Jump to content

ghost-rider

Super Membru
  • Posts

    590
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Contact Methods

  • Yahoo
    drvladserafim
  • Skype
    vlad.serafim

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cambridge
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    GSXR1000
  • Numar Moto
    la rand
  • Club
    liga pensionarilor

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    IJ planeta 5, Yamaha XZ, Suzuki GSX 600F, Kawasaki ZX12R, Kawasaki ER6N
  • Interests
    alkohol, Bucurestiul vechi

Recent Profile Visitors

701 profile views

ghost-rider's Achievements

  1. Loooool ) Duracell, ai uitat Tesla, BMW i3 si altele. Tot e bine ca dupa 40 de ani de viata am invatat ca motorul diesel e mai eficient dpdv al consumului. E bine sa intri aici pe forum ca ai multe de invatat.
  2. Care? Daca sunt asa multe poti macar 2 exemple. Nu consum declarat, ci real.
  3. Prea adevarat. E un mit ca daca pui ulei mai gros reduci consumul. Atat vw cat si bmw (si majoritatea masinilor) folosesc acum motoare benzina cu injectie directa (GDI). Asta reduce consumul simtitor. Daca e sa comparam motoarele GDI cu predecesoarele lor cu injectie indirecta cu aceeasi putere, o sa vedeti GDI-ul consuma mult mai putina benzina, cu aproape 20%. Motoarele GDI turbo au rapoarte de compresie cat cele aspirate. Asta din cauza ca benzina se injecteaza in ultimul moment, ca la diesel. Acum chiar si asa poate apare detonatie iar uleiul (mare atentie) este antidetonant. Deci trebuie sa ai ceva ulei acolo sa previ detonarea. Ele sunt proiectate sa consume ulei. Daca niste fraieri o sa isi vanda golful gti sau cooperul s ca consuma prea mult ulei, eu o sa fie foarte fericit sa le cumpar la pret mic, asa cum am facut cu 207 GTI. La un consum mediu de 10 L/100 la 175 cp si 260 nm la mers ca berbecu, parca ar merita sa completezi ulei din cand in cand....pentru mine. La 1 mie km economisesc 10-20 L benzina fata de 206 gti (care avea 180 CP din 2 L aspirat injectie indirecta) dar pun 0.5L ulei. Pai cum e mai bine? Mentionez ca ultima data cand am facu emisiile, erau muuult sub cele maxime admise. Evacuarea este curata la fel si bujiile. Nu scoate pic de fum. Deci uleiul arde eficient in motor. Edit: unele motocilete din trecut, cum era Brough Superior avrea carte uscat si rezervor ulei 'total loss'. Adica puneai benzina si ulei. Din rezervorul ala uleiul se ducea in motor si in toata creatia. Consuma ulei in nebunie. Deci am evoluat putin oricum.
  4. Motorul asta merge numai cu 5w30. Este mentionat clar in carte. Consumul de ulei nu e mare pana nu trece de 1 L per 1000 km. 0.2-0.5 L per 100 km este normal pentru un motor de 110 cai per litru. sa nu crezi ca nu am incercat 5w40. Am ajuns sa schimb vanosul (electrovalva si variator) si tot nu a scazut consumul, ba dimpotriva.
  5. Nu am mini dar am 207 GTITHP 175, cu acelasi motor ca mini cooper s. Am adus-o din Anglia si am inscris-o asa cu volanul pe partea gresita. Acum sta la Bucale si eu merg cu trenul in UK. Ulei consuma mai mult cand merg incet cu ea. Probabil ca trebuie sa mearga fiebinte ca sa nu conume ulei. Asa ca nu e masina de mers incet si la cosum. Toate uleiurile sunt mai mult sau mai putin la fel. Daca respecta normele europene si americane, sunt OK. Eu cumpar un ulei care pot sa il gasesc oriunde in supermarket ca sa completez la nevoie. ZX12 nu trebuie sa consume prea mult ulei nici el. La fel, daca merg incet sa zicem sub 7k rmp, atunci incepe sa mearga urat si conuma ceva ulei. Din cand in cand il scot pe autostrada pana la fundulea si in tin la 10k ture in a 3-a sau a 4-a. Dupa aia merge perfect. Cu 207-ele la fel, in a 3-a in duc la limitator de 2-3 ori si dupa aia nu mai am treaba o perioada. Motoarele astea sunt facute sa fie forjate, se depun mizerii pe acolo la sarcina mica.
