Sari la conținut

Modificari XT


Postări Recomandate

 

Ducu, din cate stiu eu de pe forum, esti mecanic auto. Nu :crack: ? Asa ca experienta isi spune cuvantul. Dar, trebuie sa te rog sa :

- spui mai multe despre radiator. De multe ori am avut discutia asta cu habarnisti ca mine si ideea e ca nu am ramas lamurit - trebuie un radiator de o anumita marime, amplasament in laterala cadrului presupun, cum ai facut cu virgula cuplarea la motor (furtune + gauri bloc motor - parca XT- ul deja prevazute gaurile)...?

- jiglerele mai mici au fost Kedo sau ?

 

E poveste lunga dar o sa o scurtez. radiatorul a fost confectionat dintr-o felie de la un radiator de A/C de la Fiatul meu. Dimensiunile le-am taiat asa la fler si sa se si potriveasca in peisaj sa nu fie ceva grotesc. Radiatorul este fffff bun si util VARA cand este f cald afara pe munte unde nu este padure si in oras cand este aglomeratie,deoarece metine temperatura uleiului in parametri optimi. Eu am pus radiatorul pt ca XT-ul are din fabricatie o problema la etansarea dintre cil. si carter si cand se incinge prea tare incepe sa se umezeasca si se depune praf nimic deoasebit dar pt. mine conta asa ca hop cu radiatorul. Cand este frig afara se schimba situatia tre sa-l acopar cu ceva ca merge prea rece sau sa-l debransez altfel mobra da in nas la turatii joase.Bransamentul l-am facut pe conducta de retur de la motor spre cadru iar prinderea am facut-o in partea de jos pe cilindru cu un tampn de cauciuc iar sus de sistemul de prindere al rezervorului cu o clema elastica. Cu jiglerele am muncit de mi-a venit rau am avut un client care vroia mobra pt drum lung si nu avea nevoie de "zvac" era un mobrist linistit si am lucrat pe carburatorul lui am facut un set de jiglere pe care le-am montat si demontat de 12 ori concomitent ci majorarea lor treptata pana am reusit sa obtin un regim optim de functionare la temperatura de lucru a motorului . Exista si un dezavantaj ca mobra nu merge bine pana nu se incalzeste dar la drum are un regim ffff economic. Morba omului cu filtru normal si fara site in toba la vit de 120Km/H consuma 3,4L/100 KM fara bagaj si pasager. Dupa ce am nimerit jiglerele am mai facut un set si pt mine si le-am calibrat pe un vacumetru cu coloana de mercur special pt asa ceva. Dezavantajul la mine care aveam K&N era ca-mi papa repede bujia avand un amestec fff sarac mergea mai cald motorul de aia am compensat cu radiatorul pt ulei. Oricum Motorul de XT 600 este super echilibrat si bine gandit si nu recomand sa se fac nici un fel de modificari doar sa fie bine reglat din toate punctele de vedere. Cam asta ar fi .Maxima Sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...