pantera Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Am deschis acest topic pentru a afla parerea voastra despre amortizoare de ghidon. Ce ati avut pana acum, cum se comporta, cat de multumiti sunteti de ele. Eu pendulez intre un Hyper Pro RSC activ, de la casa TUTO si Ohlins. Am inteles ca Scotts rotary este foarte shmecher, dar si costa pe masura. Astept si parerile voaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_R6 Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Salut eu am Ohlins si este foarte bun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 hyperpro este ok, sunt 2 modele, pe k6 este montat unul de 450 euro, isi face treaba.da ce vrei sa faci cu el, adica la ce iti trebuie?sa te plimbi,la mers pe o roata, sau pt circuit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 hyperpro este ok, sunt 2 modele, pe k6 este montat unul de 450 euro, isi face treaba.da ce vrei sa faci cu el, adica la ce iti trebuie?sa te plimbi,la mers pe o roata, sau pt circuit? Deci ,modelul de pe k6 e hyperpro de 450 euroi??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceCube Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Posed unul gri metalizat, cu o tija oarecare.. este numit STOCK Si pentru ce fac eu cu motoreta (mai nimic, decat plimbareala) imi este arhisuficient ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Deci ,modelul de pe k6 e hyperpro de 450 euroi??? nu de pe orice k6...de pe UN K6! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 17, 2007 Autor Share Postat Aprilie 17, 2007 hyperpro este ok, sunt 2 modele, pe k6 este montat unul de 450 euro, isi face treaba.da ce vrei sa faci cu el, adica la ce iti trebuie?sa te plimbi,la mers pe o roata, sau pt circuit? Pentru plimbari (nu se stie niciodata cand iei vreun damb sau vreo groapa), si pt circuit, avand in vedere ca Aradul e aproape Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Asta e nasol la kawa ca nu pun amortizor de ghidon din fabrica ca cica nu e nevoie (asa zic inginerii si pilotii de teste ) si dak vrei sa iti iei e numai aftermarket si f scump. Oricum si amortizorul are dezavantajele lui i folosirea cotidiana, atunci cand trebuie sa faci eschive rapide, sa ocolesti vreo groapa sau chestii deastea, de asemenea in curbe nu prea mai iti dai seama cand iti pleaca roata spate. Dar dupa ce te obisnuiesti cu el cred ca e ok. Oricum eu as prefera sa am, dar e f scump. Dupa parerea mea orice motocicleta de viteza are nevoie de asa ceva. Oricum la sbk si motogp dak te-a lasat amortizorul poti sa abandonezi direct, nu mai te chinui degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 (editat) pai vezi ca sunt 2 modele daca nu ma insel, din care unul mai race.oricum face treaba hyperpro-ul ,e verificat.e un sistem obisnuit de montat si poti sa il montezi in fata rezervorului sau varianta mai smechera, ca sa nu te incomodeze, sub bord in fata. Editat Aprilie 17, 2007 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 Ohlins cu 15-18 trepte de reglaj, Ohlins sunt jupanii. Am avut pe R1 si face toti banii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pantera Postat Aprilie 17, 2007 Autor Share Postat Aprilie 17, 2007 La treaba cu folosirea in oras m-am gandit si eu. Daca trebuie sa faci o manevra brusca pt a evita cine stie ce idiot, ai cam pus-o. Am inteles ca cele mici, ce se pun pe jug de la GPR , se pot activa sau dezactiva in functie de necesitati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DLA Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 (editat) astea in fata la rezervor se regleaza la statul pe loc.eu pe honda am amortizor electronic prima generatie, nu am nevoie de celalalt.pe k6 isi face treaba superok.e cu 21 de trepte. Editat Aprilie 17, 2007 de otto.tun Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
djcry Postat Aprilie 23, 2007 Share Postat Aprilie 23, 2007 pe cbr 1000rr 2006 e electronic .toate sunt bune ,de multe ori te poate salva , cine nu-l are sa si-l monteze apoi diferentele se simt, il recomand .salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.