gotronic Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) stress nu a mai dat nici un semn de viata, sper sa nu patit naibii ceva de bucurie, incercand limitele de viteza. @robert bk350, Motorul tau arata sau este ca asta din poza?. Mai multe detalii in afara ca este 2T boxer se poate.? Acum vreo 25 si ceva de ani am vazur unul in bucuresti, (str. Lotrioara bl. V36...39 nu mai stiu exact) langa blocul unei rude la care stateam pana luam camera in camin in Regie. Editat August 2, 2007 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) stress nu a mai dat nici un semn de viata, sper sa nu patit naibii ceva de bucurie, incercand limitele de viteza. @robert bk350, Motorul tau arata sau este ca asta din poza?. Mai multe detalii in afara ca este 2T boxer se poate.? Acum vreo 25 si ceva de ani am vazur unul in bucuresti, langa blocul unei rude la care stateam pana luam camera in camin in Regie. buna da acesta este. IFA BK350 , motoor 2 cilindrii boxer , 15 cp ,cardan ,2 carburatoare , an 1955.( din 56 incoace a devenit MZ BK350.e un pic diferit.) roti 19/350 vit max 115, cosum 3.2(zvonuri ).a mea consuma 5-6 medie %.apinderea se fac simultan la ambele cilinrii.are o singura platina,si o bobina de inductie dubla. cand am cumparat-o....jale. cam asa arata dupa ce am pus-o un pic la punc.is foarte mandru de ea. bine inteles,ca am modificat inst electrica pe 12 V,cu ajutorul unui alternator de IJ,punte diode OLTCIT ,rleu de incarcare electronic de DACIA .si aprinderea AT 01 .tare e si scula asta.felicitari producatorului Editat August 2, 2007 de robert bk350 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Atunci e mai simplu, iti trebuie o singura aprindere si un senzor, pacat ca nu am o poza a platoului cu platina, poate se potriveste senzorul facut ptr. VW broasca, ca aprinderi mai am (AT011) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Atunci e mai simplu, iti trebuie o singura aprindere si un senzor, pacat ca nu am o poza a platoului cu platina, poate se potriveste senzorul facut ptr. VW broasca, ca aprinderi mai am (AT011) cum as putea lua legatura cu dumneavoastra? cum am mentionat mai sus,am alternator de IJ ,cu platia cu tot.deci platoul de platini/platina,este identica cu al lui "sters_L&P",numai ca are o singura platina.am sa fac o poza,ca sa vedeti,cam cum arata.poate chiar o sa iasa ceva. cu aprinderea AT 011. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) ok, pacat ca nu am facut niste desene ptr. mine, m-am grabit sa vad rezultatele. si am trimis platoul fara sa-l masor si nici senzorii.... Ptr. contact: http://www.gotronic.ro/ Editat August 2, 2007 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 ok, pacat ca nu am facut niste desene ptr. mine, m-am grabit sa vad rezultatele. si am trimis platoul fara sa-l masor si nici senzorii.... oare senzorul de broasca (sau oricare alta),nu l-as putea potrivi pe platoul meu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) Nu, ca l-as fi adaptat la stress, dar daca este o singura platina, .... nu m-am gandit, o sa ma gandesc si mai vorbim. !!! Editat August 2, 2007 de gotronic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 pt GOTRONIC! haideti pe messenger yahoo! " szatyika1979@yahoo.com" --- Mesaj completat în 05 Aug 2007 02:49 ------------- am fost dimineata la o tura mica cu motorul (am baut aseara si ma doare capu') si trage mai fain, se tureaza mai usor in sarcina, reprizele sunt mai bune. o sa dau mai incolo o tura mai "hard" cand imi mai revin. deocamdata e super! salut stresule nu ne mai dai nici o veste? hard? is tare curios. care e turatia maxima? asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 am fost plecat in w-e peste dunare, de aia n-am mai scris. turatia maxima nu stiu care e, banuiesc eu un 6500 dar nu bag mana-n foc, poate mai mult, poate mai putin... tre' sa imi pun un turometru. intre timp i-am pus niste tobe facute de mine pt. ij (2t) care se simt si ele. viteza maxima e undeva la 155 real, i-am dat 150 si mai ducea ceva, nu mult cred, de asta am spus 150. trebuie sa precizez ca am si ferestrele modificate, un ij normal nici nu poate visa la asa ceva, mai mult de 125 real nu poate. pe ceasul lui in schimb duce acul peste 140 carburatorul este un flatside mikuni de pe un rd, trebuie neaparat sa gasesc