  6. Am avut power commander si l-am vandut.....are acelasi rol ca si amortizorul de ghidon: futil. Furca buna si la 300 ieuro din america cu taxe vamale si tva incluse. PS Amortizorul de ghidon nu o sa ajute cu nimic pe drumuri proaste (care btw sunt peste tot, nu numai in Romania). Ala te ajuta cand pui roata fata jos ..... adik trebuie sa o ridici prima data ...sau cand fata e descarcata sub acceleratie, furca destinsa complet.... tin ca clarific ca amortizorul ala de ghidon se tine in 4 suruburi mititele (M8 cred) din care 2 sunt in plastic si numai 2 sunt in aluminiu care nu a fiost proiectat sa preia socuri. Dar arata bine!
  7. 1. Ulei 10w40. Eu am pus 15w50 si mi s-a parut ca se chinue cu el. In manual scie si 20w50 dar forget about it. 2. Bujiile se schimba foarte daca aveti un racord flexibil pentru tubulara. De asemenea eu am eliminat sistemul clean air si am loc calumea acum sa shimb bujiile. 3. nu aveti nevoie de amortizor ghidon. daca trepideaza sau vobleaza inseamna ca sunt probleme cu furca. La suma aia exorbitanta puteti da banii pe altceva mai util cum ar fi pompa de frana radiala (face toata diferenta) si furtune frana sport. Asta face toata diferenta (din experienta proprie) la capitolul franare la care motocicleta e clar deficitara. Eu daca as avea 400 iepuro as cumpara furca de zx12 generatia 2 sau de zx14 (ambele au etrieri radiali).
  8. Poate fi folosit (si) la touring, da. Eu am facut Bucuresti-Londra si retur. In ambele ocazii am facut 3 zile. 2 zile de 1000 de km si 1 de 500. La intoarcere a fost mai greu, poate ca fiind si mai batran cu 2 ani. Am avut mainile umflate si mi-a luat cam o sapt sa ma refac. Pot sa zic ca m-am oprit foarte des, primele 2 reprize din zi am reusit sa merg 200 km, pe urma 150 si pe urma mai opream si intre plinuri. Ce am observat este ca motorul tinde sa mearga urat daca mergi la consum, adica sub 7000 rpm pentru perioade indelungate. Ca sa mearga bine ii trebuie forje serioase din cand in cand sa cureti injectoare supape si ce mai e pe acolo. Asa ca am inceput sa merg chiar cu a 4-a pe auostrada cam o jumatate din timp. Asta nu prea mai e touring de loc, e cam chinuitor. Oricum nu a trecut de 8 la suta nici asa. Da, e un motor mai confortabil decat supersortivele dar si muuult mai inconfortabil decat un st veritabil. Pasager oha (asta doar daca ai un dinte impotriva cuiva si vrei sa-l chinui), posibilitati bagaje limitate. De autonomie nu se pune problema ca oricum de-abia rezisti un plin pe el. Binenteles ca depinde si de conditia fizica a fiecaruia. ZX12 nu prea are nici o nisa consumista: nu e bun nici pe circuit, nici la touring. A fost doar o masturbare tehnologica sa se demostreze cat de repede poti merge in linie dreapta cu f f putine compromisuri dar tocmai de aia il iubesc.
  9. salutare Caut un avocat cu experienta in employment litigation. In Londra sau pe langa. Nu trebuie sa fie roman neaparat, ideea principala e sa nu fie englez. Multumesc
  10. Am mai invatat un cuvant: larve. O sa mai schimb acum gunoaie si degenerati. Da, asa e. Cum a scris si duracell. E o diferenta enorma intre un englez educat si unul de rand. Mult mai care ca intre romanii decenti ci cocalari. Asa simt si eu aici: cand sunt la serviciu ma simt intr-o atmosfera profesionista. Dupa ce ies pe poarta sa ma duc sa plec totul se schimba radical. Da, la 28 milioane masini cu o taxa de drum medie de 225 lire am pretentia la drumuri bune. Peste 6 miliarde de lire anual!!! si asta numai turisme. Nepunant la socoteala inca 10 milione de camioane, dube si mai stiu ce......inca vreo 10 miliarde de lire. Nu mai vreau sa schimb un parbriz pe an. Casele: casa romania vs casa anglia - romania wins apartament anglia vs apartament romania - romania wins Pana si ceausescu facea apartamente mai bune ca ale astora. Eu ca sa stau intr-o casa decenta si vecini decenti sa nu dau tot salariul pe luna fac naveta 80 de km pe zi. Mai mult sunt sofer decat altceva. Nu exista zi in care sa nu dau peste sute de tembeli si sa nu fiu sicanat si agresat de minim 2 soferi de duba. Dar macar la mine acasa pot sa ma relaxez. Am impresia ca nodul ala de autostrada de mai sus a fost facut cu bani europeni. Cu toate astea 48% din britanici vor sa iasa din ue. Pentru fiecare student din UK/UE univesitatea respectiva ia cateva mii de lire/euro bani europeni. Un total de 2.3 mil studenti pe an, din astia sa zicem ca macar un mil sunt UE/UK ops! unca cateva miliarde. Cu toate astea 48% din britanici vor sa iasa din ue. Nimic de adaugat aici. Sunt larve sau nu? Revenind la Romania: e un potentia enorm acolo. Noi am fost educati acolo si (in sistemul ala de invatamant de cacao si de plagiatori), cu toate acestea lucram aici, nu? Mai mult am urmat mastere di doctorate si ne-am descurcat de minune, nu?
