Sari la conținut

Cum Se Dau Kilogramele Jos...


GSK
 Share

Postări Recomandate

salut,

 

m-a apucat durerea de cap cand am aflat cate kg are o honda RS 250. nici mai mult nici mai putin de 100 de kg. mobra mea are 134 si de aceea m-am hotarat eu sa scap de 10 kg (minim!!)

am un plan f bine pus la punct, bine..ce sa spun despre el.. acest plan nu cuprinde scarite reising de 300 de euro si jante din aliaje usoare, ci este un plan pt persoane cu bugete modeste.

 

pt inceput, am renuntat la locul pasagerului. am renuntat astfel la scaritele din spate, suruburule care le sustineau plus o gramade de fiare care nu aveau nici un rost. dupa aprox o ora de munca am reusit sa dau jos 2 KG!!!! il invit pe prietenul meu parly, sa-si dea cu parerea, el care spunea ca nu am cum sa dau jos nici macar 5, 6 kg!!

o sa pun si poze.

 

 

ziua 1. - 2000 de grame! :crack:

(unde am putut, am inlocuit suruburile cu soricei sau bride, nu stiu cum se numesc exact)

 

in zilele urmatoare urmeaza sa dau gauri in scarite, manete..si mai tot ce prind pe acolo prin fata blocului :kick:

post-2939-1175025332_thumb.jpg

post-2939-1175025375_thumb.jpg

post-2939-1175025395_thumb.jpg

post-2939-1175025417_thumb.jpg

post-2939-1175025482_thumb.jpg

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 56
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incearca sa scapi de tot ce nu iti trebe. Honda rs 250 e motocicleta de circuit, deci presupun ca si tu vrei sa te dai tot pe pista. Scapa de faruri, stopuri, semnale, cricuri(cel putin cel central daca ai), bord, comenzi de ghidon. Tobe usoare presupun ca ai pus(daca tot faci tobe din carbon). Camerele de expansiune fa-le din materiale mai usoare. Daca tot te dai pe circuit poti sa dai jos si saua ta si pui un burete subtire cu ceva material antiderapant. Suruburile care nu tin chestii vitale le dai jos si dai o gaura prin ele(obtii cateva grame dar se aduna), bridele pot sa se rupa destul de usor si nu cred ca vrei sa ramai cu cateva piese lipsa. Daca ai ceva bani merita sa iti faci carene de circuit si pastrezi cat de cat aerodinamica initiala, si daca tot le faci le poti face mai usoare. Multe piese le poti usura gaurindule la fel ca suruburile(scatite, manetele de frana si ambreiaj). Cam astea imi vin in cap momentan. Sau poti sa o pastrezi originala ca e o motocicleta clasica si frumoasa.

LE: Acum am vazut ca ai deja de gand sa gauresti scaritele si manetele.

Editat de Giz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-am pus e hartie cam tot ce imi trebuie pt a-mi modifica tobele (rezonatoarele + finalele) si ma costa cam 6-700 ron (inoxul + sudura). e cam mult deocamdata.

 

oricum codita, la final va arata intr-un mare fel!

una peste alta, nu vreau sa-i modific nimic din asptectul ei original! ii voi pastra aerul de old-timer :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

una peste alta, nu vreau sa-i modific nimic din asptectul ei original! ii voi pastra aerul de old-timer :kick:

 

Nici nu stii cat ma bucur ca nu ai de gand sa macelaresti o motocicleta de tipul acesta. Rar mai vezi o motocicleta japoneza in 2T care seamana cu ceea ce a iesit din fabrica. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti scoate toate suruburile de metal si le poti inlocui cu suruburide dural eloxat....ma castigi si acolo....baterie mai micc(usoara) ca nu mai ai consumatori multi......ghidoane din aluminiu....cumparate sau facute ca nu e foarte freu...carene schimbate......seaua scoasa...rezrevoarele de la frane...scoase si inlocuite cu furtune grosute in diametrul interior cu dop in cap sa nu iasa lichidul..ca nu iti trebuie mult lichid in pahare.....si cam atat imi trece prin cap acum..daca imi mai aduc aminte ceva iti scriu

:crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit seturi suruburi din titan in u.k. cu preturi incepand de la 290 lire (50 suruburi) pana la 500 L..:crack:))

as treb sa fiu nebun sa bag asemenea bani in ea...

