pepsi Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Am o micuta problema la etz, cum franez mai des pe fata blocheaza roata, dupa o vreme iar se deblocheaza, dar pana atunci abea trage. Azi am aerisit frana, si la fel, ce as putea face? sa ii schimb placutele? (nu par uzate), garnitura de la pistonas? nici aia nu e rupta si nu pare deteriorata. As desface etrierul dar inca nu am desfacut-o pana acuma si nu vreau sa o stric si mai bine, asa ca astept ceva sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crz-one Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 eu zic ca e imbacsit si trebuie curat (etrier + pistonas) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru1771 Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 eu zic ca e imbacsit si trebuie curat (etrier + pistonas) da asta e daca nu revin pistonasele de la etrier trb curatate,ce grosime au placutele de frana?schimba primadata numa lichidul daca nic asa nu merge trb desfacut etrierul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 sa fie imbacsit e simplu.... mai rau e cand e mancat cromul de pe pistonase. si sunt pori...acestia nu-l lasa sa circule usor.... tre desfacut...lichidul nu te ajuta cu nimik... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 da asta e daca nu revin pistonasele de la etrier trb curatate,ce grosime au placutele de frana?schimba primadata numa lichidul daca nic asa nu merge trb desfacut etrierul. au vreo 7 mm grosime, cum am zis nu pare uzat, lichidul o schimb cu ceva mai bun, dot4, daca nici asa nu mere cred ca o sa fiu nevoit sa o desfac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 (editat) au vreo 7 mm grosime, cum am zis nu pare uzat, lichidul o schimb cu ceva mai bun, dot4, daca nici asa nu mere cred ca o sa fiu nevoit sa o desfac este posibil sa nu trebuiasca sa scoti pistonasul de tot. Il scoti doar pana aproape sa iasa si il cureti usor ori cu o carpa ori, daca se poate, cu lemn de brad. (sa nu dai cu nimic abraziv sau dur pe pistonas sau pe camasa ca le strici). Pana nu scoti pistonasul afara nu ai cum sa vezi ce are garnitura (in principiu daca nu umezeste este ok, dar daca pistonasul este murdar, in curand o sa strice si garnitura). Este posibil ca si placutele uzate sa afecteze in cazul in care sunt prea subtiri iar pistonasul trebuie sa iasa prea mult afara. Editat Martie 29, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 cum am zis, nu e umeda etrierul (ma gandesc ca nu scapa lichid garnitura) oricum , in weekend desfac etrierul. PS: pistonasul cum se scoate? pompand lichid pana iasa de tot? ms pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.