Sari la conținut

700hp Busa


B. K.
 Share

Postări Recomandate

Mai...cerd ca articolul era destul de clar....era doar un exercitiu de capacitati...oamenii arata ca se poate si dupa, tin motorul la expozitie...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Vizitator DARK-RIDER-82

:) inutila modificarea... si fiabilitate 0(ZERO) a mers numa pe stand... dupa... schimba motorul... sau TOATA motocicleta :rose: ca sa-ti faci "damblaua" iti ajung si 200 C.P. ce se pot abtine din modificari la admisie si evacuare(toba sport)... n-ai nevoie de turbo :) ....si daca pui turbo , nu mai sta cauciucul pe asfalt....nici la 200km/h... nu mai zic ca schimbi cauciucul spate dupa fiecare plimbare mai lunga de 1000km...(in cel mai bun caz...) nu mai zic de consum :blbl: ca radeti de mine :rose:

 

 

 

:rose:

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 10:11 -------------</small><br/>si, de altfel , topicul in sine este de tot KAKATUL....PUERIL .... ca nu cred sa existe vreo HAYABUSA TURBO in romania... topic de adolescenti care nu s-au dat nici macar O DATA in viata lor cu O HAYABUSA STANDARD , sa vada ca de fapt nici macar la aia n-au sanse sa foloseasca 50% din puterea maxima pe care o dezvolta... :hurt: ....ce sa mai vb de turbo :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O vorba clasica DARK-RIDER : "Amice esti idiot!"

Tu vezi ce scrie toata lumea aici - sau macar ai citit mai mult decat titlul topicului - poate doamne fereste chiar si articolul.

Iar despre porcariile tale cu saritu rotii - poate fi adevarat daca avea vreun nipru 700CP.Crezi ca dezvolta 700 cp la plecarea de pe loc ?

 

Si ca sa nu ma repet te rog sa te uiti la ce au scris baietii mai sus despre scopul acestei motociclete : un motor pt show-off , nedestinata mersului pe strada ci doar exemplificarii faptului ca "tehnic au reusit sa obtina acea performanta"

 

Sa iti spun ca mai exista si alte motoare care au 400 CP si merg perfect pe strada ?

 

Performanta nu inseamana consum scazut sau fiabilitate ridicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:rose: mda... bai inger albastrui , stii ceva? nu vad ce rost are o motocicleta cu un motor mai puternic de 200cai! asta este parerea mea! nu fac pe nimeni idiot , dar chiar nu vad de ce sa discuti despre lucruri pe care nu prea o sa le ai "prea curand"... DECI= DISCUTII PUERILE SI ETC... ETC... CA ESTE POSIBIL SA SCOTI 700CAI PUTERE DINTR-UN MOTOR DE HAYABUSA , ASTA SE STIE DE VREO CATIVA ANI ... SAU CHIAR IMEDIAT CE A APARUT HAYABUSA , S-AU GANDIT CATIVA AMERICANI CRETINIY SI CARE N-AVEAU CE FACE CU BANII(TIPIC AMERICANILOR) SA PUNA O TURBINA CAT MAI MARE POSIBILA :) PE HAYABUSA "STOCK"... PROBABIL CA POTI CONDUCE SI O MOTOCICLETA DE 400C.P. SAU COISPE MII DE CAI PUTERE , NUMA CA EU AM SUBLINIAT FAPTUL CA N U A I C E F A C E C U A T A T I A C A I P U T E R E MA INTELEGI?! SAU TOT EU SUNT CU FIGURI IN CAP :rose: ? SI O FAC PE DESTEPTUL? NU TIN NEAPARAT SA DEVIN CEL MAI ANTIPATIC INDIVID DE PE FORUMUL ASTA , DAR NU MA POT ABTINE SA NU CRITIC O IMBECILYITATE DE TOPIC GEN : "'HAYABUSA DE 700CAI PUTERE"... CE SCOP ARE TOPICUL ASTA IN AFARA DE FAPTUL CA , DA SE POATE SCOATE O PUTERE MARE DINTR-UN MOTOR ALIMENTAT PE BENZINA , PE ACELASI PRINCIPIU DE FUNCTIONARE A UNUI MOTOR "OTTO" DE ACUM 100+ ANI ? :) CE KAKAT TREBUIE DOVEDIT CU ASTA? IN AFAR DE FAPTUL CA ESTE POSIBIL SI CA DOAR CATIVA DEZAXATI-BOLNAVI LA "BILA" PLINI DE BANI VOR AVEA ASA CEVA? SI BINEINTELES , "LUMEA" O SA ZICA : "OAU , FRATE , SA MOR IO , TU AI VAZUT CATI CAI A SCOS ALA DIN MOTORUL DE HAYABUSA?" COMPLET ABERATII PE O TEMA COMPLET INUTILA SI FARA SENS...