 

oricum, pt doritori:

http://thetuningworks.com/shop/index.php?c...9f2a492cfc295ff

 

ps:..cu rezervoarele pt lichid de frana, nu stiu ce sa zic. ma mai documentez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua a 2-a:

 

astazi nu am mai cantarit piesele care atarna greu in balanta, ci pe cele care au in jurul a 100 de grame..

in primul rand am dat jos cam tot ce se afla sub locul pasagerului: o bara de fier care avea rol de protectie a carenei dar si de sustinere a semnalelor, stopului etc. toate acestea din urma se vor prinde de un suport ce va fi confectionat din fibra de sticla. (plus aripa spate pe care sper sa o fac din carbon)

dupa asta m-am apucat sa dau jos scaritele si manetele.

pt maine mi-am propus sa ma ocup de bord si poate chiar si de ghidoane.

in pozele ce urmeaza veti vedea codita, asa cum va arata ea. in acest moment ii lipseste capacul care va veni in locul seii pasagerului si capacul din locul seii pilotului. (ambele din fibra )

scaritele si toate manetele si pedalele le voi gauri. imi este putin frica la scarite sa nu le gauresc asa de bine incat sa nu imi mai poata sustine greutatea. (un avantaj il reprezinta si cele 50 de kg ale mele :crack: )

si acum pozele:

 

PS: scarita are 380 gr iar maneta 85. sunt tare curios cat reusesc sa iau din ele si mai sunt curios cat cantaresc niste scarite racing de 300 de euro...

post-2939-1175107899_thumb.jpg

post-2939-1175107932_thumb.jpg

post-2939-1175108029_thumb.jpg

post-2939-1175108137_thumb.jpg

post-2939-1175108185_thumb.jpg

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.........adevarul ca la cele 50kg despre care ne zici ca ai, nu prea mai este nimic de dat jos, de aceea iti sugerez sa mergi dezbracat pe motor, adica in slip si un batic pe cap... :crack: .....hai ca am glumit! bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ziua 3:

z 3 e mai saraca in poze. nu le-am luat acasa, o sa le pun maine.

 

azi m-am ocupat de bord. sub carena de la far se gaseau aceleasi fiare fara rost. rolul lor era sa sustina farul, semnalele, tahometrele etc.

bine si acum realizez ca mai au un rol (ca si cele de pe codita): acela de protejare a carenei. la prima cazatura o sa fac praf carenele asta e aporape clar... ma descurc eu..

am scos ceasul care imi arata viteza, oricum era nefolositor, nu ma uitam la el niciodata. ma uit doar la turatie, ca sa stiu unde schimb. in locul lui imi voi pune un f frumos cronometru digital, f folositor pe amkart.

am ramas in urma cu cantaritul pieselor date jos, dar ma ocup si de asta in we.

sper/cred ca am depasit bariera de 5 kg!

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-am facut rost de vreo cateva inlocuitoare pt. suruburi de carene din plastic, dar nu prea cred ca o sa tina carenele alea ale tale la cat sunt de grele :crack:

 

apropo, dar mie de ce nu mi-ai zis ca ai inceput?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grele asa ar mai fi cadrul , furca , jantele si nu in ultimul rand motorul si cutia . Daca scapi si de alea ai facut o mobra ca un fulg :crack: :kick:

 

Mult succes in continuare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parly, lasa-ma pe mine sa moderez acest topic.

pe ignoranti..ignora-i..

 

daca puneam topicul pe rgv.co.uk nu se trezea nimeni vorbind pe langa subiect ca sa stranga posturi, dar nu trebuie sa uiti in ce tara este gazduit forumul asta...

bine, trebuie sa recunosc ca mai primesc si raspunsuri pertinente.

 

eu am scris topicul pt a-mi impartasi experienta cu altii. poate in viitorul apropiat vor fi mai multi pasionati de fenomenul competitional, nu doar de achizitionarea de mobre pt a impresiona blondele de le magheru.

 

 

succese nebanuite domnii mei.

Editat de GSK
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar crezi ca pilotezi atat de bine incat sa conteze 5 kg in plus sau in minus?

 

nu, tocmai de asta le da jos

 

 

Deci le da jos degeaba cum am banuit ...

 

parly, lasa-ma pe mine sa moderez acest topic.

pe ignoranti..ignora-i..

 

daca puneam topicul pe rgv.co.uk nu se trezea nimeni vorbind pe langa subiect ca sa stranga posturi, dar nu trebuie sa uiti in ce tara este gazduit forumul asta...

bine, trebuie sa recunosc ca mai primesc si raspunsuri pertinente.

 

eu am scris topicul pt a-mi impartasi experienta cu altii. poate in viitorul apropiat vor fi mai multi pasionati de fenomenul competitional, nu doar de achizitionarea de mobre pt a impresiona blondele de le magheru.

succese nebanuite domnii mei.

 

 

Pai du'te coae pe iuchei si lasa'ne cu vrajeala ieftina

Ti'am pus o intrebare pertinenta, zic eu : esti asa bun incat sa conteze alea 5 kg?

Iar daca esti asa de pasionat de "fenomen" ia'ti'o frate p'aia de 100 kile

Nu uita pe ce forum ai postat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...