arkan Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Peste 2 saptpmani plec sa-mi iau motor din Germania. Vreau sfaturi daca se poate, ce e mai bun ? 1. Kawasaki Vulcan 800 / 2002 / 5500Km 2. Suzuki VZ 800 Marauder/ 2003 / 6000 Km 3. Yamaha Dragstar /2003 / 3500 km 4. Honda Black Widow 750 / 2003 / 2500 km 5. Honda Shadow /2002 / 5500 km preturile sunt aproximativ egale, 5000 E sunt nou, astept sfaturi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Peste 2 saptpmani plec sa-mi iau motor din Germania. Vreau sfaturi daca se poate, ce e mai bun ? 1. Kawasaki Vulcan 800 / 2002 / 5500Km 2. Suzuki VZ 800 Marauder/ 2003 / 6000 Km 3. Yamaha Dragstar /2003 / 3500 km 4. Honda Black Widow 750 / 2003 / 2500 km 5. Honda Shadow /2002 / 5500 km preturile sunt aproximativ egale, 5000 E sunt nou, astept sfaturi . si completeaza datele la profil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 vulcan 800 clasic yamaha dragstar de 650 shadow de 750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 vulcan 800 clasic yamaha dragstar de 650 shadow de 750 dragstaru e pe cardan si cred ca si shadow de 750....restul sunt pe lant. completeaza-ti profilul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 ar fi diferenta foarte mare intre cardan si lant ? MA INTERESEAZA FOARTE MULT RAPORTUL CALITATE PRET. DUPA CUM SE VEDE ANUL DE FABRICATIE SI NR DE KM. SUNT CAM LA FEL. MIE IMI SURADE UN VULCAN CLASIC DE 5 SAU DE 800. MAI SUNT DOAR CATEVAjava script:emoticon('', 'smid_48') ZILE . UUUURGENT SFATURI ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 man,completeaza datele la profil.... eu as lua VN800,e pe lant....dar e o parere subiectiva. cardanul insa,e mai usor de intretinut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 La numarul acesta de km. cred ca nu sunt mari probleme de intretinere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 si mie imi plac mult kaw v in special cele de 800 arta bine si rosu inchis ,negru beton,acum am vazut si un albastru olimp impecabil! O sa fie! Trebe uns la minim 500 km, eu il ungeam la 300. Si spalat la 1-2000 de km. Astea nu-s probleme de intretinere? Si cand o incepe sa caraie... Si sa bata (Lupul stie: Bucuresti-Bistrita si retur). Exista topic separat pt asta. Dar dintre toate alea tot Vulcanetele l-as lua. E fermecator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 O sa fie! Trebe uns la minim 500 km, eu il ungeam la 300. Si spalat la 1-2000 de km. Astea nu-s probleme de intretinere? Si cand o incepe sa caraie... Si sa bata (Lupul stie: Bucuresti-Bistrita si retur). Exista topic separat pt asta. Dar dintre toate alea tot Vulcanetele l-as lua. E fermecator. am facut 3500km pana in italia si inapoi,si l-am uns de 2 ori....il ungeam cand imi aminteam,am facut peste 15.000km cu el si n-avea nici pe dracu... asta daca nu cumva mergi pe la tara cu el,si faci enduro.... nu zic ca e rau la 300-500km,te tine mai mult,e drept. B. ps:arkan....profil-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Februarie 8, 2007 Share Postat Februarie 8, 2007 Vulcan 800 classic, fara discutie. Acu daca te tine poznarul treci la ceva mai mare... o sa vezi tu de ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 In aceeasi dilema am fost si eu pana nu demult. Am luat Vulcan pentru ca: - are putere mai mare (55 fata de 46 la Shadow de 750, 41 la Dragstar si parca 45 la marauder) - are racire pe apa (Dragstarul nu are) - am gasit unul ieftin si cu putini km Plus ca suna bine ARKANU' CU VULCANU'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 In aceeasi dilema am fost si eu pana nu demult. Am luat Vulcan pentru ca: - are putere mai mare (55 fata de 46 la Shadow de 750, 41 la Dragstar si parca 45 la marauder) - are racire pe apa (Dragstarul nu are) - am gasit unul ieftin si cu putini km Plus ca suna bine ARKANU' CU VULCANU'. Multam Sorinel,vineri am sunat la Germanica si am retinut un Vulcanete de 800 clasic albasru olimp cu liniile de rezervor rosu violet. E din 2004 si are 1200km. Motor garantat de la o cunostiinta. Mai vreau un sfat.....CUM E CU TAXILI DE INMATRICULARI Cu stima ARCANU/ CU VULCANU! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Al meu Vulcanete avea 6500 de km cand a venit din Jermania, si la fix 18.000 de km (Lupul cel Alb e martor), a inceput sa bata lantul. L-am mai pacalit fo 2000 de km cu intins si reintins, dar caraia ... Asta DID ce-l am acum are 3000 de km, si abia acum incepe sa se aseze, si sa nu se mai auda. Proaspat montat caraia si asta. Dar, oricum ar fi, mie imi place motocicleta asta foarte tare. Se tine dupa orice "big twin" (ca la masini nu se uita; testat contra catorva), arata fain, consuma maxim 5, permite personalizare. Cu alte cuvinte, isi merita banii pe care i-am bagat in poponeata lui. off tpic... cunoastem mandretea de vucante de anu trecut in primavara cand ati fost la curtea de arges.. si pe drumul spre pitesti o facut un prieten al vostru cu o comunista pana pe spate .... nu e ala??(proaspat venit din germanica??) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 11, 2007 Autor Share Postat Februarie 11, 2007 off tpic... cunoastem mandretea de vucante de anu trecut in primavara cand ati fost la curtea de arges.. si pe drumul spre pitesti o facut un prieten al vostru cu o comunista pana pe spate .... nu e ala??(proaspat venit din germanica??) Pana la germanica dupa V 800, sunt acum la fratii moldoveni de dupa Prut. Sunt cu niste amici si-mi povestesc de motoarele de aici. Toate super,dar nu stii care e curata.Prin Chisinau in seara asta jumatate din masini sunt Mertan S 350. Scule de scule.Dar cum bunghim actele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 11, 2007 Autor Share Postat Februarie 11, 2007 Yep. Stai sa-l vezi primavara asta (daca nu ma f.u.t astia in c.u.r cu TPIu' lor). Geo Ce zici bre acolo? Si in situatia ce facem? Asteptam anticipate sau vin cu motor cu numere de MD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 Vesti BUNE! La FISC Targoviste ,nu vor sa primeasca T.P.I Nu au nici o reglementare....deocamdata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arkan Postat Februarie 16, 2007 Autor Share Postat Februarie 16, 2007 T.P.I.=0 MOTOCICLISTII NU VOR PLATI TAXA DE PRIMA INMATRICULARE! Citat din ziarul LIBERTATEA de astazi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.