Sari la conținut

Mz Riders


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

in 12 ani de karting, preparat motoare, service rapid intre curse si alte cele nimeni nu mi-o zis sa nu scot bujia la cald.

ce ma surprinde e ca nici macar tu, numa' aici pe net...

 

 

pai sa nu te arzi la degete de aceia nu se scoate bujia la cald...

dupa 12 ani de carting si preparat motoare,service rapid am sa fac eu o cerere sa imi explici si mie tainele mecanici!

si borala aia de ulei din cutia ta dupa ce l-am facut eu e intradevar vina mea ca doar eu am intins lantul la maxim pana pusca sa forteze axul si pinionul ala de 18....si semeringul ala saracul sa simtit bine tensionat...bravo!

 

ma bucur ca tudor mia atras atentia si mia zis ca lantul trebuie sa aibe un joc de 20 de mm :)

 

uite asa se descopera secretul mz-ului!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 474
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

in 12 ani de karting, preparat motoare, service rapid intre curse si alte cele nimeni nu mi-o zis sa nu scot bujia la cald.

ce ma surprinde e ca nici macar tu, numa' aici pe net...

 

 

pai sa nu te arzi la degete de aceia nu se scoate bujia la cald...

dupa 12 ani de carting si preparat motoare,service rapid am sa fac eu o cerere sa imi explici si mie tainele mecanici!

si borala aia de ulei din cutia ta dupa ce l-am facut eu e intradevar vina mea ca doar eu am intins lantul la maxim pana pusca sa forteze axul si pinionul ala de 18....si semeringul ala saracul sa simtit bine tensionat...bravo!

 

ma bucur ca tudor mia atras atentia si mia zis ca lantul trebuie sa aibe un joc de 20 de mm :)

 

uite asa se descopera secretul mz-ului!

nu stiu sigur ce tii mortis sa arati.

nu l-am intins asa tare, joc 2cm a avut cam mereu, si acuma cateva zile am schimbat semeringu ala, rulmentu era perfect ok(nici bob de joc), semeringu piscat cu surubelita... :-?? patesti... si imi curgea de cu mult inainte sa si ating eu lantu, iar prima oara l-ai intins tu.

serios, ce dracu incerci sa faci... musai ti sa-mi cauti nod in papura? hai ca-ti zic eu... am trecut pe rosu la uzina electrica catre sala sporturilor... am rupt 2 oglinzi de masini, intentionat, m-am dus cu 90 de fabricii de bere in sus(si cu 100 cred, da cu 90 de obicei).

mai vrei? am inca o tura de pe dubita...

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vrut sa demonstrez ca pur si simplu ti-ai batut joc de etz-ul tau,nu e vina mea si nici al lui ocsi ca tu nu esti capabil sa ingrijesti un motor! doar saritul in sus ca nu mere asa si asa!cam cu astea ar fi terminata istoria mz-ului tau!pacat de investitia ce o ai bagat in ea! :blink:

 

asfalt uscat! :)

 

mai am poza cu etz-ul tau cand o ai cumparat-o ! daca o compari cu ce ai acuma tie ti se face rau!pacat de mz-ul ala!

Editat de lakopeter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cine dracu esti tu sa iti permiti sa ma judeci?

chiar mi-am ingrijit motoru', si am oamenii cu care ma dau pot sa confirme asta... tehnic mereu, estetic mai putin.

si tu esti ingrul lui pazitor sau ce te apuca?

peter, vara trecuta am facut in medie 100km pe zi. ma dau, mult, si un motor cu care se merge mult, si zilnic, nu poate arata impecabil. da arata bine, stii unde stau, uita-te, e in fata. de mz m-am folosit cu nadejde, am batut tara, mi-am rezolvat toate treburile prin oras, am mers incet, am mers normal, am mers si tare uneori, si orice poti spune despre el da numa ca nu l-am ingrijit nu.

ai stat tu langa mine, mai (cuvant urat), sa vezi ce si cum i fac? te roade-n poponeata sa arati ceva rau, orice-ar fi ceva-u ala?

tu erai cu traducerile... zi: middle age crissis!

frustrari altundeva, aici mz-uri.

