utzelu Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 Salut, Ma gandesc ca in catziva ani (cand timpul si banii imi permit) sa-mi fac un custom bazat pe motorul de Sporster (800 sau 1200cc, in functie de pret). Am vazut pe site-ul HD ca au un program special pt. schimbat/renovat motoare HD. Dar nu este pt. Sportster. Intrebarile mele sunt: 1. De unde pot cumpara un motor nou de Sportster? 2. Mi-ar folosi cat mai multe linkuri ale producatorilor de frame-uri, roti, furci, etc. (tot ce trebuie), ca sa calculez un buget... Puteti pune linkurile si sfaturile in topicul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
easybiker Postat Aprilie 29, 2007 Share Postat Aprilie 29, 2007 Uite cateva link-uri pentru inceput.Doua forumuri Sportster ca sa intri in atmosfera si cateva site-uri interesante.Daca vrei custom din Harley iti recomand in primul rand: http://www.zodiac.nl/en/catalog/index.html Dai click pe "Start the online catalog" din header-ul siteului. Alte site-uri utile: http://www.sportster.org/ http://xlforum.net/vbportal/ http://www.steelthundercc.com/sportster_engine.ht Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 http://www.jpcycles.com/groups.aspx?LID=ee...fb-215b8c7de029 http://www.customchrome.com/catalogs/ccp20...ll.asp?page=523 sa fie convenabil la pret,eu zic sa cauti un 883 intreg,pe care sa-l chopperesti,si apoi ii bagi kit de 1200. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
utzelu Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 sa fie convenabil la pret,eu zic sa cauti un 883 intreg,pe care sa-l chopperesti,si apoi ii bagi kit de 1200. B. M-am gandit si eu la asta... Dar nu cred ca stilul general al Sportsterului se potriveste cu ideile mele... Ideea me e sa fac un techno-cruiser (gen stil german), adica motor/cadru de cruiser/transmisie curea si suspensii/frane/roti/cauciucuri de sport... Vreau sa imbin cele 2 stiluri pt. a evita neajunsurile cruiserelor clasice (frane slabe, cauciucuri nu foarte aderente, garda la sol prea mica, suspensii neadecvate) si a aduce beneficiile unui sport in categorie (tinuta de drum, frane)... + Motorul de 883cc e foarte bun, avand 54 CP (suficient pt. mine); plus ca ai avantajul kitului de 1200 (sau mai mare) si a pietzii aftermarket uriasa. + Roata spate tre' sa fie de 190/50-55-ZR17 pt. ca sa accepte cauciucuri sport. Roata fatza 120/70-ZR17. Ideal facute din carbon, ca sa tzina greutatea totala sub control (depinde si de cost)... + Rezervorul ar trebui sa aiba cca. 17-19L si sa ofere o autonomie de 300 km. Preferabil facut din carbon/plastic... + Pozitia la ghidon clasica de cruiser (feet forward), dar bratele nu foarte intinse spre fata (intr-un cuvant tre sa fie confortabil)... + Greutate totala cat mai mica, chiar daca inseamna sa folosesc aripi/parti din plastic/fibra de sticla/carbon... In plus, vreau cat mai multe componente bolt-on, pt. ca nu am aptitudinile necesare sa le fabric. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.