bibanu Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 Dupa cum am spus intr-un alt topic, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unui KTM 525 EXC din 2003.Pe langa investitiile minime in consumabile pentru enduro , m-am hotarat sa incerc sa folosesc motorul si in timpul saptamanii , la deplasarile la serviciu. Pentru asta am transformat-o pe Katy din taranca in oraseanca. Iata ce a iesit, cu precizarea ca transformarea nu este inca completa si nici ireversibila, intrucat in circa 1 ora ii schimb iar straiele. Sper sa va placa , asa cum imi place si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 9, 2007 Autor Share Postat Februarie 9, 2007 Ce pot sa-ti spun !? ......... e frumos ,,cu draci" !!! Imi curg balele ! Sa-l stapanesti sanatos ! Daca ,,ma va purta vantul" prin Targoviste, o sa incerc sa dau de tine, sa-ti vad piesa ! Pana atunci bafta si sanatate ! P.S. Imi place ,,aerodinamica" placutei de inmatriculare ! Te astept cu placere! Placuta are "aerodinamica" rezolvata sambata trecuta prin paduri.Se indoise in sus si unui prieten care ma ajuta sa o scot dintr-o rapa nu i-a placut , asa ca rezultatul se vede! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 9, 2007 Share Postat Februarie 9, 2007 disperat mai esti...te felicit, esti o inspiratie pt noi totzi dupa accidentul tau m-as fi asteptat sa te lasi de motorete acum...intrebarea normala: nenea, nenea....imi dai si mie motoreta la o tura??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 Dupa cum am spus intr-un alt topic, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unui KTM 525 EXC din 2003.Pe langa investitiile minime in consumabile pentru enduro , m-am hotarat sa incerc sa folosesc motorul si in timpul saptamanii , la deplasarile la serviciu. Pentru asta am transformat-o pe Katy din taranca in oraseanca. Iata ce a iesit, cu precizarea ca transformarea nu este inca completa si nici ireversibila, intrucat in circa 1 ora ii schimb iar straiele. Sper sa va placa , asa cum imi place si mie Frumos. Cand o sa ma fac mare vreau sa fiu ca tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 10, 2007 Autor Share Postat Februarie 10, 2007 disperat mai esti...te felicit, esti o inspiratie pt noi totzi dupa accidentul tau m-as fi asteptat sa te lasi de motorete acum...intrebarea normala: nenea, nenea....imi dai si mie motoreta la o tura??? Da, nenea,se rezolva , numai sa imi spui cum vrei sa te dai , enduro sau supermoto? La enduro mai am si bestia de RM care mai are inca multe de spus.Iar accidentul nu a reusit decat sa ma faca sa doresc sa merg cat mai bine si pe strada si la enduro pe care l-am descoperit tarziu dar de care m-am indragostit definitiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 10, 2007 Share Postat Februarie 10, 2007 eh, cu rm-ul m-am dat(ai rezolvat problema cu pedala??) m-as baga la supermoto. Hai ca vedem cand vin si eu prin targoviste bafta mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 arata ciudat traseul conductei de frana fata... altfel e tare motoreta.... sunt roti de ktm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 Asa e Petrica!Furtunele atingeau de disc, asa ca le-am desfacut din brida de pe protectia furcii si le-am trecut prin spate. Mai am de lucru la alegerea unui raport intre pinion si foaie(acum este 14/47) , dar am avut probleme , ceva s-a intamplat cu siguranta pinionului care a iesit si mi s-a rupt lantul in mers.In plus astept niste plastice noi si de asemenea trebuie sa lucrez la instalatia elecrica pentru semnalizari si stop frana pe spate. Cel de la care am luat-o a ingramadit pe langa cadru toate firele, neizolate si intr-o dezordine de nedescris. Intre timp am scos-o sambata la un hard-enduro de toata frumusetea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 Multam mult!Berea asteapta sa fie bauta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxbat Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Cat de curand ! Peste 2 - 3 saptamani o sa dau o tura la Gaiesti