Editat de macicasan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai Macicasan, cam te tii de scandaluri! Ce barbat ii fi si tu? Parerea mea este ca daca ai avea cojones ai vorbi fata in fata cu Laco sau cu cine ai probleme. Subliniez ai vorbi nu altceva. Nu promovez violenta. Poate la tastatura inspiratia iti vine mai usor. Eu nu te cunosc si nu as vrea sa te cunosc nici sa comentez prostiile tale! Tin minte ca am mai scris odata ceva pe forumul asta legat de posturile tale si nu imi face placere sa scriu aci. Era legat de faptul ca Eci ti-a stricat motorul sau cutia de viteza sau dracu mai stie ce la ETZ. Atunci m-am mirat ca un incepator ca tine isi permite aiuria sa arunce cu rahat intr-un om mai in varsta si cu asa o experienta(credeam ca te monteaza cineva). Acuma vad ca tu faci chestia asta cu toti care iti lucreaza la motor!(sa ai grija sa nu te demonteze careva dintre ei!) Parca la inceput il venerai pe Laco acuma....?? In fine daca o ti tot asa poate o sa ajungi cel mai mare mecanic de ETZ din sud-estul Europei.

 

Dan Morar Transilvania Bikers

Editat de MOD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si inca il venerez pe lako, a facut o treaba bestiala in motoru' meu.

cearta o a inceput el, deci el ar fi trebuit sa-mi expuna problema fata-n fata intai, nu?

oricum, parerea mea despre parerea ta despre... stiti voi... nu te vara unde nu-ti fierbe oala.

domnu peter considera ca din cauza ca nu-mi intretin estetic sufiecient motoru' se strica mereu...

el nu ia in calcul ca am trecut de 10.000km de la ultima reparatie, sau ca ma folosesc de el zi de zi, mult!

irelevant... vazui azi un baghira, e tare mic da' suna bestial.

o sa caut un test comparativ, era pe undeva, despre baghira vs restu' endurourilor de 600 & 660cc.

cinste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

Am o mica problema cu etz-ul. De ceva vreme incoace nu-mi mai incarca. Am mai mers asa cu el dar acum deja mi se cam termina bateria nu mai pot. Deoarece in ultimul timp mi-a facut figuri, cand porneam faza lunga, dadea sa moara motorul, inclin sa cred ca e o problema de contact pe undeva. Eu nu prea ma pricep la instalatii electrice, poate cineva sa ma ajute? eu in principiu is liber dupamasa, iar daca se ofera cine-va il ajut si eu, numa ca de unu singur nu prea m-as baga.vin eu cu motorul la cel ce doreste sa ma ajute. Si contra cost bineinteles, dar nu f scump, ca-s student. :makeout:

Astept oferte ca m-am saturat sa merg pe jos......

 

:P

post-10567-1178572282_thumb.jpgpost-10567-1178572304_thumb.jpg 2 poze inainte facute in sambata inante de 1 mai.

Sper sa-l fac cat mai repede.

 

Salut Andrei.

Problema cu incarcarea poate aparea de la mai multe , nu numai de contact.

Si eu ma lupt cu aceasi problema de ceva vreme.Am fost pe la "priceputi" care au stabilit ca rotorul de la alternator este problemna,dar pe parcurs i-si mai revenea si nu eram sigur ca nu e doar o problema de fir intrerupt.

Asta din cauza micilor cazaturi , ptr ca inainte de ele nu aveam problema asta.

Cand a cedat de tot m-am hotarat sa vad care e treaba , dupa lungi cautari de documentatie si chinueala la motor

am ajuns la concluzia ca chiar rotorul este dus (posibil sa rupt un fir din bobina).

Daca poti sa-l desfaci de pe motor ia un aparat de masura si vezi rezistenta celor doua inele pe care aluneca carbunii.

Trebuie sa fie de aproximativ 4,2 omi.

In cazul in care e bun trebuie sa cauti problema la piesele electrice de sub scaun ; regulator de tensiune , puntea redresoare ,releu si firele care le leaga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alternatorul de etz....! de ce nu incarca ?

