Smeagol Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Salut Urmind sfatul lui robi biker ma adresez voua cu rugamintea unui sfat in legatura cu motoru asta. Eu vreau sa imi cumpar acum cit de repede o jucarie din asta, model 2000 cu 8.000 km la bord, arata si se comporta bine din cite am inteles. Acum am nevoie de un sfat sincer de la cine cunoaste sau a auzit si el, cum e motorul asta, cum merge, cum te descurci cu el, cam ce probleme poate sa faca, cit te costa intretinerea, la ce trebuie sa ai grija, etc stuff like this. Teoretic sunt inca incepator, am carnet de 1 an si am avut un nipru custom de 300 kg pina in iarna anului trecut. Am mai condus si inainte dar tot incepator ma consider. Am vazut ca si motorul asta e destul de greu 240 kg. Astept cit mai multe sfaturi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Ok... copiaza mototciletele Indian din anii 40 insa vine cu calitatea kawasaki. Dupa parerea mea este cam tras de par... tre sa fii cu adevarata excentric ca sa mergi pe el. Tehnic este identic cu Vulcan Classic ... difera tobele. Asta are o toba Drifter. ... de unde si numele. Eu am asa ceva pe motorul meu.. se aude frumos. In rest.... motorul e de recomandat. Nu stiu ce vrei sa stii despre el. La choppere... totul sta in look. Te uiti la el..... si l-ai luat... nu faci curse... alea, alea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Aloha Smeagol Mie imi place modelul asta la nebunie! E fiabil shi se comporta bine la drum. Am avut ocazia sa calaresc shi m-a impresionat placut. Daca este neforjat nu ai la ce cheltuieli sa te ashteptzi. Ulei de calitate shi la fiecare sfarshit de sezon un service la mecanici de specialitate(controale, reglaje , etc...). Daca intri in el cu shurubelnitza shi improvizezi...ai pus-o!(japoneza) Doi la mana, este un motor care se preteaza la customizari bestiale! Daca o iei trage un vopsit adevarat ! Chiar daca pare greoi este mai lejer de manevrat in inghesuiala din orash shi viteze mici decat Intruderul de 1500 ...cred ca e mai scurt, sau habar n-am dece. Se apleaca bine in curbe pt ca centrul de greutate e tare jos. Atentzie la ambreiaj pt ca e nasol de reglat...daca e cool totul e k! Ca gerutate eu tzineam minte ca sare de 300, dar s-ar putea sa ma inshel! Oricum e o bestie frumoasa. Consum de benzina....este...shi fortza slabutz... dar de ajuns ca sa nu-i duci lipsa. Oricum e cruiser nu sport! Drifterul sau itzi place mult sau tzi se pare urat de bolunzeshti...heheh...cam asta este! Sper ca te-am ajutat cat de putzin! Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat Iunie 30, 2004 Autor Share Postat Iunie 30, 2004 imi place de mor, mai ales modelul 2004, daca reusesc sa il i-au primu lucru care il fac e sa schimb scaunu pe unu solo, de ala misto pe arcuri pa la indianuri sau ceva in genul modelului 2004. customizari bestiale ? la ce te referi ca m-ai facut al dracului de curios nipru vechi ce l-am avut a suferit saracu enorm, taiat cadru si lungit, facut pe hardtail, roata mare pe spate, ghidon alungit mult, scaun tip fotoliu solo imens de la roate din spate pina in rezervor lacrima, carburatoare mikuni, tobe esapamanent custom din inox, suna bestial, stiau vecini cu 10 minute inainte ca vin acasa, era in plan si furca alungita dar l-am vindut. am muncit mai mult pe el de cit m-am dat, poate din cauza asta l-am si vindut. asta e cu astea rusesti, tre sa tot bibilesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 custom la Drifter? Aaaaaaaaa....pt ca e cadrul de asha natura sa incapa modificari cool ( shaua potzi sa o lashi cat de jos vrei...pana sa ajungi la hard tail...etc) Saua motorului din poza shi portbagajul ala cred ca ar zbura in 5 secunde daca motorul ar fi al meu ... le vinzi shi mai pui un leu shi iei ceva adevarat. Fa rost de nishte poze vechi cu Indian-uri shi gaseshti o sursa tare de inspiratzie! Piese gaseshti pt custom...da pretzurile sunt uiuuuuuuuuiuu de piperate. Da asta e cu timpul , azi iei o oglinda , maine cromezi camashile la furci, ...etc... P.S. Shcoala Niprului e cea mai tare shcoala de custom! Itzi invatza inima cu taiatul in carne vie! Eu inca mai am Niepricul meu shi nu o sa-l vind veci!