S George Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Salut baieti, deci treaba sta in felul urmator...am un prieten foarte bun care are Dnepr (acum vreo 4 ani aveam si eu si bantuiam impreuna cu el), sta intr-un sat si n-are net si m-a rugat omul sa-l ajut.Problema lui e ca ar vrea sa schimbe aprinderea clasica pe platini si alternatorul care-i fac necazuri cu aprindere electronica completa si eventual magnetou sau orice altceva mai bun decat alternatorul clasic. Ma intereseaza adrese de net, magazine, orice informatie/indiciu despre asa ceva. Eventual daca mai sunt si altii care si-au pus asa ceva sa ne povesteasca ce, cum si de unde. Vazusem pe undeva o aprindere electronica de Ural originala dar nu mai am link-ul. Orice ajutor e binevenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 eu am luat aprindere de ural la un pret fff avantajos de la Gaspar (0744472055), nu cred ca o sa gasesti o varianta mai ieftina si acum lucrez la ea sa o scot intr-o cutie afara ca sa nu mai stea la cald, lucrul asta nu e complicat, iar cand o sa termin o sa revin cu informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 exista varianta ieftina de la Gaspar, sau exista varianta originala de la Ural Moto cu aprindere Ducati si alternator Denso. Depinde de posibilitati... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 exista varianta ieftina de la Gaspar, sau exista varianta originala de la Ural Moto cu aprindere Ducati si alternator Denso. Depinde de posibilitati... Multumesc de raspunsuri, insa... Unde pot vedea ceva poze, indicii, specificatii, preturi la astea? Varianta ieftina de la Gaspar in ce consta?Include si incarcarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 exista varianta ieftina de la Gaspar, sau exista varianta originala de la Ural Moto cu aprindere Ducati si alternator Denso. Depinde de posibilitati... uite asta o iei de la Gaspar http://www.uralmaster.com/shop/product_inf...95c24779af47548 si in manualul Ural la pagina 38 http://www.lap.ttu.ee/xj600/ural/uralmanual2.pdf , costa la Ural Moto 140 si ceva euro + tva (la gaspar mai putin), e varianta cat se poate de originala, am vorbit la ural moto si mi-au spus ca varianta pentru Wolf e identica, numai ca e scoasa in afara motorului pentru a evita parlirea ei la caldura motorului (functioneaza intre -40 si 100 grade celsius), e posibil sa existe si alta aprindere pentru Ural eu insa nu am cunostinta de ea, deci e exact cum ai spus dupa posibilitati vreau doar sa spun ca varianta de la Gaspar e cat se poate de originala si consacrata. dupa cum spuneam acum trebuie sa fac o cutie pentru modulul electronic si pentru bobina de inductie ca sa le scot in afara motorului, o sa o fac din inox (nu eu personal). dupa ce termin o sa pun schema, impresii, poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 @bubag ai dreptate, e aberant sa dai mai mult pe exact acelasi lucru. Eu insa nu sugeram sa ia de la reprezentanta aceleasi piese ca de la Gaspar ( care au fost puse pe Ural si nu s-au dovedit extrem de fiabile)ci piesele noi care sunt puse pe Ural azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S George Postat Februarie 21, 2007 Autor Share Postat Februarie 21, 2007 Hmmm, din pacate varianta "oficiala" de la ural.ro pica deoarece:"Alternator putere 300 W cu releu inclus si pinion de angrenare (pt. modelele 1998 - 2005 - complet diferit de alternatorul vechi de 150W care este si pe Dnepr) costa 256 Euro." - raspunsul lor si din pacate pt prietenul meu alternatorul e piesa cea mai importanta.Mai ramane sa vedem unde e mai ieftin de atat ca la pretul asta alternatorul e aproape jumatate din valoarea intregii mobre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Ural a avut din anii '90 pana acum cam 5 tipuri de aprinderi electronice, care pe rand s-au dovedit nu prea fiabile. O varianta bunicica este Type III, search pe google. De la Gaspar cumperi una din cele 5 tipuri, nu stiu exact care. Pe Solo Clasic fostul proprietar a avut 2 aprinderi diferite care s-au ars, asa ca am revenit la platini si aprindere AT01. Probabil ca ultima varianta Ducati este cea buna. Daca se confirma s-ar putea sa upgradez si eu. din cate stiu ultimul alternator Denso furnizeaza 600W, si costa muult. Cu acest alternator Denso nu mai ai problemele legate de infasurarea rotorica, arbore care se rupe, rulmenti care zornaie si sunt prosti. Si transformi Nipru/Ural intr-un generator de curent. Alternatorul rusesc clasic de 150W poate fi foarte rezistent in timp sau sa crape la o luna, totul tine de material si uzinare.Nu e nevoie defapt de mai mult de 150W decat daca instalezi demaror. pentru lumini si aprindere e arhisuficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 ural moto nu are preturi exagerate, atat ajung (vin din tara non UE adica e vama+alte taxe), cineva de pe aici (drodu) a luat piese de pe UralMaster si a spus ca a ajuns cam dublu decat acolo (taxe vamale+transport+western union) deci cam lafel, in germania sint doar putin mai ieftine, ideea e ca sint bune, deci daca se poate cumpara de la uralmoto e bine, daca nu e compromis, iar un compromis e acceptabil doar pana faci rost de bani ca sa-ti iei piese bune. sfatul meu e sa vb cu gaspar si cu cineva care cunoaste problema cu alternatoarele, eu nu l-am schimbat si nu am nimic de zis despre el insa ideea schimbarii cu magnetou pe mine nu ma prea incanta, eu daca ar fi sa-l cumpar as lua unu bun. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Estremadura Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 din nefericire cred ca aceste motoare clasice (comuniste) vor deveni la fel de scump de intretinut in 2-3 ani ca si unele noi, pentru ca variantele ieftine gen Tunaru sau Gaspar fara acte si fara taxe vor disparea odata cu intarirea controlului la granita de est si a fiscului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 Nu sunt preturi exagerate, sunt preturile pe care ei le pun pentru a scoate profit, si fabrica IMZ scoate acum profit. Piesele KMZ, au preturi mici, e fabrica de stat. Piesele de la Gaspar sunt in parte piese originale KMZ, bune si proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bubaq Postat Februarie 21, 2007 Share Postat Februarie 21, 2007 asa e, de aia e bine sa vb mai putin despre asta, cu toate ca pagubele provocate de acestia sint minore (pana sa iau eu 2 aprinderi de la gaspar mai vanduse doar 2). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.