Sari la conținut

Custom Build Bazat Pe Sportster


utzelu
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Ma gandesc ca in catziva ani (cand timpul si banii imi permit) sa-mi fac un custom bazat pe motorul de Sporster (800 sau 1200cc, in functie de pret).

 

Am vazut pe site-ul HD ca au un program special pt. schimbat/renovat motoare HD. Dar nu este pt. Sportster.

 

Intrebarile mele sunt:

1. De unde pot cumpara un motor nou de Sportster?

2. Mi-ar folosi cat mai multe linkuri ale producatorilor de frame-uri, roti, furci, etc. (tot ce trebuie), ca sa calculez un buget...

 

Puteti pune linkurile si sfaturile in topicul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite cateva link-uri pentru inceput.Doua forumuri Sportster ca sa intri in atmosfera si cateva site-uri interesante.Daca vrei custom din Harley iti recomand in primul rand: http://www.zodiac.nl/en/catalog/index.html

Dai click pe "Start the online catalog" din header-ul siteului.

 

Alte site-uri utile:

 

http://www.sportster.org/

 

http://xlforum.net/vbportal/

 

http://www.steelthundercc.com/sportster_engine.ht

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie convenabil la pret,eu zic sa cauti un 883 intreg,pe care sa-l chopperesti,si apoi ii bagi kit de 1200.

B.

 

M-am gandit si eu la asta... Dar nu cred ca stilul general al Sportsterului se potriveste cu ideile mele...

 

Ideea me e sa fac un techno-cruiser (gen stil german), adica motor/cadru de cruiser/transmisie curea si suspensii/frane/roti/cauciucuri de sport... Vreau sa imbin cele 2 stiluri pt. a evita neajunsurile cruiserelor clasice (frane slabe, cauciucuri nu foarte aderente, garda la sol prea mica, suspensii neadecvate) si a aduce beneficiile unui sport in categorie (tinuta de drum, frane)...

 

+ Motorul de 883cc e foarte bun, avand 54 CP (suficient pt. mine); plus ca ai avantajul kitului de 1200 (sau mai mare) si a pietzii aftermarket uriasa.

 

+ Roata spate tre' sa fie de 190/50-55-ZR17 pt. ca sa accepte cauciucuri sport. Roata fatza 120/70-ZR17. Ideal facute din carbon, ca sa tzina greutatea totala sub control (depinde si de cost)...

 

+ Rezervorul ar trebui sa aiba cca. 17-19L si sa ofere o autonomie de 300 km. Preferabil facut din carbon/plastic...

 

+ Pozitia la ghidon clasica de cruiser (feet forward), dar bratele nu foarte intinse spre fata (intr-un cuvant tre sa fie confortabil)...

 

+ Greutate totala cat mai mica, chiar daca inseamna sa folosesc aripi/parti din plastic/fibra de sticla/carbon...

 

In plus, vreau cat mai multe componente bolt-on, pt. ca nu am aptitudinile necesare sa le fabric.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...