la niste prieteni motorizati, apoi o iau pe superbul drum spre Targoviste, via Cobia si trec si pe la tine ! Bafta ! alooo eu sunt din cobia..sa anunti inainte da ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 (editat) deci revin cu intrebarea : sunt roti de ktm? pt ca am si io sm si nu am probleme cu conducta de frana... incearca 13 cu 42 io am avut 14-42 si parca nu aveam raspunsul ala violent la gaz...acu am pus 13 dar m-am dat doar cu rotile de cross unde am pinion de 50. e o mare diferenta de la 13 la 14 dinti pe pinionul de atac. Editat Februarie 14, 2007 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 (editat) deci revin cu intrebarea : sunt roti de ktm? pt ca am si io sm si nu am probleme cu conducta de frana... incearca 13 cu 42 io am avut 14-42 si parca nu aveam raspunsul ala violent la gaz...acu am pus 13 dar m-am dat doar cu rotile de cross unde am pinion de 50. e o mare diferenta de la 13 la 14 dinti pe pinionul de atac. Rotile sunt de la o husqvarna din 2005, scuze ca nu am fost atent la intrebarea ta. Discul este de 320 mm diametru , iar etrierul este Brembo cu care este dotat KTM , dar am un adaptor de etrier de supermoto. Pe spate discul de Husky este de acelasi diametru cu al KTM-ului. A trebuit sa adaug niste distantieri la axul rotii, pentru ca butucul de supermoto este mai scurt decat cele de KTM de cross.De asemenea pe fata a trebuit sa modific axul , KTM are ax de 26mm , iar rotile permiteau unul de 20 mm si sa adaug niste distantieri pentru ca mi-a frecat roata de ciorapul de neopren pe care l-a si zmotocit putin asa cum se vede in poza alaturata. Problema a fost identificata si rezolvata . Editat Februarie 14, 2007 de bibanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu_negru Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 Ma bag si eu ca musca ...da daca tot e topicu aici de ce nu . In afara de doua roti supermoto de fapt ce mai presupunerea prepararea unui motor pentru oras in loc de off road (suspensii...etc) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 14, 2007 Autor Share Postat Februarie 14, 2007 Modificarile se pot face in functie de bugetul fiecaruia, principalele schimbari sunt: rotile de supermoto sau adaptarea unor anvelope de enduro touring pe jentile originale ale motoretei, disc frana fata mai mare in cazul rotilor supermoto, etrier frana fata mai puternic, adica cu mai multe pistonase, pinion motor si foaie roata spate cu alte rapoarte decat cele de enduro,aripa fata supermoto, scarite supermoto, frana radiala , leviere frana si ambreiaj mai performante, daca vrei ceva mai multa performanta mai poti pune un ambreiaj antihopping, un esapament mai performant, tunnig motor, dar deja asta e pentru cei care se dau pe circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 vad ca nu spune nimeni de un aspect FOARTE important, modificarea setarii suspensiilor, care trebuie sa fie mult mai tari decat la enduro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omu_negru Postat Februarie 15, 2007 Share Postat Februarie 15, 2007 Merci pentru lamuriri si spor la proiect...Desi din cate mi-ati zis voi e destul de munca pentru o schimbare de weekend, oricum mai mult de cateva ore Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Februarie 15, 2007 Autor Share Postat Februarie 15, 2007 vad ca nu spune nimeni de un aspect FOARTE important, modificarea setarii suspensiilor, care trebuie sa fie mult mai tari decat la enduro. Asa este , deocamdata la a mea o sa merg prin incercari , vedem ce va iesi Merci pentru lamuriri si spor la proiect...Desi din cate mi-ati zis voi e destul de munca pentru o schimbare de weekend, oricum mai mult de cateva ore Eu am reusit sa fac conversia de la supermoto la enduro in 45 de minute cronometrate , asta incluzand schimbat defacere etrier , schimbare adaptor etrier,montat etrier cu adaptor de enduro, schimbare roata fata, schimbare roata spate , scimbat lant, reglare intindere lant, demontare oglinda, reglare frane, proba