Comyny Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 (editat) Va rog daca stiti sa-mi spuneti cum desfac lantu ala dublu care face legatura intre ambielaj si ambreiaj la o jawa.Eu am incercat ceva da nu am reusit.Am dat ambreiaju jos, dar cand sa dau lantu de pe pinionu de la ambielaj jos nu a mers,pt k e mic spatiu.Am incercat sa desfac pinionu de la ambielaj dar nu am nici o sansa.Spuneti-mi cum mama naibii sa dau lantu jos sau macar cum sa desfac nenorocirea aia de piulita.Va multam fain! Editat Aprilie 30, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 desfacuta piulita si tras pinionul afara cu o presa..... daca nu o poti desface cu cheia incearca prin lovire cu un ciocan si o dalta NEascutita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 desfacuta piulita si tras pinionul afara cu o presa..... daca nu o poti desface cu cheia incearca prin lovire cu un ciocan si o dalta NEascutita Deci alta solutie nu e?Da totusi mi-e mila sa o lovesc .Faza e ca e strans k draq, era sa rup o cheie si apoi am abandonat-o k mi-a fost frica sa nu se f**a ambielaju. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Niku Chopper Postat Aprilie 30, 2007 Share Postat Aprilie 30, 2007 ai bagat ceva la ambielaj k sa il blochezi?? incearca prin lovire k nu se intampla nik si cu siguranta vei reusii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Aprilie 30, 2007 Autor Share Postat Aprilie 30, 2007 ok o sa incerc maine.mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 alalteri l-am scos si eu... blochezi ambielaju cu o surubelnita cu ceva, pui cheia pe piulita si te lasi cu forta pe ea... ca trebuie sa se desfaca... vezi sa nu incerci sa dai cu ciocanu in cheie... pinionul ala e pus acolo prin presare, n-are pana.Eu nu am avut o presa... si l-am lovit ushor cu ciocanu in guleru ala de sus (vreo jumate de ora) si a sarit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 1, 2007 Autor Share Postat Mai 1, 2007 (editat) In final am reusit.Am batut usor, iar apoi am tras cu cheia si a luat-o.Partea a mai nasoala a fost ca nenorocita a tras cu pinionu in mine .Am strnas tare presa si nu prea voia sa iasa si am dat usor un ciocanel in pinion si a zburat in mine.Cred k s-a razbunat k am lovit-o cu ciocanu .Era sa fac infarct .Sa stiti k doare.Nu cred k mai pun ciocanu pe ea.A fost prima si ultima oara, cine stie data viitoare ma omoara jawra.Oricum acum e ok, i-am schimbat lantu, da acu am alta problema.Cand misc usor de pinionu se aude un usor tzacanit in cilindrii.Am vazut ca pistonul se misca usor (se deplaseaza cat misc eu) , dar segmentii nu se misca.De la ce sa fie??Mie mi-e sa nu fie de la ambielaj.Pistoane si segmenti am noi.Poate stie careva ce e de facut?Mersi mult Editat Mai 1, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Salut. Fii mai exact" Am vazut ca pistonul se misca usor(se deplaseaza cit misc eu), dar segmentii nu se misca.". Daca segmentii se misca odata cu pistonul este OK, spui ca ai montat pistoane si segmenti noi, deci segmentii nu au joc in canalele din pistoane. Incearca sa faci niste miscari scurte inainte, innapoi si asculta daca atunci apare tacanitul, deci pina sa se miste pistonul. Daca atunci se aude tacanitul i-mi pare rau ptr. ce voi spune dar asta e,e parerea mea, trebuie sa-mi asum consecintele. Joc in ambielaj si, s-au in bucsele de la pistoane(cel mai fericit caz). Chiar daca ai schimbat numai pistoanele si segmentii cu piese noi fara sa alezezi cilindrii compresia s-a marit si tot acest efort cade pe bucsele pistoanelor si rolele ambielajului. Daca acesta nu a fost nou s-au macar reparat si motorul a functionat mai mult s-au mai putin,este normal sa apara tacanitul. In cazul in care ai facut o reparatie totala, alezat cilindrii,pistoane si segmenti in cota, compresia motorului a crescut mult si nu trebuie sa functioneze motorul prea mult ca sa apara tacanitul in cazul in care nu ai schimbat, reparat, ambielajul. Tu stii ce reparatie ai facut la motor, eu mi-am exprimat parerea. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 1, 2007 Autor Share Postat Mai 1, 2007 (editat) Nu ,la pistoane m-am referit k le am noi da in garaj, pistoanele ei nustiu cat sunt de uzate k nu o am de prea mult timp.Posibil sa fie cum zici tu cu jocul ala intre canalele de la segmenti.La faza cu miscarile scurte inainte, innapoi , apare tacanitul dar pistoanele raspund la "comanda".E grav?? trebuie facut ceva ???Motorul are compresie destul de buna.Scuzee ca nu am fost exact de la inceput. Editat Mai 1, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Salut. Nu pot sa-mi dau seama cit de grav este, poti sa mai faci o incercare "babeasca". Dai jos coturile de la evacuare, vii cu pistoanele sus si daca se vad segmentii prin fereastra de la evacuare, faci aceeasi miscare, sus- jos, incet, in dreptul ferestrei. Cred ca asa poti sa vezi daca se misca segmentii in canalele din pistoane. Daca este un joc mare, peste 0,1 mm, e mai grav,sub 0,1 lasa-l asa. Poti merge cu el asa sezonul asta "fotbalistic". Mai exista citeva intrebari. Ai mers cu motocicleta? In timpul functionarii motorului la diferite regimuri de turatie se aude un zornait in dreptul cilindrilor si ambielajului? In cazul in care exista mai fa o "cotcareala", asculta motorul unui prieten care are acelasi tip de moto si faci diferenta daca e cazul. Daca nu are simptomele astea stai linistit. Daca le are, iarasi i-mi pare rau de ce voi spune, dar trebuie sa te pregatesti ptr. reparatie motor. Adica: pistoane, segmenti, bolturi cu rulmenti ptr. ambielaj, bucse ptr. biele,separatorul de baleiaj si ce maruntisuri mai trebuie. Eu personal tare as vrea sa fie o alarma falsa, sa nu fie un zgomot de undeva aiurea si noi ne facem o gramada de probleme. Si inca una. Un prieten bun cu Jawa 350 fabricatie '92. cu problemele despre care vorbim la motor, a mers cu ea 2 (doua)sezoane, pina a"ingenuncheat" motorul. Dar avea acasa tot ce trebuia ptr reparatie si l-a asteptat sa-si dea duhul. Asa ca nu te speria. Asfalt uscat numai sub roti. Am uitat sa spun cel mai important lucru. Daca totusi exista jocul la segmenti (poti sa-l vezi cum ti-am spus fara sa desfaci motorul) si zornaitul, NU O FORTA. Si va merge. Faci si tu cu motocicleta cum spunea baba aia. E adevarat d-le, m-a violat da' a facut-o cu tandrete. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 1, 2007 Autor Share Postat Mai 1, 2007 (editat) Eu deocamdata nu am mers cu motoreta(defapt am mers da putin si iti dai seama ca nu mai auzi niciun zornait, eram prea emotionat), pt ca de curand mi-a "donat-o" varamiu, ceea ce pot sa-ti zic sigur e ca se vede destul de bine jocu de la segmenti k am dat jos carburatoru ca era putin infundat si m-am uitat pe acolo.Teama mea cea mai mare e sa nu fie de la ambielaj.Mersi mult de sfaturi.Eu nu inchei cu "Asfalt uscat numai sub roti" ci cu "Joc cat mai mic la segmenti" asta asa k sa mai ma inveselesc. Foarte tare faza cu baba Editat Mai 1, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 vezi ca jawa mai are o mica boala caraie de la rolele de la ambielaj. incearca sa pornesti motorul si vezi, trebuie sa fie un sunet continuu care sa varieze destul de putin cu turatiile daca pui bucse noi in biele si role noi si bolturi n-o sa mai faca asa pt. maxim 300 de km dupa aia la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 2, 2007 Autor Share Postat Mai 2, 2007 (editat) Eu totusi cred ca nu e de la role pt ca se vede totusi clar k se misca segmentii in santurile pistonului(la ambii face lafel).Intrebarea e urmatoarea: Ce e bulit?segmentu sau pistonu? Cand zici role la ce te referi?Eu sunt mai nou in domeniu asta..... Editat Mai 2, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 cel mai probabil pistonu'. oricum cand e rece motorul trebuie sa joace segmentii in el. sa iti spun daca joaca bine sau nu e imposibil pe net, fara sa vad. cand se incalzeste motorul pistonul se dilata mai mult decat segmentii. cand spun role ma refer la rulmentul ala pe ace care este intre boltul pistonului si capatul mic al bielei. biela face parte din ambielaj. ij-ul de exemplu are o bucsa din ceva bronz. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 3, 2007 Autor Share Postat Mai 3, 2007 (editat) Faza e ca nu am nici pe cine sa intreb pt ca toti si-au luat japoneze din prima, iar mosii de pe aici sunt dusi cu pluta (am chemat odata 2 mosi sa se uite la motor, eu crezand ca deee..sunt batrani, au ceva experienta,stie cu ce se mananca mecanica.In tineretea lor unu a avut jawa iar celalalt ij.Ce credeti ca a iesit?....s-au certat ca tatele.." jawa e mai buna decat ij - nu sti cum treceam pe langa tine pe la Campina?" *** "dute ma cu jawa ta, nu stii cum urca iju meu Posada?") .Deci nu prea am cu cine sa ma sfatuiesc si de aceea va frec la cap cu mii si mii de intrebari.Sper sa nu fiu stresant.Multumesc mult Editat Mai 3, 2007 de Comyny Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Salut. Mai omule, tu nu freci pe nimeni la cap, faci lucrul cel mai normal posibil. De aceea exista forumul, unii care au nevoie de sfaturi, altii care le dau. Nu exista om care s-a nascut invatat. Frumos este atunci cind vin sfaturi bune si cel care le cere are din ce alege si in acelasi timp invata. Asta-i tot. Asfalt uscat numai sub roti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.