Sari la conținut

Proiect Supermoto Ktm 525 Exc


Postări Recomandate

Dupa cum am spus intr-un alt topic, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unui KTM 525 EXC din 2003.Pe langa investitiile minime in consumabile pentru enduro , m-am hotarat sa incerc sa folosesc motorul si in timpul saptamanii , la deplasarile la serviciu. Pentru asta am transformat-o pe Katy din taranca in oraseanca. :cheers:

Iata ce a iesit, cu precizarea ca transformarea nu este inca completa si nici ireversibila, intrucat in circa 1 ora ii schimb iar straiele.

Sper sa va placa , asa cum imi place si mie

post-4621-1171052307_thumb.jpg

post-4621-1171052332_thumb.jpg

post-4621-1171052355_thumb.jpg

post-4621-1171052376_thumb.jpg

post-4621-1171052406_thumb.jpg

post-4621-1171052435_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am spus intr-un alt topic, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unui KTM 525 EXC din 2003.Pe langa investitiile minime in consumabile pentru enduro , m-am hotarat sa incerc sa folosesc motorul si in timpul saptamanii , la deplasarile la serviciu. Pentru asta am transformat-o pe Katy din taranca in oraseanca. :moto:

Iata ce a iesit, cu precizarea ca transformarea nu este inca completa si nici ireversibila, intrucat in circa 1 ora ii schimb iar straiele.

Sper sa va placa , asa cum imi place si mie

 

Ce pot sa-ti spun !? ......... e frumos ,,cu draci" !!! :angry: Imi curg balele ! :eek:

 

Sa-l stapanesti sanatos ! Daca ,,ma va purta vantul" prin Targoviste, o sa incerc sa dau de tine, sa-ti vad piesa !

 

Pana atunci bafta si sanatate ! :cheers:

 

P.S. Imi place ,,aerodinamica" placutei de inmatriculare ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot sa-ti spun !? ......... e frumos ,,cu draci" !!! :moto: Imi curg balele ! :angry:

 

Sa-l stapanesti sanatos ! Daca ,,ma va purta vantul" prin Targoviste, o sa incerc sa dau de tine, sa-ti vad piesa !

 

Pana atunci bafta si sanatate ! :cheers:

 

P.S. Imi place ,,aerodinamica" placutei de inmatriculare ! :moto:

 

Te astept cu placere! :D

Placuta are "aerodinamica" rezolvata sambata trecuta prin paduri.Se indoise in sus si unui prieten care ma ajuta sa o scot dintr-o rapa nu i-a placut , asa ca rezultatul se vede! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am spus intr-un alt topic, de cateva saptamani sunt fericitul posesor al unui KTM 525 EXC din 2003.Pe langa investitiile minime in consumabile pentru enduro , m-am hotarat sa incerc sa folosesc motorul si in timpul saptamanii , la deplasarile la serviciu. Pentru asta am transformat-o pe Katy din taranca in oraseanca. :eek:

Iata ce a iesit, cu precizarea ca transformarea nu este inca completa si nici ireversibila, intrucat in circa 1 ora ii schimb iar straiele.

Sper sa va placa , asa cum imi place si mie

 

Frumos. :cheers:

Cand o sa ma fac mare vreau sa fiu ca tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

disperat mai esti...te felicit, esti o inspiratie pt noi totzi

dupa accidentul tau m-as fi asteptat sa te lasi de motorete

acum...intrebarea normala: nenea, nenea....imi dai si mie motoreta la o tura???

 

Da, nenea,se rezolva , numai sa imi spui cum vrei sa te dai , enduro sau supermoto? La enduro mai am si bestia de RM care mai are inca multe de spus.Iar accidentul nu a reusit decat sa ma faca sa doresc sa merg cat mai bine si pe strada si la enduro pe care l-am descoperit tarziu dar de care m-am indragostit definitiv. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata ciudat traseul conductei de frana fata... altfel e tare motoreta....

sunt roti de ktm?

