Sari la conținut

Ural Chopper Din Rusia


easybiker
 Share

Postări Recomandate

Am gasit articolul asta pe Bikernet. Super meserias Uralul. Toata motocicleta este gravata in filigran (cred ca asta este termenul). Munca bagata in aceasta motocicleta mi se pare titanica. Rezultatul este deosebit. Imi aduce aminte de motocicletele construite in spiritul psihedelic de la inceputul anilor `70. Chestie foarte faina mi se pare faptul ca a folosit ca buson un capac de canistra. Cititi articolul,este foarte interesant.

 

Link aici : --> http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=1394

post-7907-1172923057_thumb.jpg

post-7907-1172923082_thumb.jpg

post-7907-1172923088_thumb.jpg

post-7907-1172923094_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte fain felul in care a gandit furca de fata. A luat bucatile de cadru in frma de U din spatele cadrului de Ural original,bucati care sustin telescoapele spate si le-a sudat pe bratele furcii. Acesta este un tip de suspensie fata destul de raspandit prin anii `60 - `70. Furca este intarita in partea de jos langa roata impotriva torsiunii la juguri cu o bara metalica prin care trec bratele furcii. Alta chestie populara in anii `60 - `70.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit articolul asta pe Bikernet. Super meserias Uralul. Toata motocicleta este gravata in filigran (cred ca asta este termenul). Munca bagata in aceasta motocicleta mi se pare titanica. Rezultatul este deosebit. Imi aduce aminte de motocicletele construite in spiritul psihedelic de la inceputul anilor `70. Chestie foarte faina mi se pare faptul ca a folosit ca buson un capac de canistra. Cititi articolul,este foarte interesant.

 

Link aici : --> http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=1394

Intr-adevar bestial choperu,original,imi place foarte mult ,pana la forma rezervorului. :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aleko sunt, chiar imi place, e de pe un Ural din primele serii de fabricatie, motorul e de pe un M62,63 sau 66 si cutia fiabila. Inca e pe 6V.

Fara atas se simte liber ca pasarea cerului si tine foarte bine la drum lung (medie de 110) si 99% nu crapa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un articol despre aceasta motocicleta si pe ruriders.com. La fel de interesant ca si celalalt de mai sus.

 

Link aici: ---> http://ruriders.com/statia.phtml?month=022...arantas_eng.htm

 

P.S. -La sfarsitul articolului gasiti si 42 de fotografii care prezinta diferite etape din constructia motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multa atentie pt detaliu.....bravo lor.

B.

sa stii frate...atata rabdare...

 

s-a dat atentie deosebita fiecarui petic al motorului....incredibil...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uaauuu superb, ma gandesc daca a fost facut cu aparat de gravat sau acid, judecand dupa poze insa pare gravat mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum gusturile nu se disucta am curaj sa spun ca mie nu imi place forma.

imi plac unele idei mult, adica imi place fruca fata, imi palce busonul rezervorului, dar per ansamblu nu imi place si din punctul meu de vedere gravura , desi a luat cea mai multa munca il cam strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...