daca nu iti place TIE ca zic adevarul(cred eu), atunci nici nu ma intereseaza parerea TA DESPRE MINE ! nu ma dau destept , doar critic PENTRU CA ASA AM FACUT INTOTDEAUNA, SI NU CRED CA O SA MA OPRESC DOAR CA ZICI TU :TIPIC PT. "DARK-RIDER-82"...

 

 

mai bine s-ar discuta despre lucruri mai REALE, SI MAI UTILE( iarasi asta este parerea mea :D )

 

 

voi bineinteles puteti discuta despre ce vreti , nici nu ma intereseaza! AH , UITAM: SI DACA AM NIPRU CE TE FACE SA CREZI CA NU FOLOSESC ALTE MOTOARE INTRE TIMP?(nu ale mele , ci de la prieteni) si au si alea 100+ cai putere , si sa fiu sincer CRED CA AR FI DE AJUNS... chiar o motocicleta "STOCK" precum hayabusa cu 175 cai declarati si 165 de cai putere "la roata" masurati pe "DYNO" cred ca sunt suuuuper de ajunsi... (ca am condus si de-aia... si nu am putut sa zic decat ca : E PREA MULT , E MOARTE PE DOUA ROTI ...MAI ALES IN CURBE DACA BAGI MANA PREA TARE IN ACCELERATIE...)

 

DACA NU-TI PLACE CE ZIC , NU MAI CITI, ca vad ca te deranjez PE TINE in mod special :rose:

 

 

CIAO, SI SPOR LA TACLALE DESPRE HAYABUSE TURBO :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca esti un pic complexat de faza cu niprul.Nu am scris nimic de motorul tau si de faptul ca nu ai fi mers tu cu alte motoare.

Eu m-am referit la faptul ca roata spate la un nipru cu 700 cp intr-adevar ar pierde aderenta asa cum spui tu - dar in cazul acestei Hayabusa echipata cu un cauciuc cred ca mai mare de 200 - NU.

 

De asta noi romanii o sa progresam greu - stam numai sa ii criticam pe ceilalti si cand noua ne flutura vantul in buzunare sa le facem la aia cu bani teorie despre cum cheltuiesc.

 

E pur si simplu un hobby asta cu modificatul motoarelor sport de cilindree mare peste ocean.Asa cum choperistilor le place sa faca din motorul stock unul personalizat de ei.

 

Daca ai sa te uiti la acel motor ai sa vezi ca are mai multe chestii decat o turbina (care oricum daca ai fi avut bani o puneai si tu - si gata 700cp).

Si da tehnic vorbind este un mare lucru sa scoti dintr-un motor de 1300 cmc - 700 cp.

 

Eu zic sa ne criticam intai pe noi sa vedem barna din ochiul nostru si apoi firul de par din cel al vecinului.