 

In mod normal se prind pe acel suprt special de pe protectiile telescoapelor, apoi dupa ce trece de acel suport coboara printre roata si telescop, la etrier. In cazul de fata, cu disc de frana de super-moto (mare), cred ca atinge de disc, de aia a fost prins cu o brida un pic mai sus ... nu ?

 

Oricum cred ca @Bibanu, mai are putin de lucru la el. O sa-l aranjeze si altfel o sa arate .

 

Bafta ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Petrica!Furtunele atingeau de disc, asa ca le-am desfacut din brida de pe protectia furcii si le-am trecut prin spate. Mai am de lucru la alegerea unui raport intre pinion si foaie(acum este 14/47) , dar am avut probleme , ceva s-a intamplat cu siguranta pinionului care a iesit si mi s-a rupt lantul in mers.In plus astept niste plastice noi si de asemenea trebuie sa lucrez la instalatia elecrica pentru semnalizari si stop frana pe spate. Cel de la care am luat-o a ingramadit pe langa cadru toate firele, neizolate si intr-o dezordine de nedescris. Intre timp am scos-o sambata la un hard-enduro de toata frumusetea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e Petrica!Furtunele atingeau de disc, asa ca le-am desfacut din brida de pe protectia furcii si le-am trecut prin spate. Mai am de lucru la alegerea unui raport intre pinion si foaie(acum este 14/47) , dar am avut probleme , ceva s-a intamplat cu siguranta pinionului care a iesit si mi s-a rupt lantul in mers.In plus astept niste plastice noi si de asemenea trebuie sa lucrez la instalatia elecrica pentru semnalizari si stop frana pe spate. Cel de la care am luat-o a ingramadit pe langa cadru toate firele, neizolate si intr-o dezordine de nedescris. Intre timp am scos-o sambata la un hard-enduro de toata frumusetea!

 

Nu stiu ce pinion iti pui la roata, dar cel de la motor te sfatuiesc sa pui de 16 dinti ca sa protejezi lantul mai bine. Pinioanele de 14, mananca lanturile ..... ,,pe paine" !

 

Bafta ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult!Berea asteapta sa fie bauta!

 

Cat de curand !

 

Peste 2 - 3 saptamani o sa dau o tura la Gaiesti la niste prieteni motorizati, apoi o iau pe superbul drum spre Targoviste, via Cobia si trec si pe la tine !

 

Bafta ! :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de curand !

 

Peste 2 - 3 saptamani o sa dau o tura la Gaiesti la niste prieteni motorizati, apoi o iau pe superbul drum spre Targoviste, via Cobia si trec si pe la tine !

 

Bafta ! :scratch:

 

alooo eu sunt din cobia..sa anunti inainte da ?:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci revin cu intrebarea : sunt roti de ktm? pt ca am si io sm si nu am probleme cu conducta de frana...

incearca 13 cu 42 io am avut 14-42 si parca nu aveam raspunsul ala violent la gaz...acu am pus 13 dar m-am dat doar cu rotile de cross unde am pinion de 50. e o mare diferenta de la 13 la 14 dinti pe pinionul de atac.

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci revin cu intrebarea : sunt roti de ktm? pt ca am si io sm si nu am probleme cu conducta de frana...

incearca 13 cu 42 io am avut 14-42 si parca nu aveam raspunsul ala violent la gaz...acu am pus 13 dar m-am dat doar cu rotile de cross unde am pinion de 50. e o mare diferenta de la 13 la 14 dinti pe pinionul de atac.

 

Rotile sunt de la o husqvarna din 2005, scuze ca nu am fost atent la intrebarea ta. Discul este de 320 mm diametru , iar etrierul este Brembo cu care este dotat KTM , dar am un adaptor de etrier de supermoto. Pe spate discul de Husky este de acelasi diametru cu al KTM-ului. A trebuit sa adaug niste distantieri la axul rotii, pentru ca butucul de supermoto este mai scurt decat cele de KTM de cross.De asemenea pe fata a trebuit sa modific axul , KTM are ax de 26mm , iar rotile permiteau unul de 20 mm si sa adaug niste distantieri pentru ca mi-a frecat roata de ciorapul de neopren pe care l-a si zmotocit putin asa cum se vede in poza alaturata. Problema a fost identificata si rezolvata .

