draagood Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Mi-am luat un IJ Jupiter 3 si as vrea sa-l trec pe 12 v. Este o chestie pe care pot sa o fac singur (in conditiile in care nu-mi este frica sa ma apuc de treaba) sau am nevoie de anumite piese si/sau inlocuirea unor parti din alte piese la care cineva care nu a mai facut treaba asta nu are acces? (sunt f incepator, in ale motorului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucyfire_legion Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 inainte erau altii care faceau munca asta ingrata,cred ca e randul meu acum...s-a mai discutat problema si ai si rezolvarea data,trebuie sa folosesti motorul de cautare al forumului(adoca da-i "search"). sper ca nu am fost rautacios,si ma revansez cu: /index.php?...c=35825&hl= si mai ales cu /index.php?...st&id=56338 spor si poate ne vedem la intrunirea comunisto-haiduceasca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 MS, deabia astept sa vin la intalniri. Mi-am luat motorul de 2 zile si am apucat sa citesc "Coltul" asta pana la pagina 15. Am vazut ca au mai fost discutii pe tema asta si ma gandeam ca cineva o sa-mi dea un link din spate, MS mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 MS, deabia astept sa vin la intalniri. Mi-am luat motorul de 2 zile si am apucat sa citesc "Coltul" asta pana la pagina 15. Am vazut ca au mai fost discutii pe tema asta si ma gandeam ca cineva o sa-mi dea un link din spate, MS mult uite ma nene om dornic sa invete lucruri bune, nu copii cu er unu in cap asa te vreau frate....bv si sa stapanesti fericit izh-ul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 vezi ca pe schema aia pe care ti-a dat-o legiune scrie ij 56! sa nu te sperie asta, sunt identice prinderile la ij-uri si pe 6 si pe 12 v! tre' sa-ti iei alternator si "cutia magica" de ij pe 12v cutia asta de fapt are in ea releul si diodele. alternatoarele iarasi sunt la fel, de pe ele se schimba doar platinile, cu una sau cu doua pt. planeta, respectiv jupiter! daca pe jupi 3 ai cilindrii originali esti fericitul posesor al celui mai puternic ij jupiter de productie, are 27 de cai! motorul asta cam punea probleme jawelor de atunci. din pacate inginerii rusi nu erau prea interesati si pe circuit jawele castigau in maj. cazurilor avand transmisii mai bune, tobe mai bine calculate, carb-uri mai bune... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 vezi ca pe schema aia pe care ti-a dat-o legiune scrie ij 56! sa nu te sperie asta, sunt identice prinderile la ij-uri si pe 6 si pe 12 v! tre' sa-ti iei alternator si "cutia magica" de ij pe 12v cutia asta de fapt are in ea releul si diodele. alternatoarele iarasi sunt la fel, de pe ele se schimba doar platinile, cu una sau cu doua pt. planeta, respectiv jupiter! daca pe jupi 3 ai cilindrii originali esti fericitul posesor al celui mai puternic ij jupiter de productie, are 27 de cai! motorul asta cam punea probleme jawelor de atunci. din pacate inginerii rusi nu erau prea interesati si pe circuit jawele castigau in maj. cazurilor avand transmisii mai bune, tobe mai bine calculate, carb-uri mai bune... @stress:nu stiu zau cum putea da batai de cap un motor de serie unuia special construit pentru curse dar ma rog,daca zici tu.in al doilea rand ij jupiter 3 nu e cel mai puterni ij ci planeta 350 sport dezvoltat in colaborare cu japonezii e[34 cp].in al treilea rand daca ij-urile erau asa de tari de ce in cele cateva curse de viteza internationale la care luau si ei parte pilotii urss-isti foloseau Jawa si CZ.si ca sa inchei as vrea sa-ti arat ceva pe care chiar sunt curios daca Ij-ul o putea bate. Jawa 673 pilotata de Bill Ivy:motor 350 cm3,4cilindri in v[doua ambielaje sincronizate cu angrenaj lat],doi timpi,racire cu apa,80 cp la 14000 rpm,admisie cu sertare rotative plate[drehschieber],carburi Dell`Orto de curse,aprindere tranzistorizata Krober,ungere cu pompa[injecdtie la rulmenti],cutie cu 7 rapoarte,viteze maxime atinse in jur de 270 km/h.motorul trebuie spus ca era la inceputul dezvoltarii in 1967 cand Bill Ivy pilotoul oficial Jawa a murit intr-un accident in antrenamentele libere dinaintea cursei de la Sachsenring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 @stress:nu stiu zau cum putea da batai de cap un motor de serie unuia special construit pentru curse dar ma rog,daca zici tu.in al doilea rand ij jupiter 3 nu e cel mai puterni ij ci planeta 350 sport dezvoltat in colaborare cu japonezii e[34 cp].in al treilea rand daca ij-urile erau asa de tari de ce in cele cateva curse de viteza internationale la care luau si ei parte pilotii urss-isti foloseau Jawa si CZ.si ca sa inchei as vrea sa-ti arat ceva pe care chiar sunt curios daca Ij-ul o putea bate. Jawa 673 pilotata de Bill Ivy:motor 350 cm3,4cilindri in v[doua ambielaje sincronizate cu angrenaj lat],doi timpi,racire cu apa,80 cp la 14000 rpm,admisie cu sertare rotative plate[drehschieber],carburi Dell`Orto de curse,aprindere tranzistorizata Krober,ungere cu pompa[injecdtie la rulmenti],cutie cu 7 rapoarte,viteze maxime atinse in jur de 270 km/h.motorul trebuie spus ca era la inceputul dezvoltarii in 1967 cand Bill Ivy pilotoul oficial Jawa a murit intr-un accident in antrenamentele libere dinaintea cursei de la Sachsenring. 