full_speed4_u Postat Martie 1, 2007 Share Postat Martie 1, 2007 Sal,am 16 ani,sunt incepator si vreau sa-mi iau un gilera dna de 125cc si nu prea stiu dak fac alegerea corecta.M-ar interesa durata de viata al acestui model(km),dak are motor in 2 sau 4 tp precum si viteza maxima.Dak mai stiti ceva in plus nu ezitati sa scrieti. P.S:As mai vrea sa stiu la ce bani gasesc unul in stare buna,precum si unde pot gasi piese pt acest model Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu46 Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 are motor in 4t merge 130kmh. motoru tine bine chiar si 30000km dar ai o pozitie de mers nasoala si se strica extrem de repede furca fata. se indoaie pt ca nu e destul de groasa pt acest model. se mai buleste turometru si carenele sunt greu de gasit in caz ca il insiri. in rest e cool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Martie 2, 2007 Share Postat Martie 2, 2007 As mai adauga faptul ca are jantele casabile,mult mai slabe ca la modelul de 50cc,iar la o groapa mai mare luata cu ceva viteza (nu foarte mare) risti sa ti se sparga janta (am 3 prieteni cu dna125 care au schimbat cel putin 1 data janta pe fata...) in rest e buna,spatiu de depozitare bun (in comparatie cu un motor) , autonomie bunicica si fiind un 4t este destul de fiabila... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...