draagood Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 Care stiti motorul asta http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunt-de-...+1961-5684.html , cum a modificat bascula? (a modificat-o sau a pus alta?) este ok daca tai bascula si ii sudezi in prelungire niste bare (infipte prin interior)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 da, este lungita. daca vrei s-o lungesti o tai intre rahatul ala de la frana de spate si prindere, la mijloc! si pui o teava peste. eu am facut asa "minunatzie" pe un ij da' nu recomand... lungesti motorul inutil si pierzi manevrabilitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 (editat) mda, prefer utilul in locul aspectului, este clar ca trebe' prelungita si parghia de la frana...si lantul....arata bine totusi motorul..(a, si nu se mai potrivesc nici protectiile de pe lant), am observat (poate ca nu este asa) ca aspectul placut la chopere fata de comuniste, il da faptul ca roata de pe spate se poate vedea in intregime, eventual o sa incerc sa fac ceva in sensul asta. Eventual o sa mai tai din aripa spate...si din aia de pe fata. O sa incep sa reconditionez IJ-ul Jupiter 3 si o sa incerc sa pun si poze. ...in ideea asta o sa mai stresez cu intrebari pe-aici...de exemplu...daca ii schimb tobele, constructia interioara a acestora va afecta in contitiile in care as pune unele de pe un motor in 4T? Editat Februarie 5, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 mda, prefer utilul in locul aspectului, este clar ca trebe' prelungita si parghia de la frana...si lantul....arata bine totusi motorul..(a, si nu se mai potrivesc nici protectiile de pe lant), am observat (poate ca nu este asa) ca aspectul placut la chopere fata de comuniste, il da faptul ca roata de pe spate se poate vedea in intregime, eventual o sa incerc sa fac ceva in sensul asta. Eventual o sa mai tai din aripa spate...si din aia de pe fata. O sa incep sa reconditionez IJ-ul Jupiter 3 si o sa incerc sa pun si poze. ...in ideea asta o sa mai stresez cu intrebari pe-aici...de exemplu...daca ii schimb tobele, constructia interioara a acestora va afecta in contitiile in care as pune unele de pe un motor in 4T? in eventualitatea ca tobele originale sunt construite ptr.a imbunatati randamentul motorului atunci da,daca le schimbi o sa pierzi ceva putere[nu te speria,nu cine stie ce].insa la motoare comuniste tobele sunt mai mult ptr. a mai reduce din zgomot asa ca alte tobe,fie si de motor 4t,nu cred ca o sa-i faca rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 doar ai grija la diametrele interioare ale tobelor 4t, sa nu sufoci motorul! oricum eu iti recomand sa iti faci tobe 2t! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 Aici cred ca este nevoie de un priceput in mecanica fluidelor. trebuie facut un calcul pentru presiunea gazelor la evacuare si volumul acestora....distanta pana la evacuare si efectul de vid care se creaza in gura tobei in momentul in care gazele (fierbinti) intra in contact cu atmosfera si tind sa se dilate. Daca toba ar fi o idee mai scurta, vidul din capatul tobei nu ar ajuta la tragerea inafara a gazelor aflate pe traseu?, iar astfel nu ar mai ramane in cilindru atat de multe gaze (inerte) care "pun bete in roate noului amestec....Care aveti un material despre calculul evacuarii la motoarele in 2T? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 5, 2007 Share Postat Februarie 5, 2007 la 2t mare parte din amestec este pierdut prin evacuare! toba 2t "baga" inapoi gazele! cauta pe net "two stroke expansion chambers" si o sa iti dai seama ce si cum. daca vrei sa iti calculez eu niste tobe imi trebuie niste date de la tine! trebuie sa-mi masori ferestrele cilindrilor si sa imi spui la cate grade se deschide evacuarea si la cate se inhide. la fel si cu baleiajele. interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 5, 2007 Autor Share Postat Februarie 5, 2007 daca vrei sa iti calculez eu niste tobe imi trebuie niste date de la tine! trebuie sa-mi masori ferestrele cilindrilor si sa imi spui la cate grade se deschide evacuarea si la cate se inhide. la fel si cu baleiajele. interesat? cum sa nu, cum desfac motorul aduc si detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radoo_mondialu Postat Februarie 7, 2007 Share Postat Februarie 7, 2007 Care stiti motorul asta http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunt-de-...+1961-5684.html , cum a modificat bascula? (a modificat-o sau a pus alta?) este ok daca tai bascula si ii sudezi in prelungire niste bare (infipte prin interior)? eu zic ca merita daca ai un sudor de incredere, nu o sa-ti para rau. eu am lungit-o pe a mea cu vreo 23 cm, a taiat-o pe la mijloc si a prelungit-o cu bara plina strunjita la capete, ca sa intre exact in furca .dar la mine e din teava goala furca originala ,nu stiu la ij..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.