1. ma refeream la stock si cursele de motoare din urss, nu internationale. 2. am zis cel mai puternic ij jupiter de productie, nu cel mai puternic ij, mai citeste odata! 3. pt. ca in acele curse internationale ij-ul nu concura din motive de interes al fabricii. ei faceau motoare utilitare, nu de viteza. rusii au intrat oarecum pe segmentul competitiilor de performanta de abia in 75 cu un motor mai slab, de 40 de cai dar de 126 de kile. 185 la ora totusi... nu aveau sanse impotriva jawei de curse! oricum, in varianta stock ij-ul fugareste jawa bine de tot, are alezaj mai mare si cursa mai scurta, ture mai multe si o cutie mai bine etajata si mai precisa. ca sa nu mai spun de ambreiaj care pierde mai putin decat cel de jawa si este mult mai lin. am avut de amandoua si stiu ce zic. jawa ts vs. jupiter 5. liniutza clasica tot timpul jawa va pleca prima pt. maxim 50 de metri, dupa aia va ramane in fum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 1. ma refeream la stock si cursele de motoare din urss, nu internationale. 2. am zis cel mai puternic ij jupiter de productie, nu cel mai puternic ij, mai citeste odata! 3. pt. ca in acele curse internationale ij-ul nu concura din motive de interes al fabricii. ei faceau motoare utilitare, nu de viteza. rusii au intrat oarecum pe segmentul competitiilor de performanta de abia in 75 cu un motor mai slab, de 40 de cai dar de 126 de kile. 185 la ora totusi... nu aveau sanse impotriva jawei de curse! oricum, in varianta stock ij-ul fugareste jawa bine de tot, are alezaj mai mare si cursa mai scurta, ture mai multe si o cutie mai bine etajata si mai precisa. ca sa nu mai spun de ambreiaj care pierde mai putin decat cel de jawa si este mult mai lin. am avut de amandoua si stiu ce zic. jawa ts vs. jupiter 5. liniutza clasica tot timpul jawa va pleca prima pt. maxim 50 de metri, dupa aia va ramane in fum! de serie tot planeta sport 350 ramane cel mai puternic.s-a produs in cateva mii de exemplare cel putin.exista si in romania cateva exemplare.e intr-un cilindru,transmisia primara pe angrenaj,initial cutie cu 5 trepte[versiunea export]dupa care rusii au dat-o in (cuvant urat) masii ca era prea scumpa de produs si au bagat cutia clasica de IJ in patru trepte.versiunea de export avea carburator Mikuni,alternator pe 12v Nippon Denso si ungere cu pompa stil Yamaha.Cat despre liniute Jawa-Jupiter,despre ce Jawa vorbesti?daca despre TS sunt intru totul de acord daca e stock,insa daca vorbim despre modelul 634 cel cu cilindrii de fonta n-as mai fi asa sigur.oricum eu zic ca stock nici unul din ele nu trece de 130 km/h fara sa piarda vreun piston pe parcurs. despre Jupiter 3 cei care stiti franceza cititi.este un test realizat in franta in anii 70.e mai mult decat edificator in legatura cu performantele sale in raport cu ofertele japoneze. Essai__350_Jupiter_Solo_Moto_Journal.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 4, 2007 Share Postat Februarie 4, 2007 de serie tot planeta sport 350 ramane cel mai puternic.s-a produs in cateva mii de exemplare cel putin.exista si in romania cateva exemplare.e intr-un cilindru,transmisia primara pe angrenaj,initial cutie cu 5 trepte[versiunea export]dupa care rusii au dat-o in (cuvant urat) masii ca era prea scumpa de produs si au bagat cutia clasica de IJ in patru trepte.versiunea de export avea carburator Mikuni,alternator pe 12v Nippon Denso si ungere cu pompa stil Yamaha.Cat despre liniute Jawa-Jupiter,despre ce Jawa vorbesti?daca despre TS sunt intru totul de acord daca e stock,insa daca vorbim despre modelul 634 cel cu cilindrii de fonta n-as mai fi asa sigur.oricum eu zic ca stock nici unul din ele nu trece de 130 km/h fara sa piarda vreun piston pe parcurs. despre Jupiter 3 cei care stiti franceza cititi.este un test realizat in franta in anii 70.e mai mult decat edificator in legatura cu performantele sale in raport cu ofertele japoneze. mai omule, iar repet: cel mai puternic JUPITER de serie! despre liniutze spun de orice jawa 2t de serie de 350 bicilindru! inclusiv 634 in plus jupi este mai greu si cu un centru de greutate mai jos si mai stabil. cel putin fata de 350ts. curbe luate cu 100-110 pe jupi pe jawa le luam cu 80-90. cam nasol. ma aplecam mult pana dadeam show de scantei din scarite si tot nu mergeam la fel de repede ca si cu jupi! in schimb daca cineva vrea sa ia un motor stock si sa-l lase asa si sa-l intretina cat mai putin (a se citi chiar sa sara peste unele chestii) si el sa tot mearga dintre jupi si jawa... jawa e mult mai fiabila! iar de viteza maxima reala in varianta stock si eu cred ca mor dupa 130. ca pe ceas am prins 140+ cu iju (vitezometrul era pana la 140) si 145 cu ts-ul (pt. cei care nu stiu, jawa are 180 in bord) e altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.