 

Hai sa dam ochelarii de cal jos si sa lasam scrisul cu zeci de smiley si cu litere mari si sa comentam doar daca avem ceva de scris on-topic si nu pareri aiurea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator DARK-RIDER-82

:rose: lasa mah ca nu-s "prea" complexat cu niprul meu (cu toate ca am modificat si eu la el de m-am saturat... l-am gripat o data...cuzinetii lichiti pe vibrochen :blbl: ...etc...nu mai zic nimic...) DA' MERGEA DE NU-TI VENEA SA CREZI... (si asa scriu eu cu litere MARI si cu smileii la greu :rose: ) am cam nenorocit un cauciuc pirelli intr-o vara....si 6000km... :) si apropos , cica JAWA e cea mai tare dintre comuniste... era unu in rm cu jawa 350TS in stare perfecta , si cand am pus-o de-o liniutza asa , ca intre comuniste l-am spulberat ... si la demaraj si la viteza maxima...problema sta cam asa: DACA ai mai mult de 200 C.P. la roata spate PE MASURATELEA pot sa jur sa pun pariu CA NU POTI MERGE CU MOTOCICLETA AIA FARA SA NU "BARBIERESTI" CAUCIUCUL SPATE IN 1000KM !!! n-ai cum ...pur si simplu , cand ai tras de acceleratie plecare de la semafor si chiar la viteze mari de 200km/h , cauciucul "nu mai sta" pe asfalt...chiar de este de "240" iti spun asta pt. ca sunt FAN HAYABUSA ( na' ca o marturisesc :) ...) de cand a aparut , si am vazut filmulete cu hayabuse turbo si , la 200km/h daca accelera "vitezomanul" puternic ,iesea fum din cauciucul spate... :D CE MAI VREI?! si cica era o varianta utilizabila de strada...=vreo 300 cai...

 

TOT CONSIDER TOPICUL INUTIL ... pt. ca de vb asa pe forum , vb. si pustii de 13 ani... care nici n-au stat pe un motor de viteza , eu as fi preferat ceva REAL... da' mai greu in romania...

 

uite un exemplu: cu o honda VFR-750F luata de un amic de-a meu din bucuresti , si cat de cat buna... am fost la R.A.R. luni dimineata , si dupa ce am terminat toata treaba> identificare ITP , dosar politie etc... am zis sa ma dau si eu asa , "DE PLACERE" ca ma cam saturasem de alergat pe la institutii... si totul a fost frumos de la BZ pana la Rm. Sarat , cu o exceptie : cand sa plec de la un semafor si sa intru in RM. am "scapat" mana in acceleratie un pic mai tare , ca se pusese traficul in miscare si eu eram prin mijlocul intersectiei... STII CUM A FUGIT SPATELE? si cica are "doar" 100cai... si 247kg "la gol"... pai la o motocicleta de 215kg si 200cai sau ciospe mii de cai , cum ai fi procedat? iti spun eu , ca nu ai cum sa mergi normal cu o motocicleta TURBO... cum ai accelerat mai tare decat poate "suporta" cauciucul cum ai pierdut aderenta... si intr-o curba abordata cu 160km/h ... nu stiu cat de bine ar fi treaba asta...JAPONEZELE SI ASA AU PREA MULTA PUTERE...uita-te la ducati-uri , cum crezi tu ca reusesc sa ia curbele atat de bine si de repede?! iti zic eu: AU CUPLU nu turatie foarte mare... si din motivul asta pilotul nu se mai chinuie sa mentina aderenta cat de cat...sa nu iasa dreaqului in decor...ci doar accelereaza progresiv... pe cand un gsx-r de 1000 sau o hayabusa , e naravasa... nici nu stii cand "ti-a fugit spatele"... de asta iti spun ca TOT TOPICUL ASTA E DEGEABA... ca in "REAL LIFE" e degeaba o hayabusa cu 700cai sau chiar si 400... nu o sa exploatezi niciodata mai mult de jumate.. poate nici pe aia... sau mai bine te duci la drag-racing si GATA !!! dar pe strada in nici un caz ...n-ai nici o sansa... ti-o furi sigur... mai devreme sau mai tarziu... :blbl: si deci: de ce sa modifici? "LAS-O MAH CA MERGE ASA" :lol: numai de i-ai da tu "mucii" la un motor de hayabusa... EU IMI DOREAM ASA CEVA, DAR DUPA CE AM MERS CU ASA CEVA.... NO THANKS... :rose: ca mai vreau sa traiesc!

 

CIAO! :hurt:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...