easybiker Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Am gasit articolul asta pe Bikernet. Super meserias Uralul. Toata motocicleta este gravata in filigran (cred ca asta este termenul). Munca bagata in aceasta motocicleta mi se pare titanica. Rezultatul este deosebit. Imi aduce aminte de motocicletele construite in spiritul psihedelic de la inceputul anilor `70. Chestie foarte faina mi se pare faptul ca a folosit ca buson un capac de canistra. Cititi articolul,este foarte interesant. Link aici : --> http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=1394 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LordRhadoo Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 extraordinar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 3, 2007 Autor Share Postat Martie 3, 2007 Foarte fain felul in care a gandit furca de fata. A luat bucatile de cadru in frma de U din spatele cadrului de Ural original,bucati care sustin telescoapele spate si le-a sudat pe bratele furcii. Acesta este un tip de suspensie fata destul de raspandit prin anii `60 - `70. Furca este intarita in partea de jos langa roata impotriva torsiunii la juguri cu o bara metalica prin care trec bratele furcii. Alta chestie populara in anii `60 - `70. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 doamne cata migala trebuie sa fi avut...respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Am gasit articolul asta pe Bikernet. Super meserias Uralul. Toata motocicleta este gravata in filigran (cred ca asta este termenul). Munca bagata in aceasta motocicleta mi se pare titanica. Rezultatul este deosebit. Imi aduce aminte de motocicletele construite in spiritul psihedelic de la inceputul anilor `70. Chestie foarte faina mi se pare faptul ca a folosit ca buson un capac de canistra. Cititi articolul,este foarte interesant. Link aici : --> http://www.bikernet.com/bikebarn/PageViewer.asp?PageID=1394 Intr-adevar bestial choperu,original,imi place foarte mult ,pana la forma rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hexstatic Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 Aleko sunt, chiar imi place, e de pe un Ural din primele serii de fabricatie, motorul e de pe un M62,63 sau 66 si cutia fiabila. Inca e pe 6V. Fara atas se simte liber ca pasarea cerului si tine foarte bine la drum lung (medie de 110) si 99% nu crapa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 3, 2007 Share Postat Martie 3, 2007 superb... pana la urma, imaginatia face diferenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 multa atentie pt detaliu.....bravo lor. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Martie 4, 2007 Autor Share Postat Martie 4, 2007 Am gasit un articol despre aceasta motocicleta si pe ruriders.com. La fel de interesant ca si celalalt de mai sus. Link aici: ---> http://ruriders.com/statia.phtml?month=022...arantas_eng.htm P.S. -La sfarsitul articolului gasiti si 42 de fotografii care prezinta diferite etape din constructia motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 multa atentie pt detaliu.....bravo lor. B. sa stii frate...atata rabdare... s-a dat atentie deosebita fiecarui petic al motorului....incredibil... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kata Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 uaauuu superb, ma gandesc daca a fost facut cu aparat de gravat sau acid, judecand dupa poze insa pare gravat mecanic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaxel Postat Martie 4, 2007 Share Postat Martie 4, 2007 cum gusturile nu se disucta am curaj sa spun ca mie nu imi place forma. imi plac unele idei mult, adica imi place fruca fata, imi palce busonul rezervorului, dar per ansamblu nu imi place si din punctul meu de vedere gravura , desi a luat cea mai multa munca il cam strica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.