 

prima data se verifica conexiunile periilor.periile nu trebuie sa fie blocate sau sa fie mai mici de 7 mm (la 7mm se arunca)

se verifica conexiunile de la cele 3 faze care ies din alternator.se verifica excitatia.daca toate sant ok se trece la puntea de diode ,si la releu . ar fi mult de scris dar azi dau cateva indicii pt alternator. la etz se indeparteaza periile care sant prinse in 2 suruburi,se indeparteaza ruptorul (adica chestia aceea excentrica)care e prins cu un surub de m8. acel excentric are un stift ce va ajuta la remontare.acum se indeparteaza statorul,binenteles dupa ce sau deconectat conductorii.statorul e prins in 3 suruburi.dupa indepartare se vizualizeaza sa nu aiba urme de frecare la miez.daca nu are e ok! se ia o lampa de control pe 220 v si cu un bec de minim 60w e bun unul de 100w se leaga in serie masa statorului si fazele pe rand.daca nu se aprinde becul si nu sfaraie vreo bobina e ok!daca becul are tendinta de a se aprinde atunci statorul e varza....asta e simplu si relevant! aparatele electronice dau erori si lampa de 12 volti la fel!intre faze se poate masura rezistenta dar nu e relevant la un ap electronic.(nu incercati acasa daca santeti nervos ca nu mere motorul si nu aveti cunostinte necesare!)deci cu asta sa verificat strapungerea intre miez si bobine la stator.la un ap de masura electronic rezistenta intre faze va fi de 0,7 sa zic! la fel va arata si daca conectezi aparatul intre rosu si negru pus pe rezistenta,poate nu 0,7 ohmi poate arata 0,4 ohmi. becul pe 220 e cel mai sigur(becul cu incandescenta)eu zic ca cu asta e ok statorul!despre rotor in episodul viitor!

 

topicul e vechi pt ANDREI.C nu mai are etz dar informatiile ce le voi da prin bine la cei ce citesc topicul si mai au etz.

dar prinde bine si neastamparatului baron al mz.ului.. :P

 

asfalt uscat !deci voi continua cu statorul..... :makeout: :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alternatorul de etz....! de ce nu incarca ?

 

prima data se verifica conexiunile periilor.periile nu trebuie sa fie blocate sau sa fie mai mici de 7 mm (la 7mm se arunca)

se verifica conexiunile de la cele 3 faze care ies din alternator.se verifica excitatia.daca toate sant ok se trece la puntea de diode ,si la releu . ar fi mult de scris dar azi dau cateva indicii pt alternator. la etz se indeparteaza periile care sant prinse in 2 suruburi,se indeparteaza ruptorul (adica chestia aceea excentrica)care e prins cu un surub de m8. acel excentric are un stift ce va ajuta la remontare.acum se indeparteaza statorul,binenteles dupa ce sau deconectat conductorii.statorul e prins in 3 suruburi.dupa indepartare se vizualizeaza sa nu aiba urme de frecare la miez.daca nu are e ok! se ia o lampa de control pe 220 v si cu un bec de minim 60w e bun unul de 100w se leaga in serie masa statorului si fazele pe rand.daca nu se aprinde becul si nu sfaraie vreo bobina e ok!daca becul are tendinta de a se aprinde atunci statorul e varza....asta e simplu si relevant! aparatele electronice dau erori si lampa de 12 volti la fel!intre faze se poate masura rezistenta dar nu e relevant la un ap electronic.(nu incercati acasa daca santeti nervos ca nu mere motorul si nu aveti cunostinte necesare!)deci cu asta sa verificat strapungerea intre miez si bobine la stator.la un ap de masura electronic rezistenta intre faze va fi de 0,7 sa zic! la fel va arata si daca conectezi aparatul intre rosu si negru pus pe rezistenta,poate nu 0,7 ohmi poate arata 0,4 ohmi. becul pe 220 e cel mai sigur(becul cu incandescenta)eu zic ca cu asta e ok statorul!despre rotor in episodul viitor!

