chinezesti. Nu mai vorbesc de lipsa semnal (chiar si 2G) in pustietatea aia...
  2. Eu pot sa spun ca-l folosesc in (aproape) orice conditii. Nu am avut absolut nici o problema. Simptomele tale indica mai repede o problema de baterie (nu l-ai folosit 3 saptamani...). Am avut si eu ceva asemanator, insa la mine a fost problema alarmei care a functionat o noapte intreaga. Avand in vedere ca se raceste, sugerez sa-l pornesti & utilizezi zilnic. Daca problema persista, e nevoie sa treci pe la un mecanic. Asteptam noutati...
  3. Pentru ca la vremea respectiva nu aveam decat permis cat. B Apoi am trecut pe 169 cmc (alta viata) si, dupa 1 an, am trecut la 300 cmc (aproape racheta...). De la 125 cmc in sus, orice scuter se va comporta mai mult decat decent.
  4. Confirm si eu ca nu am reusit sa cobor sur 3,5% la nici unul din cele 2 mopede de 49 (in 2T si in 4T). E drept aveau scoase toate limitarile si ca sa nu mori strivit in trafic, trebuiau turate la maxim. Cu tot respectul, nu cred ca merita investiti banii in Vespa de o asemenea cilindree. Intr-adevar e trendy, cool, si are o valoare buna la revanzare. Dar pe de alta parte, doar gandul la rotile alea asa de mici ce au de infruntat hartoapele de Bucuresti, ar trebui sa atarne greu. Insa pana la urma, e bine ca fiecare sa guste din micile placeri ale vietii. Succes la achizitie si la convertit partenera la placerea pe 2 roti (in asteptarea cat.A).
  5. Nu este important sa fii mai echipat decat restul scuteristilor de pe acolo (sa-i vezi pe cei de aici...), ci sa fii protejat la un nivel cat mai bun. Eu prefer sa "pierd" 5 minute echipandu-ma (timp in care incalzesc motorul) decat sa merg aiurea. Cat despre AliExpress, nu ma pronunt, marcajul CE e cel mai usor de "afisat". Chiar daca totul este produs acolo. Daca au ajuns sa falsifice pana si componente de avioane... In fine, asfalt uscat!
  6. Servus, Preocupari in prima zi de Craciun Revenind la casti, cred ca ai tras lozul cel mare. Daca nu te strange pe undeva (la tample sau in alte parti ale capului), inseamna ca e OK. Din ce stiu, o casca potrivita se vede dupa cum se aseaza in jurul fetei. Fiind un Jet, nu sunt mari secrete. La cele full (flip) se simte o anumita presiune in alte parti, dar se lasa. Confirm experienta, avand in vedere prima mea casca full si presiunea la nivelul mandibulei (caci flip sau jet am mai avut). Insa intrebarile persista. - Nu legate de valoarea scuterului vs. pretul castii, ci mai degraba la protectie -> O casca Jet e mai mult de "smecherie", caci protectia la nivelul mandibulei va fi zero. Eu folosesc un flip pe scuter, insa cand am ocazia o folosesc inchisa. Si una full pe motocicleta. - Iar daca este sa ne uitam la pret, la ce poti sa te astepti la 40€. Sugestia mea este sa treci la una flip cu dubla omologare (jet + full), care sa aiba un scor decent la crash test. Vei descoperi ca scuterul accelereaza rapid, te va duce la viteze suficient de mari care sa faca casca de 40€ o gluma, deoarece nu te va proteja. O alta sugestie este sa nu neglijezi celelalte protectii: manusi si mai ales geaca. Geaca trebuie sa aiba macar protectia dorsala. Sarbatori Fericite!blockquote widget
  7. Felicitari! Daca as fi stiut unde si cand, mi-ar fi facut placere sa va reintalnesc, mai ales ca ne-am intalnit anul acesta la SMAEB la standul Yamaha, sectiunea scuter
  8. Problema lor este ca sunt buni de gura, asa ca daca vrei sa si faca treaba, trebuie sa stai cu ochii pe ei. Oricum iti vor rotunji timpul lucrat (unitatea lor de masura este ora).
  9. Salut, Confirm ca sunt foarte OK si raportul calitate/pret e foarte bun mai ales daca e vorba de Sales. In plus, in functie de rata de schimb £ - €, exista sansa unor oportunitati. Iar daca la sfarsit ai o comanda peste 200£, livrarea este gratuita :) Eu am cumparat intai o casca Nolan + manusi (am depasit astfel 200£), iar apoi o casca HJC (a fost suficient). Succes
  10. Hai noroc! Vad ca unii s-au cinstit bine inainte de a pune anuntul Pana la urma, BARANDY lasa impresia ca e vorba de ceva fin, unguresc. Ca si Palinka Egészségedre!
  11. Ii multumesc lu' MISIONARU' pentru informatii, pentru necunoscuta portiune Breaza - Bezdead - Pucioasa. Eu am facut drumul in sens invers: Bucuresti - Ploiesti (via A3) - Nistoresti - Breaza - Bezdead - Pucioasa - Targoviste - Bucuresti. Iar "in ciuda a ceea ce s-a scris in presa,... https://incomod-media.ro/2018/08/23/lucrarile-de-asfaltare-pe-drumul-bezdead-breaza-aproape-de-finalizare/", realitatea a fost extrem de romaneasca. Cu mare doza de pitoresc. Dar este perfect pentru o iesire de dezmortire...
  12. pierrotlefou

    Shoei/HJC

    Salut, Folosesc de ceva vreme RPHA-70 (pt motor) si RPHA-90 (pt scuter). Dupa 3 ani de HJC-IS-MAX2, pot sa spun ca RPHA-70 este incredibil de silentioasa. Foarte buna calitate, bine gandita, inclusiv partea de sécuritate. Oferta de pe Helmetcity e imbatabila, asa ca iti trebuie doar buget. Daca poti s-o testezi inainte ca sa-ti iei masura potrivita, avand in vedere ca de la marimea L (pe IS-MAX) a trebuit sa trec la XL pe ambele 70&90. Succes! P.S. Nu am studiat partea cu InterCom, pe mine nu m-a interesat.
×
×
  • Create New...