Sari la conținut

Amortizor Ghidon


pantera
 Share

Postări Recomandate

Am deschis acest topic pentru a afla parerea voastra despre amortizoare de ghidon. Ce ati avut pana acum, cum se comporta, cat de multumiti sunteti de ele.

Eu pendulez intre un Hyper Pro RSC activ, de la casa TUTO si Ohlins. Am inteles ca Scotts rotary este foarte shmecher, dar si costa pe masura.

Astept si parerile voaste. :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyperpro este ok, sunt 2 modele, pe k6 este montat unul de 450 euro, isi face treaba.da ce vrei sa faci cu el, adica la ce iti trebuie?sa te plimbi,la mers pe o roata, sau pt circuit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyperpro este ok, sunt 2 modele, pe k6 este montat unul de 450 euro, isi face treaba.da ce vrei sa faci cu el, adica la ce iti trebuie?sa te plimbi,la mers pe o roata, sau pt circuit?

Deci ,modelul de pe k6 e hyperpro de 450 euroi??? :what: :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hyperpro este ok, sunt 2 modele, pe k6 este montat unul de 450 euro, isi face treaba.da ce vrei sa faci cu el, adica la ce iti trebuie?sa te plimbi,la mers pe o roata, sau pt circuit?

Pentru plimbari (nu se stie niciodata cand iei vreun damb sau vreo groapa), si pt circuit, avand in vedere ca Aradul e aproape :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e nasol la kawa ca nu pun amortizor de ghidon din fabrica ca cica nu e nevoie (asa zic inginerii si pilotii de teste :hug: ) si dak vrei sa iti iei e numai aftermarket si f scump. Oricum si amortizorul are dezavantajele lui i folosirea cotidiana, atunci cand trebuie sa faci eschive rapide, sa ocolesti vreo groapa sau chestii deastea, de asemenea in curbe nu prea mai iti dai seama cand iti pleaca roata spate. Dar dupa ce te obisnuiesti cu el cred ca e ok. Oricum eu as prefera sa am, dar e f scump. Dupa parerea mea orice motocicleta de viteza are nevoie de asa ceva. Oricum la sbk si motogp dak te-a lasat amortizorul poti sa abandonezi direct, nu mai te chinui degeaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai vezi ca sunt 2 modele daca nu ma insel, din care unul mai race.oricum face treaba hyperpro-ul ,e verificat.e un sistem obisnuit de montat si poti sa il montezi in fata rezervorului sau varianta mai smechera, ca sa nu te incomodeze, sub bord in fata.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La treaba cu folosirea in oras m-am gandit si eu. Daca trebuie sa faci o manevra brusca pt a evita cine stie ce idiot, ai cam pus-o. Am inteles ca cele mici, ce se pun pe jug de la GPR , se pot activa sau dezactiva in functie de necesitati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astea in fata la rezervor se regleaza la statul pe loc.eu pe honda am amortizor electronic prima generatie, nu am nevoie de celalalt.pe k6 isi face treaba superok.e cu 21 de trepte.

Editat de otto.tun
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...