 

topicul e vechi pt ANDREI.C nu mai are etz dar informatiile ce le voi da prin bine la cei ce citesc topicul si mai au etz.

dar prinde bine si neastamparatului baron al mz.ului.. :makeout:

 

asfalt uscat !deci voi continua cu statorul..... :makeout: :crack:

:unsure: Foarte bine faci ! Nu vreau sa ajunga si topicul nostru topic de scandal si injurii...Baga mare mai departe cu date tehnice si informatii cu MZ , nu cu X sau Y.TUDORE, fa-mi si mie placerea si schimba subiectul si tu. Pt. chestii de genul asta dintre tine si Peter exista mess sau mobil, sa nu spurcam si topicul asta , ok?Respectele mele pt. voi ! Sa ne avem in pace, ca am ramas putini, prea putini { MZ-ridersi...} . :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:makeout: Foarte bine faci ! Nu vreau sa ajunga si topicul nostru topic de scandal si injurii...Baga mare mai departe cu date tehnice si informatii cu MZ , nu cu X sau Y.TUDORE, fa-mi si mie placerea si schimba subiectul si tu. Pt. chestii de genul asta dintre tine si Peter exista mess sau mobil, sa nu spurcam si topicul asta , ok?Respectele mele pt. voi ! Sa ne avem in pace, ca am ramas putini, prea putini { MZ-ridersi...} . :P

 

credema ca eu am toata bunavointa ,si cunostintele necesare,dar e binevenit si cate o divergenta sa aratam ca santem deschisi ca santem un fan club!nu un... .adica din paginile ce le-am scris acuma cateva zile a se citi doar indicatiile mecanice ce sant trecute, nu restul ca restul e zero....

daca fiecare am face ce sa promis in topicul asta ,nu cuvinte de lauda si etc am arata altfel . asta e si bune si rele .promit ca in timpul liber sa continui ce am inceput ! pa asfalt uscat!

 

 

:makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Andrei.

Problema cu incarcarea poate aparea de la mai multe , nu numai de contact.

Si eu ma lupt cu aceasi problema de ceva vreme.Am fost pe la "priceputi" care au stabilit ca rotorul de la alternator este problemna,dar pe parcurs i-si mai revenea si nu eram sigur ca nu e doar o problema de fir intrerupt.

Asta din cauza micilor cazaturi , ptr ca inainte de ele nu aveam problema asta.

Cand a cedat de tot m-am hotarat sa vad care e treaba , dupa lungi cautari de documentatie si chinueala la motor

am ajuns la concluzia ca chiar rotorul este dus (posibil sa rupt un fir din bobina).

Daca poti sa-l desfaci de pe motor ia un aparat de masura si vezi rezistenta celor doua inele pe care aluneca carbunii.

Trebuie sa fie de aproximativ 4,2 omi.

In cazul in care e bun trebuie sa cauti problema la piesele electrice de sub scaun ; regulator de tensiune , puntea redresoare ,releu si firele care le leaga

domle "denesu" :kali:

tot respectu,dar postul acesta e de anul trecut.eu personal l-am rezolvat cu incarcarea.dar de atunci "andrei_c" a scimbat etz-ul cu un honda transalp.

asfalt uscat. :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

poate sant of topic mz,dar totusi vreau sa postez cateva poze cu un etz de 250! proprietarul e din judetul ALBA!

un motor frumos si sunetul motorului impecabil!

 

 

 

airbrushul a fost facut de DACIAN ,la fel si designul de pe motorul mz ts al lui MIKI!

motocicleta lui DACIAN va fi o surpriza pt iubitorii de customuri si airbrushul de pe motorul lui va fi ceva nemaintalnit!

 

asfalt uscat ! scanteie la bujii !si arta! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve

nu e cumva motocicleta recent achizitionata de la un baiat din mures , ca imi pare tare cunoscuta ?

sa aiba noroc de ea si cat mai multi kilometri fara probleme

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
salve

nu e cumva motocicleta recent achizitionata de la un baiat din mures , ca imi pare tare cunoscuta ?

sa aiba noroc de ea si cat mai multi kilometri fara probleme

asfalt uscat

:rolleyes: ceva interesant de la nemti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e afisul de la mitingul ce se va organiza in germania PRO MZ,au un topic nemtii pe forum special pt asta sa nu se inchida fabrica sant mai multe cluburi de motociclete vechi si cel de mz,si muncitorii de la fabrica,etc.

 

 

nu stiu amanunte ,dar aflu!

 

 

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Malaezia e cam jumatate ca si Germania ca suprafata si o peninsula dicteaza in Europa ce se inchide si ce nu! :cheers:

 

nemtii cand faceau motoare malaezieni se bateau su arcurile...asta e au vandut mult orez si au cumparat ZSCHOPAU!

