CobraArt Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Se curata cu o solutie de curatat si se lubrifiaza cu ulei de filtru. Exista de cumparat de la Louis setul complet. Se mai poate curata cu orice solutie pe baza de alcool si apoi impregna cu ulei de transformator pe care il pulverizezi cu un vaporizator. Totusi as recomanda varianta 1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 Nu e pt K&N, dar principiul e acelasi - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Motor_Fan Postat Aprilie 7, 2007 Share Postat Aprilie 7, 2007 Asa cum am mai spus si unui alt "coleg" de drum: Un filtru K&N e garantat pe viata (viata motorului, nu a propritarului) adica cam 500.000 km. Cata vreme plasa de metal ce inconjoara sistemul filtrant, panza de textil si garnitura de cauciuc sau plastic pe care este montat este intacta (nu are gauri sau deformari) filtrul este ok. Filtrul se spala la fiecare revizie in apa calduta cu detergent (cu detergentul de vase lichid obtii cele mai bune rezultate gen fairy), apoi se clateste bine, si se lasa la uscat. NU se usuca cu aer fierbinte (feon industrial) sau aer comprimat!!! Apoi se lubrifica intreg filtrul cu un ulei tot marca K&N. Daca nu ai acest ulei, poti folosi linistit ulei de motoare in 2 timpi de buna calitate si in cantitati cat mai putine. Cand zic ca se lubrifica nu inseamna ca pui filtrul intr-o cratita cu ulei si il lasi bine la imbibat, ci doar aplici o pelicula cat mai fina si mai uniforma pe intreg filtrul. BAFTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.