Sari la conținut

Ulei Recomandat


Postări Recomandate

Ieri, dupa ceva chibzuinte si sfaturi cu prietenii, am schimbat uleiul la Guzzi. In carte prin anii '80 cand a fost proiectat motorul astia recomandau un ulei semisintetic 10W40.De atunci uleurile s-au perfectionat mult, acum i-am bagat un mineral multigrad 15W50 Agip, cica special pt moto. Sunt sigur ca e mai eficient decat ala semisynt de acum 15 ani. 15w pt ca e vara si e cald (10 w e prea subtire si "50" pt ca mineralul multigrad de acum rezista mai bine la temperatura decat "40" ala.

Tin sa-i salut cu prietenie pe cei de la reprezentanta Guzzi care mi-au dat un filtru de ulei care nu se potriveste, fiind cu 1,5-2 cm mai lung decat originalul :baldy: .M-a mai costat si o caruta de bani... :D Nu am avut alta solutie decat sa-l spal in benzina pe ala vechi si sa-l bag la loc :D Ma duc azi peste ei sa vad daca vor sa-mi aduca altul in loc :baubau:

 

 

BTW, cine a mai folosit ulei agip d-asta, a stricat motorul sau nu??? :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UN ULEI SINTETIC 10W50 ACOPERA MAJORITATEA CERINTELOR PRODUCATORILOR. TEAPA CU REPSOL E CA,PROBABIL,ULEIUL AVEA TERMENUL DE GARANTIE DEPASIT. DIN ACEST MOTIV AM REFUZAT SA CUMPAR REPSOL DIN MAI SUSUL MAGAZIN AMINTIT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Am citit mesajele de mai sus si am vazut ca nimeni nu a spus nimic de clasa de performanta a uleiului sau mai precis o incadrare dupa API sau JASO.

 

Si eu am un motor exact ca al tau Suzuki GSX 600 F si am cautat prin specificatii dupa un ulei cat mai performant. Pana acum am folosit Castrol R4 Superbike 10W/50 si acum ma pregatesc sa-l schimb dupa 7000 Km. Singura problema ce am avut-o a fost ca la parade, cand se incalzea motorul mai tare, probabil din scaderea vascozitatii schimba mai greu vitezele.

 

Acum vreau sa incerc un Repsol 10W50 API SJ, JASO MA care are cele mai bune specificatii (dar trebuie sa incerc sa-l gasesc in perioada de garantie :baldy:)) sau un Valvoline SynPower 4T 10W40 API SG, JASO MA.

 

 

O zi buna tuturor.

:baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Singura problema ce am avut-o a fost ca la parade, cand se incalzea motorul mai tare, probabil din scaderea vascozitatii schimba mai greu vitezele.

 

Pai trebuie sa fie exact invers!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logica uleiului sintetic este exact fluiditatea, pentru motoare de mare turatie. Calitatea uleiului este cu atat mai buna cu cat diferenta intre prima cifra si a doua este mai mare.

La masini uleiul sintetic este 0W 40.

Nu inteleg de ce la motociclete este 10W 40 atata timp cat turatia la motociclete este mult mai mare decat la masini.

Au alta metoda de fabricatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...