  11. Ce putem sa invatam noi de la celtii astia e cum sa ne respectam unul pe altul. Trebuie sa respecti omul chiar daca nu-l intelegi si nu esti de acord cu el. Problema noasta a romanilor e ca nu stim sa ne respecta mai ales in relatiile de serviciu. Suntem ca niste pitbuli care ne revezim unul la gatul altora, si nicidata ca gatul inamicilor nostri comuni.
  12. ce rost are toata corectura asta rosie? nici in uk nu ati invatat ca oamenii pot sa aiba propriile lor opinii. puteai sa raspunzi separat la intrebarile din deschiderea topicului, asa cum am facut si eu. Eu nu am inceput sa corectez cu rosu toate lucrurile cu are nu sunt de acord. Trebuie sa intelegi ca nu toti sunt dati pe spate cand vin in uk. Eu am venit aici sa muncesc. Eu iubesc romania, am plecat de acolo ca nu faceam mare branza cu meseria mea, atata tot. Cu alte meserii o duci in ro la fel ca in uk si poate si mai bine. Eu as prefera Romania oricand UK-ului, cu toate flegmele, injuraturile ei (pt ca si eu injur si scuip.... cateodata ).
  13. Hai pe rand: 1) Voi considerati ca engleJii sunt mai buni decat noi romanii? Elita englezeasca e mai buna ca elita romaneasca. Englezii de rand in schimb sunt mai jos decat romanii de rand. Romanii de rand sunt oameni descurcareti si muncitori care se pot descurca oriunde. Englezii de rand sunt puturosi, tampiti si cu aere de superioritate. Ei nu stiu decat sa ceara asistenta sociala, fac cate 4-5 copii, put, si se uita la emisiuni cu romani ca sa-si intatreasca ideea lor de superioritate. 2) Cum va considerati la locul de munca? Cum sunteti vazuti / respectati? Sunt mai respectat ca in propria mea tara. 3) Cum evaluati calitatea cladirilor? De cacao. Sa nu vb de instalatii sanitare. 4) Cum evaluati calitatea drumurilor? In comparatie cu romania mai bune, in comparatie cu vestul europei (franta, germania, olanda, etc) - EXECRABIL 5) Cum evaluati calitatea soferilor? Execrabil, nu este posibil sa dai carnete la asemenea specimene dar uite ca e. Asta pentru conservari. Motociclistii insa merg bine! 6) Siguranta. In 2 ani nu mi s-a furat nimic. 7) Incurajarea autodistrugerii si a viciilor. Campanie impotriva fumatului e dementa, in opinia lor si 2 tigari pe zi e catastrofa. Alcoolul tot asa, mai mult de o bere pe zi esti alcoolic. In schimb dulciuri la greu peste tot si nu e nici o restrictie. In plus: Sistemul de sanatate de stat: de toata rusinea. Filozofie comunista, subdimensionat, birocrat, disperat, paranoic. Va rog nu va contraziceti aici ca si eu si nevasta-mea aici lucram. Daca e mai bun decat in ro> in unele aspecta da, in altele nu. Dar oricum fata de ce se pretinde e o gluma proasta. Asigurarea privata e regula de aur aici. Ca medic nu poti sa iti prescrii medicamente (si nici membrilor familiei). E minunat, venim cu pastilele din romania....hahaha. la doctor mergem la Promed (Bucuresti).
  14. auzi, la cati nebuni sunt aici eu zic ca treci neobservat. Astia (politia) au alte probleme decat sa mai urmareasca vehicule straine. Si in Anglia nu exista oresel mic, peste tot sunt puhoaie de masini si chiar treci neobservat. Eu ma vazut motorete de franta, italia, polonia, romania etc sa nu mai vorbim de masini. Am vazut chiar scutere de italia si franta (de aia nu mai zice nimeni ca sunt turisti). Dar acum depinde de fiecare cum sta linistit. Pe mine nu ma streseaza sa conduc cu nr de ro dar ma streseaza limitele de viteza si ce s-ar putea intampla daca esti prins, eu nu stiu si nu pot sa merg incet....nu ai unde opri tu pe dreapta (stanga de fapt) nicaieri.... asa ca o duc inapoi in ro
×
×
  • Create New...