post-4621-1171455289_thumb.jpg

Editat de bibanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag si eu ca musca ...da daca tot e topicu aici de ce nu :scratch: . In afara de doua roti supermoto de fapt ce mai presupunerea prepararea unui motor pentru oras in loc de off road (suspensii...etc) ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarile se pot face in functie de bugetul fiecaruia, principalele schimbari sunt: rotile de supermoto sau adaptarea unor anvelope de enduro touring pe jentile originale ale motoretei, disc frana fata mai mare in cazul rotilor supermoto, etrier frana fata mai puternic, adica cu mai multe pistonase, pinion motor si foaie roata spate cu alte rapoarte decat cele de enduro,aripa fata supermoto, scarite supermoto, frana radiala , leviere frana si ambreiaj mai performante, daca vrei ceva mai multa performanta mai poti pune un ambreiaj antihopping, un esapament mai performant, tunnig motor, dar deja asta e pentru cei care se dau pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modificarile se pot face in functie de bugetul fiecaruia, principalele schimbari sunt: rotile de supermoto sau adaptarea unor anvelope de enduro touring pe jentile originale ale motoretei, disc frana fata mai mare in cazul rotilor supermoto, etrier frana fata mai puternic, adica cu mai multe pistonase, pinion motor si foaie roata spate cu alte rapoarte decat cele de enduro,aripa fata supermoto, scarite supermoto, frana radiala , leviere frana si ambreiaj mai performante, daca vrei ceva mai multa performanta mai poti pune un ambreiaj antihopping, un esapament mai performant, tunnig motor, dar deja asta e pentru cei care se dau pe circuit.

 

...... ghidon de profesionisti (Renthal - am io :cheers: ), furtune racing la frane, amortizor de ghidon, carboane de protectie .............. zisei si eu ! :blbl:

 

:scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci pentru lamuriri si spor la proiect...Desi din cate mi-ati zis voi e destul de munca pentru o schimbare de weekend, oricum mai mult de cateva ore :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca nu spune nimeni de un aspect FOARTE important, modificarea setarii suspensiilor, care trebuie sa fie mult mai tari decat la enduro.

 

Asa este ... un aspect foarte important !!!

 

Daca poza asta ajuta cu ceva ?! Este pentru LC4. O merge si la EXC ? :scratch:

 

... in partea de jos a paginii .

post-10224-1171525200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca nu spune nimeni de un aspect FOARTE important, modificarea setarii suspensiilor, care trebuie sa fie mult mai tari decat la enduro.

 

Asa este , deocamdata la a mea o sa merg prin incercari , vedem ce va iesi

 

 

Merci pentru lamuriri si spor la proiect...Desi din cate mi-ati zis voi e destul de munca pentru o schimbare de weekend, oricum mai mult de cateva ore :scratch:

 

Eu am reusit sa fac conversia de la supermoto la enduro in 45 de minute cronometrate , asta incluzand schimbat defacere etrier , schimbare adaptor etrier,montat etrier cu adaptor de enduro, schimbare roata fata, schimbare roata spate , scimbat lant, reglare intindere lant, demontare oglinda, reglare frane, proba si...gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e tare rau domnule...ma bucur sa vad ca ti-ai luat pana la urma...m-am tot plimbat si eu pe la posturile de vanzare de lc4 si 525-uri de ceva timp incoace si am vazut ca erai prezent peste tot cu "propuneri de schimb" :scratch:

 

abia astept sa fac si eu schimbul m-am dat si eu o data cu un lc4 si nu-mi mai suport motocicleta...vreau ktm!

dar cred ca va fi un lc4 ca am nevoie sa mai duca si pasager din cand in cand :cheers:

desi 525-ul e criminal cat de usor se simte si cata forta ... of...of...

si inca nu m-am dat pe tarana :blbl:

 

anyway...looks great...sa-l stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...