niste tigani sa torn 2 galerii sa-i proptesc 2 carburatoare. ca sa ajunga la viteza asta i-am facut un consum de 8% afara si i-am pus 50 ml ulei repsol sintetic. nu de alta dar materialele ij-ului sunt nasoale. motorul se tureaza curat, fara ezitari si nu se uda bujiile datorita aprinderii. este cel mai bun upgrade pret-performanta pe care-l poti face. mai buna este o aprindere cu avans variabil, evident dar pt. cei ce vor doar fiabilitate marita datorita avansului fara abateri enorme cum are platina si un consum redus in conditii normale este foarte, foarte buna. --- Mesaj completat în 06 Aug 2007 09:50 -------------am fost plecat in w-e peste dunare, de aia n-am mai scris. turatia maxima nu stiu care e, banuiesc eu un 6500 dar nu bag mana-n foc, poate mai mult, poate mai putin... tre' sa imi pun un turometru. intre timp i-am pus niste tobe facute de mine pt. ij (2t) care se simt si ele. viteza maxima e undeva la 155 real, i-am dat 150 si mai ducea ceva, nu mult cred, de asta am spus 150. trebuie sa precizez ca am si ferestrele modificate, un ij normal nici nu poate visa la asa ceva, mai mult de 125 real nu poate. pe ceasul lui in schimb duce acul peste 140 carburatorul este un flatside mikuni de pe un rd, trebuie neaparat sa gasesc niste tigani sa torn 2 galerii sa-i proptesc 2 carburatoare. ca sa ajunga la viteza asta i-am facut un consum de 8% afara si i-am pus 50 ml ulei repsol sintetic. nu de alta dar materialele ij-ului sunt nasoale. motorul se tureaza curat, fara ezitari si nu se uda bujiile datorita aprinderii. este cel mai bun upgrade pret-performanta pe care-l poti face. mai buna este o aprindere cu avans variabil, evident dar pt. cei ce vor doar fiabilitate marita datorita avansului fara abateri enorme cum are platina si un consum redus in conditii normale este foarte, foarte buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat August 15, 2007 Share Postat August 15, 2007 Aprindere electronica cu senzori Este pt masina dar se poate adapta usor si pt motor. Cel mai bine ar fi utilizarea senzorilor HALL ca sunt mai fiabili, dar si cei optici sunt ok doar trebuie protejati de mizerie,ulei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 O intrebare am si eu . !!! Un platou de Jawa 350, nu se potriveste la IJ Jupiter??? Ca am pus platoul de Jawa pe suportul pe care am incercat si testat aprinderile si senzorii lui stress, si se potriveste platoul pe gaurile de reglaj de la IJ.!!! Multumesc.! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christensen Postat Martie 6, 2008 Share Postat Martie 6, 2008 (editat) Buna Am strans mai multe scheme si pe rand am sa le si postez. Cuprinde schema desenul PBC la scara 1:1, nu este greu de facut chiar foarte usor, nu necesita piese scumpe(acele rezestente mai greu se pot gasi...adica la mine in oras, dar pe comanda se poate aduce orice). Acesta schema utilizeaza platinile(eu sunt impotriva platinilor deoarece provoaca 'zgomote' si perturbatii ce recomanda eu este senzorul HALL adica magnetic sau optocuplor, adica optic dar nu stiu daca se poate rezolva la comuniste deoarece trebuie sa fie un mediu curat,fara curgeri de ulei,praf sau impuritati). PS. am uitat sa adaug ca se poate utiliza pe doua tensiuni 12V si 6V, vezi schema pt detali. --- Mesaj completat în 08 Mar 2008 19:44 -------------Doresc sami cer scuze deoarece am gresit schema(din pacate nu pot edita postul ) nu aceea trebuia sa o postez....schema pt aprinderea pe platini il atasez. Mai atasez si o alta schema cu bazat pe senzor optic. precizez nici una dintre scheme nu leam facut dar sper ca peste cateva saptamani am sa le testez. Ps. am sa lucrez si la desenele PCB pt a fi mai usor de facut. Aprindere_electronica_la_MZ.pdf Editat Martie 6, 2008 de christensen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gotronic Postat Martie 8, 2008 Share Postat Martie 8, 2008 O intrebare am si eu . !!! Un platou de Jawa 350, nu se potriveste la IJ Jupiter??? Ca am pus platoul de Jawa pe suportul pe care am incercat si testat aprinderile si senzorii lui stress, si se potriveste platoul pe gaurile de reglaj de la IJ.!!! Multumesc.! Nu merge, nu am strans suruburile si de aceea se "potriveau". Am mai primit si raspunsuri pe mess, ca nu merg (se potrivesc).! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.