NND Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Am si eu 2 intrebari...sa incepem cu inceputul este prima oara cand imi achizitionez o motocicleta noua...pana acum am avut numai SH...mi-am cumparat de curand un 600 RR...cei de la reprezentanta au spus ca nu necesita rodaj...eu totusi am incercat primii 1000 de km sa nu depasesc 6000 de ture...am inteles ca in continuare vreo 1500 de km ar treb sa nu depasesc 8000-10000...as vrea sa imi spuna si mie parerea cineva care cunoaste aceste detalii...cineva care a mai avut motociclete noi...a si inca ceva...la prima revizie la 1000 de km i-am spus sa imi bage cel mai bun ulei si mi-a bagat Motul 300V...exista vreun motul mai bun?...multumesc anticipat celor ce vor raspunde... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Necesita, ... nu necesita rodaj,... la inceput e bine sa mergi cu ea mai usor, exact ca in tabelul de mai jos... Iar Motul 300V e cam varful de gama, cel mai bun, dar si cel mai scump ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Am si eu 2 intrebari...sa incepem cu inceputul este prima oara cand imi achizitionez o motocicleta noua...pana acum am avut numai SH...mi-am cumparat de curand un 600 RR...cei de la reprezentanta au spus ca nu necesita rodaj...eu totusi am incercat primii 1000 de km sa nu depasesc 6000 de ture...am inteles ca in continuare vreo 1500 de km ar treb sa nu depasesc 8000-10000...as vrea sa imi spuna si mie parerea cineva care cunoaste aceste detalii...cineva care a mai avut motociclete noi...a si inca ceva...la prima revizie la 1000 de km i-am spus sa imi bage cel mai bun ulei si mi-a bagat Motul 300V...exista vreun motul mai bun?...multumesc anticipat celor ce vor raspunde... Citeste in cartea motocicletei ,e imposibil sa nu iti spuna cum sa mergi la inceput Ps:daca tii la motor ,fa-i rodajul cum trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 Am si eu 2 intrebari...sa incepem cu inceputul este prima oara cand imi achizitionez o motocicleta noua...pana acum am avut numai SH...mi-am cumparat de curand un 600 RR...cei de la reprezentanta au spus ca nu necesita rodaj...eu totusi am incercat primii 1000 de km sa nu depasesc 6000 de ture...am inteles ca in continuare vreo 1500 de km ar treb sa nu depasesc 8000-10000...as vrea sa imi spuna si mie parerea cineva care cunoaste aceste detalii...cineva care a mai avut motociclete noi...a si inca ceva...la prima revizie la 1000 de km i-am spus sa imi bage cel mai bun ulei si mi-a bagat Motul 300V...exista vreun motul mai bun?...multumesc anticipat celor ce vor raspunde... Hai ca suntem frati Mie mi`au zis prima mie de km sa o fac pana in 8000 de ture , am mai intrebat pe aici pe dincolo..am citit mai multe publicatii si am hotarat dupa 300 km sa incep sa-i dau capat dar ptr scurt timp iar dupa 500km sa merg cu ea in regim normal (capat etc.) ...daca te uiti in carte scrie ca primele 300miles adica 500km sa nu`i dai ture mari o perioada indelungata si nici acceleratii maxime ... PS cat te-a costat revizia de 1000km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NND Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 3.700.000 i-am zis sa bage cel mai bun ulei care il au si au bagat motul 300 v cik dublu sintetic ...deci revizia a constat in 3 litri de ulei...filtru...curatat si uns lant si o spalare exterioara...referitor la rodaj ce sa zic tot nelamurit am ramas...in carte nu scrie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 3.700.000 i-am zis sa bage cel mai bun ulei care il au si au bagat motul 300 v cik dublu sintetic ...deci revizia a constat in 3 litri de ulei...filtru...curatat si uns lant si o spalare exterioara...referitor la rodaj ce sa zic tot nelamurit am ramas...in carte nu scrie... Hmm.. da deci 3 l de ulei- 200 RON, filtru-30 RON, curatat lans-moca si o spalare 20 RON... restul manopera Deci in asta consta revizia la noi ? Trebuie si ei sa faca un ban... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 pana la 1000 km,adica pana la primul schimb de ulei, sa nu prea depasesti 8000 de rot/min. apoi progresiv sa ii dai in gura, dar nu chiar la limita. aici e cam subiectiva socoteala, fiecare dupa stilul de condus. ideea e ca daca schimbi uleiul din 3 in 3000 de km,eu asa fac, poti sa incerci sa o nenorocesti,ca n-ai sa reusesti. inca ceva, daca te dai pe o rota,pune cu 200ml ulei mai mult in baie OBLIGATORIU!. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Februarie 23, 2007 Share Postat Februarie 23, 2007 referitor la rodaj ce sa zic tot nelamurit am ramas...in carte nu scrie... pagina 78 din owner`s manual Running In "Help assure your motorcycle`s future reliability and performance by paying extra attention to how you ride during the first 500km(300miles) During this period,avoid full-throttle starts and rapid acceleration. " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NND Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 da da am citit asta ... credeam ca mai aflu si altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 (editat) da da am citit asta ... credeam ca mai aflu si altceva... Motoarele motocicletelor si automobilelor moderne, inainte de a parasi fabrica, sunt "pre"-rodate "la rece". Pe un banc special, sunt invartite la anumite turatii cu ajutorul unui motor electric. Pe "admisie" este injectat un amestec special de aer ce contine particule "abrazive" care la randul lor "slefuiesc" sau daca vrei "finiseaza" piesele active fara prezenta focului, fara sarcina... etc. Totusi, datorita dilatarii survenite in urma temperaturii la functionarea "normala", un rodaj propriu-zis este inca necesar, mult mai scurt insa decat "pe vremuri". Functie de tipul motorului (turatie, temperaturi...etc) producatorul va recomanda in manualul de operare un numar minim de km in conditii "speciale" in general cuprins intre 500-1000km. Pe aceasta perioada trebuiesc evitate turatiile ridicate, acceleratiile fortzate si tot felul de alte abuzuri. Pe de alta parte, si regimurile de "subturatie" trebuie evitate, fiind de multe ori mai daunatoare decat "supraturatia". Pe perioada de rodaj nu este absolut necesar un ulei "de top", dupa aceea insa... indiscutabil! Editat Februarie 28, 2007 de yo4hgx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Februarie 28, 2007 Share Postat Februarie 28, 2007 PAREREA MEA ESTE :DACA TOT SE INCALZESTE PUTIN AI PUTEA SA-I FACI UN RODAJ MACAR DE 5-600 KM,ORICUM O SA VEZI CA MOTORU SA "LASA"DEABIA PE LA 4-500 KM PREFERABIL SA NU DAI IN TURE IN PRIMII 4-5000 KM ,TOTUSI AI DAT NISTE BANI,NU-TI BATE JOC DE EI !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djcry Postat Martie 27, 2007 Share Postat Martie 27, 2007 cu rodajul e asa si asa multi spun ca nu are nevoie pt ca e deja rodata din fabrica totusi primi 500 km sub 6000 giri nu trebuie sa exagerezi pina la 1000km .ulei castrol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.