butros Postat Mai 28, 2004 Share Postat Mai 28, 2004 Am o problema leagata de becul care imi indica ca motocicleta este scoasa din viteza. Sta mereu aprins si nu stiu pe unde intra in cutie ca sa pot verifica circuitul. Aveti vreo idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 29, 2004 Share Postat Mai 29, 2004 De regula circuitul de neutral are urmatorul traseu: Un traseu cu +12(6)V de dupa cheia de contact intra direct in becul de semnalizare neutral prin siguranta,si e de regula bine izolat.Intrarea in bec se face de regula pe pinul mic al becului din capatul acestuia.Circuitul se inchide la masa printr-un fir care pleaca de la celalalt terminal al becului si ajunge direct in surubul(izolat) de pe carterul motorului,la cutia de viteze. La tine cred ca acest traseu,de la iesirea becului spre carter face masa pe undeva,pina la carter,si de aceea circuitul becului e inchis tot timpul(becul nu se stinge pt. ca contactul de neutral,aflat in cutia de viteze e scurtcircuitat de catre firul in cauza). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butros Postat Mai 30, 2004 Autor Share Postat Mai 30, 2004 am descoperit. SI aici te-ai dovedit dibaci. Tot respectul pentru veterani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Mai 30, 2004 Share Postat Mai 30, 2004 Thanks! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.