alexxx Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Mi'am intrebat un amic sofer daca ii plac motocicletele.Raspuns a venit imediat si fara ezitare :"DA!". De ce nu iti iei si tu? l'am mai intrebat.Raspunsul a venit la fel: "Mi'e frica!" Sa fim seriosi, cand alegem sa ne luam motocicleta e clar ca nu siguranta e prima la care ne gandim. Cunosc tipi cu vitezane care n'au avut nici macar un accident, cunosc tipi cu choppere care s'au tavalit la greu ... statisticile postate de Demo sunt foarte interesante si ar trebui sa ne puna pe ganduri. Totusi, decat sa caut sa ma incadrez la una din categoriile accidentelor in functie de genul motocicletei inainte de a alege una, prefer sa ma gandesc pe care gen m'as simti mai bine. P.S.: inca nu s'a fabricat "cea mai sigura" motocicleta din lume A fost Irascibil ??? Si a fost bine. Un prieten motociclist mi-a spus altceva: ii este putin frica atunci cand iese cu motoru, dar este exact frica cel tine atent ! Si avea dreptate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 A fost Irascibil ??? Si a fost bine. Stiu. Am oscilat mult intre a scrie ceea ce gandeam cu adevarat si ceea ce am postat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 luam 3 motociclete: speed, enduro, chopper (fara derivatele lor) toate aceasi clasa 600 sa zicem si punem un incepator (acelasi) pe toate 3 sa mearga o sa obs la speed ca nu e obisnuit cu puterea motorului, frana fatza si ciclistica motcicletei, la enduro se pare cea mai manevrabila motocicleta, datorita pozitiei in sea,ghidon, amortizoarelor care au cursa lunga si nu te vor respinge din orice gripicica gata sa te arunce, chopperele sunt intre speed si enduro, dar nu cele cu comenzi avansate care pana te obisnuiesti cu ele iti va lua un timp, tot la chopere trebe luat in considerare si tipul de ghidon, cele classice inaltate sunt jalnice in curbe in extrema cealalta sunt cele care se apropie de ghidoanele drepte cum se spunea si mai sus conteaza omul care se suie pe motocicleta...poti sa-i dai si busa unui om care gandeste si stie unde sa se opresca dupa ce te sui pe un motor nu baga mana in gaz inainte de a testa reactia motorului la o frana brusca, sau viraje bruste, invata-te cu el apoi treptat incerca sa-l explorezi, nu dintr-o data pe o roata sau viteze up 140 pt ca nicodata nu vei stii cum reactioneza motorul la o manevra brusca la acesta viteza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Poison Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 io doar imi aduc aminte cu durere in suflet de cei pieriti dintre noi anul trecut, si au fost multi , foarte multi din nefericire. Din accidentele mortale sau foarte grave am observat anul trecut (se prea poate sa fie o parere) ca in aproximativ 90 % din accidente au fost implicate motocliclete de viteza (inclusiv naked) , restu de 10 procente fiind impartite intre cele enduro / chopper . Imi aduc aminte ca doar unul dintre cei trecuti in nefiinta anul trecut calarea un chopper... si asta ca avea casca nelegata si a dat cu capul de un bolovan pe un drum de tara, in timpul cazaturii. Tot din aceasta cauza inca nu ma simt pregatit sa trec pe un motor de viteza , pentru ca stiu ca una din principalele cauze ale accidentelor mortale este viteza (nu neaparat a producerii acestora.. ci viteza este cea care face diferenta intre os rupt si morga) . Si da, am condus de 2 ori motoare de viteza un 600 si un 750 parca, ambele mi-au dozat adrenalina la maxim, mi-au placut la nebunie, dar deocamdata tot ce ma opreste sa trec pe vitezane este acea statistica pe care o am in cap de anul trecut . Si ma stiu pe mine, care i-as da daca motoru poate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 14, 2007 Share Postat Martie 14, 2007 Poate sunt eu mai aiurea, dar la mine a fost caz concret: aveam o toba mai "sport", si fara site si sparta la ETZ 250. Cand i-am luat toba originala, noua, efectiv am inceput sa o conduc altfel... doar din cauza zgomotului scos de motocicleta. Tu ai facut acolo ceva ce nu trebuia facut. Motorul in 2T are alt fel de tobe ca cel in 4T. Spargind tobele i-ai luat din putere. Nu mai dau alte explicatii ca o sa fiu off-topic. Fiecare e liber sa conduca orice moto poate si ii place, atit timp cit isi cunoaste limitele. Atit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ravenshield Postat Martie 15, 2007 Share Postat Martie 15, 2007 Unii zic ca iti alegi motocicleta dupa gustul personal! Eu am decis ca vreau o motocicleta apoi am rascolit forumul dupa informatii si am aflat ca cea mai "sigura" este cruiserul si ca nu e cazul sa-mi iau una mai mare de 600! Deci am ce se vede! Exact aceste informatii le cautam! Daca aflam ca cea mai sigura era un sport-touring aveam de aia! [...sau ar fi fost tot asta? ] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.