si...gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Out of Control Postat Februarie 17, 2007 Share Postat Februarie 17, 2007 e tare rau domnule...ma bucur sa vad ca ti-ai luat pana la urma...m-am tot plimbat si eu pe la posturile de vanzare de lc4 si 525-uri de ceva timp incoace si am vazut ca erai prezent peste tot cu "propuneri de schimb" abia astept sa fac si eu schimbul m-am dat si eu o data cu un lc4 si nu-mi mai suport motocicleta...vreau ktm! dar cred ca va fi un lc4 ca am nevoie sa mai duca si pasager din cand in cand desi 525-ul e criminal cat de usor se simte si cata forta ... of...of... si inca nu m-am dat pe tarana anyway...looks great...sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Am mai facut cateva adaugari de ordin estetic la KTM si l-am scos iar la un Photoshooting.Inter timp am mai iesit de cateva ori hard enduro si sambata asta am facut si o plimbare pana spre Craiova in varianta supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 scoate si cbr-ul la urmatoarea sedinta photo...dc tot ai scos si rm-ul ia zi...te tii de cristi cu 525-ul in teren, sau il prinzi din urma p forestiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 scoate si cbr-ul la urmatoarea sedinta photo...dc tot ai scos si rm-ul ia zi...te tii de cristi cu 525-ul in teren, sau il prinzi din urma p forestiere? Mai am multe de invatat.Dar perseverez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 (editat) E super tare supermoto-ul! Sal stapanesti sanatos! Ce cauciucuri ai pe spate? Oglinda de pe stanga e utila? adica vezi ceva in ea? eu sunt incepator, nu am oglinda inca si nu stiu daca sa imi cumpar sau nu, pls dati cu parerea. Asfalt uscat! Editat Martie 6, 2007 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Cauciucurile sunt Pirelli Diablo Corsa 120/70R17 fata si 160/60R17 spatele. Sunt excelente pentru sosea buna si uscata. Oglinda din stanga este bunicica, desi este foarte mare. Pe viitor trebuie sa montez si una pe dreapta pentru a evita unghiurile moarte.Comportament in oras: excelent, supermanevrabila si usoara, pozitie inalta de condus. Comportament la drum lung:nu e facuta pentru asa ceva, seaua este tare si ingusta, zici ca stai calare pe o bordura de beton.Protectie la curent de aer =zero. Vibratii : cat cuprinde. Una peste alta e buna pentru iesiri scurte sau medii. Viteza de croaziera , pe autostrada 150-160km/h dar este obositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Cauciucurile sunt Pirelli Diablo Corsa 120/70R17 fata si 160/60R17 spatele. Sunt excelente pentru sosea buna si uscata. Oglinda din stanga este bunicica, desi este foarte mare. Pe viitor trebuie sa montez si una pe dreapta pentru a evita unghiurile moarte.Comportament in oras: excelent, supermanevrabila si usoara, pozitie inalta de condus. Comportament la drum lung:nu e facuta pentru asa ceva, seaua este tare si ingusta, zici ca stai calare pe o bordura de beton.Protectie la curent de aer =zero. Vibratii : cat cuprinde. Una peste alta e buna pentru iesiri scurte sau medii. Viteza de croaziera , pe autostrada 150-160km/h dar este obositoare. Dar merge genial pe drumurile virajate, asa ca s-ar preta pentru un drum la mare pe drumu vechi, nu pe autostrada. sau serpentine, pe drumuri de munte. Off topic - La asta visez si eu si anu asta imi voi implini visu. Bibanule sa iti traiasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Dar merge genial pe drumurile virajate, asa ca s-ar preta pentru un drum la mare pe drumu vechi, nu pe autostrada. sau serpentine, pe drumuri de munte. Off topic - La asta visez si eu si anu asta imi voi implini visu. Bibanule sa iti traiasca Asa este, pe curbele dintre Pitesti si Slatina si dintre Slatina si Craiova are o stabilitate excelenta , baietii cu care eram ma intrebau daca nu imi este frica sa o inclin asa mult, daca ma ajuta cauciucul spate care pare subtire in comparatie cu cel de pe R1 si CBR . Multumesc si Doamne Ajuta sa ti se implineasca visul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.