bibanu Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 Am mai facut cateva adaugari de ordin estetic la KTM si l-am scos iar la un Photoshooting.Inter timp am mai iesit de cateva ori hard enduro si sambata asta am facut si o plimbare pana spre Craiova in varianta supermoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Martie 5, 2007 Share Postat Martie 5, 2007 scoate si cbr-ul la urmatoarea sedinta photo...dc tot ai scos si rm-ul ia zi...te tii de cristi cu 525-ul in teren, sau il prinzi din urma p forestiere? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 5, 2007 Autor Share Postat Martie 5, 2007 scoate si cbr-ul la urmatoarea sedinta photo...dc tot ai scos si rm-ul ia zi...te tii de cristi cu 525-ul in teren, sau il prinzi din urma p forestiere? Mai am multe de invatat.Dar perseverez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 (editat) E super tare supermoto-ul! Sal stapanesti sanatos! Ce cauciucuri ai pe spate? Oglinda de pe stanga e utila? adica vezi ceva in ea? eu sunt incepator, nu am oglinda inca si nu stiu daca sa imi cumpar sau nu, pls dati cu parerea. Asfalt uscat! Editat Martie 6, 2007 de arcgotic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Cauciucurile sunt Pirelli Diablo Corsa 120/70R17 fata si 160/60R17 spatele. Sunt excelente pentru sosea buna si uscata. Oglinda din stanga este bunicica, desi este foarte mare. Pe viitor trebuie sa montez si una pe dreapta pentru a evita unghiurile moarte.Comportament in oras: excelent, supermanevrabila si usoara, pozitie inalta de condus. Comportament la drum lung:nu e facuta pentru asa ceva, seaua este tare si ingusta, zici ca stai calare pe o bordura de beton.Protectie la curent de aer =zero. Vibratii : cat cuprinde. Una peste alta e buna pentru iesiri scurte sau medii. Viteza de croaziera , pe autostrada 150-160km/h dar este obositoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MacLeod Postat Martie 6, 2007 Share Postat Martie 6, 2007 Cauciucurile sunt Pirelli Diablo Corsa 120/70R17 fata si 160/60R17 spatele. Sunt excelente pentru sosea buna si uscata. Oglinda din stanga este bunicica, desi este foarte mare. Pe viitor trebuie sa montez si una pe dreapta pentru a evita unghiurile moarte.Comportament in oras: excelent, supermanevrabila si usoara, pozitie inalta de condus. Comportament la drum lung:nu e facuta pentru asa ceva, seaua este tare si ingusta, zici ca stai calare pe o bordura de beton.Protectie la curent de aer =zero. Vibratii : cat cuprinde. Una peste alta e buna pentru iesiri scurte sau medii. Viteza de croaziera , pe autostrada 150-160km/h dar este obositoare. Dar merge genial pe drumurile virajate, asa ca s-ar preta pentru un drum la mare pe drumu vechi, nu pe autostrada. sau serpentine, pe drumuri de munte. Off topic - La asta visez si eu si anu asta imi voi implini visu. Bibanule sa iti traiasca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibanu Postat Martie 6, 2007 Autor Share Postat Martie 6, 2007 Dar merge genial pe drumurile virajate, asa ca s-ar preta pentru un drum la mare pe drumu vechi, nu pe autostrada. sau serpentine, pe drumuri de munte. Off topic - La asta visez si eu si anu asta imi voi implini visu. Bibanule sa iti traiasca Asa este, pe curbele dintre Pitesti si Slatina si dintre Slatina si Craiova are o stabilitate excelenta , baietii cu care eram ma intrebau daca nu imi este frica sa o inclin asa mult, daca ma ajuta cauciucul spate care pare subtire in comparatie cu cel de pe R1 si CBR . Multumesc si Doamne Ajuta sa ti se implineasca visul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.