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 9, 2004 Share Postat Iulie 9, 2004 Motorul e comun mai multor modele,are 56cai,consumul n-ar trebui sa treaca de 5l% afara si 7% in oras.Dai ulei bun si filtru la fiecare schimb.Fuge 160-170km/h dar nu-ti recomand.... Probleme?hmmm....daca-l tratezi cu respect,nu ai probleme....lanturile de distributie fac zgomot dupa 30.000km dar nu e o problema f mare. Merita. Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iulie 9, 2004 Share Postat Iulie 9, 2004 Ce zgomot face lantul de distributie? EU am un zgomot metalic cind decelerez (parca loveste ceva intr-o carcasa de metal). Am suspectyat toba... dar acu ma mai gindesc. Ce inseamna asta... ca tre schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 9, 2004 Share Postat Iulie 9, 2004 Lantzul de distributzie! Nu se aude un harshait in relanti?(slab dar detectabil?) Trebuie sa reglezi lantzul... la harley e un shurub care intinde lantzul(ridica intinzatorul de labntz) , nu shtiu cum e la vulcan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 9, 2004 Share Postat Iulie 9, 2004 ...am uitat!... desfaci capacul de la lantz shi vezi daca trebuie schimbat lantzul...dar sunt slabe shanse! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 11, 2004 Share Postat Iulie 11, 2004 Nu sunt mecanic,dar dupa ce mi-sa spus,sunt 2 lanturi de distributie,nu ai acces la ele decat daca desfaci aproape tot motorul. Lanturile eu un sistem de intindere automat,cu clichet,n-ai ce regla la el,cand se duc lanturile,o sa sesizezi usor pt ca iti da peste cap distributia. La mine se aude la ralanti ,de parca am pietre in carter....heheheh,cica n-are nimik,merge si asa,tre sa tina pana pe la 50-60miikm. Eu am sa fac schimbul de ulei si am sa pun ulei mai gros( 15w-50 synthetic). Blackrider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iulie 11, 2004 Share Postat Iulie 11, 2004 mai.. la relanti nu e nici un zgomot. ba... parca bate un tachet... da aia nu e probl. Zgomotul se aude cind trec pe drum denivelat iar motorul nu e in sarcina..... ma tot chinui sa vad de unde e... dar nu reusesc. E puternic... de parca bate ceva intr-o cutie goala de metal. (lantul de distributie nu sta in ulei?) Nu are nici o alta problema motorul.... Am mai observat la drum ca atunci cind decelerez brusc si se mai zguduie motocicleta... se aude. ... Tot oscilez.... sa fie lantul... sau toba... Am inteles si eu ca la distributie nu exista reglaj manual... dar o sa ma uit in carte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 12, 2004 Share Postat Iulie 12, 2004 Da,cu lantul am si eu probleme,adica si daca e intins si daca e mai moale,loveste in aparatoarea lui,cand decelerez si trec peste gropi.N-am ce-i face,eu l-am facut moale dupa cum scrie in carte :2,5-3cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 Sa inteleg ca nu e problema? Asa e viata si sa accept ideea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 Pai nu bate tot timpul,acu l-am intins cat scrie la carte,asa ramane,tu fa cum crezi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 Da, nu bate tot timpul... numai cind decelerez si trec peste gropi... Nu reusesc sa-mi dau seama unde bate.... dar daca zici ca e la fel la tine... inseamna ca e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Smeagol Postat August 13, 2004 Autor Share Postat August 13, 2004 oameni, multumesc frumos adevarul e ca orice ar fi si ar zice unii tot chopperisti sunt cei mai apropiati si mai de treaba oameni ramanetzi tot asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 13, 2004 Share Postat August 13, 2004 Nu stiu de unde ar putea fi zgomotul dar din experienta unora din america, care tot asa aud tot felul de zgomote la motor, am aflat ca se poate rezolva prin scoaterea filtrelor din toba. Astfel zgomotul produs de toba va acoperi orice alt zgomot suspect sau nu. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
15xxx Postat August 13, 2004 Share Postat August 13, 2004 A mea e si cu filtre zgomotoasa.... daca le scot ramin singur in cartier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat August 13, 2004 Share Postat August 13, 2004 A mea e si cu filtre zgomotoasa.... daca le scot ramin singur in cartier. Da, dar nu mai auzi zgomote, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.