EU CRED CA TOT VA FI CUMPARATA DE CINEVA DN EUROPA SI VOR CONTINUA SA FACA CEVA IN MEDIU RESTRANS...

 

 

:rolleyes:

 

ASFALT USCAT!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Malaezia e cam jumatate ca si Germania ca suprafata si o peninsula dicteaza in Europa ce se inchide si ce nu! :laugh:

 

nemtii cand faceau motoare malaezieni se bateau su arcurile...asta e au vandut mult orez si au cumparat ZSCHOPAU!

EU CRED CA TOT VA FI CUMPARATA DE CINEVA DN EUROPA SI VOR CONTINUA SA FACA CEVA IN MEDIU RESTRANS...

 

 

:rolleyes:

 

ASFALT USCAT!

:lol: Cam greu..., si deocamdata fara perspective...Eu cred ca-l va inghiti un concern japonez.Banuiesc... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

""" Aceasta este situatia actuala:

 

-> Managementul nostru este sa vorbesc cu 6 diferite parti despre cumparare MZ

noastre locale si Ministerul Comertului este de control financiar-le pe toate în ceea ce priveste conceptul de fundal si a lor. """

 

 

 

 

 

 

 

 

omul asta are 11 mz-uri ,asta da pasionat...... :rolleyes: participa la expoziti,etc,e englez...normal ca doar acolo sant cei mai multi excentricii :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omul asta are 11 mz-uri ,asta da pasionat...... :rolleyes: participa la expoziti,etc,e englez...normal ca doar acolo sant cei mai multi excentricii :laugh:

Si la noi sunt multi excentrici, nici nu incape indoiala..., dar in domenii mult mai sofisticate...., numa nu in motoare de colectie sau ceva in domeniu.Totusi sunt si la noi cativa ...dar si aia se tin anonimi.. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Help me peter judas careva!! daca stiti. La etz la pinion fata (de la lant) este un semering sau cum se numeste. faza e ca imi curge ulei pe acolo si vreau sa-l schimb. am o ungere perfecta lalant dar oricum :blink:

intrebarea e : ce sa cer la vultur la magazin, dimensiune ceva imi puteti spune?? :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti merge la orice magazin care are semeringuri si sa ceri un semering de 25*35*7 .

 

 

care dintre voi ( mz-brothers ) vreti sa va logati la clubul din danemarca?ne-au pus pozele pe forumul lor,ne cer sa ne logam la ei,si sa le dam adresa sitului nostru,si multe alte poze de la noi.cine se inscrie?

Editat de lakopeter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti merge la orice magazin care are semeringuri si sa ceri un semering de 25*35*7 .

 

 

care dintre voi ( mz-brothers ) vreti sa va logati la clubul din danemarca?ne-au pus pozele pe forumul lor,ne cer sa ne logam la ei,si sa le dam adresa sitului nostru,si multe alte poze de la noi.cine se inscrie?

:grinbandit: Mie -mi ajunge pe unul singur, acolo putand dezvolta mult mai usor lucrurile, decat sa scriu si sa astept cine stie cat pana-mi raspund...Eu zic sa nu le dam adresa sitului nostru pana nu e terminat 100%. :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:grinbandit: Mie -mi ajunge pe unul singur, acolo putand dezvolta mult mai usor lucrurile, decat sa scriu si sa astept cine stie cat pana-mi raspund...Eu zic sa nu le dam adresa sitului nostru pana nu e terminat 100%. :blink:

 

 

eu am cont la 7 situri,l-as lua si pe asta dar profilul trebuie completat corect,deci nu pot! (lipsa mz) astep sa vad ce zic si ceilalti!

 

 

cine vrea sa participe dintre voi la mitingul pro mz sa completeze formularele astea si sa le trimita pana maine la adresa de pe formular!

 

 

 

 

 

mitingul e in germania in data de 4 oct 2008 incepand de la orele 10.00 dimineata atasez un fleyer!

 

 

 

 

eu m-as duce dar din pacate nu am mz momentan !nu vreti careva sa mergeti?

 

 

:)

Editat de lakopeter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...