Sari la conținut

Sfat Sincer Ca Intre Chopperisti !


Smeagol
 Share

Postări Recomandate

Salut

Urmind sfatul lui robi biker ma adresez voua cu rugamintea unui sfat in legatura cu motoru asta.

Eu vreau sa imi cumpar acum cit de repede o jucarie din asta, model 2000 cu 8.000 km la bord, arata si se comporta bine din cite am inteles.

Acum am nevoie de un sfat sincer de la cine cunoaste sau a auzit si el, cum e motorul asta, cum merge, cum te descurci cu el, cam ce probleme poate sa faca, cit te costa intretinerea, la ce trebuie sa ai grija, etc stuff like this.

Teoretic sunt inca incepator, am carnet de 1 an si am avut un nipru custom de 300 kg pina in iarna anului trecut.

Am mai condus si inainte dar tot incepator ma consider.

Am vazut ca si motorul asta e destul de greu 240 kg.

Astept cit mai multe sfaturi.

Multumesc

post-24-1088586849_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok... copiaza mototciletele Indian din anii 40 insa vine cu calitatea kawasaki.

Dupa parerea mea este cam tras de par... tre sa fii cu adevarata excentric ca sa mergi pe el.

Tehnic este identic cu Vulcan Classic ... difera tobele. Asta are o toba Drifter. ... de unde si numele. Eu am asa ceva pe motorul meu.. se aude frumos.

 

In rest.... motorul e de recomandat. Nu stiu ce vrei sa stii despre el. La choppere... totul sta in look. Te uiti la el..... si l-ai luat... nu faci curse... alea, alea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aloha Smeagol

 

Mie imi place modelul asta la nebunie! E fiabil shi se comporta bine la drum. Am avut ocazia sa calaresc shi m-a impresionat placut.

Daca este neforjat nu ai la ce cheltuieli sa te ashteptzi. Ulei de calitate shi la fiecare sfarshit de sezon un service la mecanici de specialitate(controale, reglaje , etc...). Daca intri in el cu shurubelnitza shi improvizezi...ai pus-o!(japoneza)

Doi la mana, este un motor care se preteaza la customizari bestiale!

Daca o iei trage un vopsit adevarat :baubau: !